Hey,
Ik heb dit topic nog niet helemaal doorgelezen , maar wel enkele posts.
Bij deze zou ik mij er graag in willen mengen, en waarom ?! Van glaasje draaien hoor ik alleen maar slechte verhalen en hele slechte gevolgen. (zoals : zelfmoord, paranoia, onrust, nachtmerries) Ik heb verschillende mensen in mijn omgeving, waarvan sommigen het hebben gedaan, gesproken over glaasje draaien. Dit is bij 90% van de gevallen uitgelopen op rare gebeurtenissen op de avond zelf en in de dagen erna, en bij eentje die er nog steeds last van had volgens zijn zeggen.
Mijn moeder, en dat meen ik serieus, is al een paar jaar bezig met "de wereld" tussen hemel en aarde en de Mediums die berichten doorgeven tussen deze werelden. Heb meerdere keren met haar ook een discussie gehad over dit feit. Wat ik ook weet en waar ze mij voor waarschuwde, en mijn vrienden ook, dat glaasje draaien (zonder dat je eigenlijk weet wat je doet) heel erg slecht is en niet verantwoord is wat je doet.
Met glaasje draaien trek je bijna altijd alleen maar slechte geesten aan die daarna je ook blijven pesten en achtervolgen voor een tijd (dit herken ik ook uit de verhalen van allen die het gedaan hebben en waarbij het was gelukt)
Als er een goed iemand of geest met je in contact wil komen dan gebeurd dat vanzelf wel, je moet het niet op je afroepen !
Als ik jouw was zou ik er niet aan beginnen, maar ieder zijn eigen verantwoordelijkheid
ik heb gezegd.
Klik om te vergroten...