Ouija / glaasje draaien

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 28 okt 2005.

1. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    waar baseer je dat op joene? op afleveringen van southpark?

2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    kijk persoonlijk heb ik geen spijt ervan gehad dat ik het ouija heb gespeeld. maar doordat spelletje te doen weet je ook gelijk zeker dat je het daarnaa niet meer ga doen... en daar kom je vanzelf wel achter waarom;)

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee, satan is een gevallen engel. hij is heerser van het onderrijk, maar ik heb nog nooit een engel zo afgebeeld gezien dat ik er überhaupt over zou denken dat hij/zij ergens over zou kunnen heersen. Satan moet dus hard gewerkt hebben daarbeneden om zoveel macht te kunnen krijgen, en daarom is ie wat mij betreft groot en sterk.

ik ben benieuwd :9

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bonafide wat heb je gevraagd enz. ?

5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben te schijterig om erge vragen te stellen. maar je kunt het maar beter houden met wat is uw naam. hoe oud bent u. wat was uw beroep. met die vragen kan je dan een beetje weten of je te maken heb met een slechte of een goede kracht.

en die internet borden werken voor geen meter. maar neem vooral het ouija niet te serieus.!! blijf wel netjes maar blijf er nuchter onder. want angst trekt ook negatieve energie aan.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zou het lukken om beroemde mensen op te roepen (kurt cobain, freddy mercury, elvis, jimmi hendrixx etc..)

7. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    lol roep dan ook maar ff 2pac biggie. big pun. jam master jay alliyah big l left eye voor me op:p

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is zeker niet in je eentje te doen?
    Anders ga ik het eens proberen. :+

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Jawel maar dan kan je makkelijk cheaten. Krijg je dat geziek van, "je maakt onbewust spierbewegingen", ook al heb je alleen maar je wijsvinger op het glas. Met 2 man gaat dat al niet op en helemaal met meer natuurlijk.

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb je gelijk in. Als je het wilt moet je het natuurlijk zelf weten maar probeer er eerst wat meer te weten over te komen. Maar hier in de buurt heb ik ook al een boel verhalen gehoord. Bij ons op schoolkamp werd het ook veel gedaan. Natuurlijk werd er veel gedronken dus werd er niet serieus ''gespeeld'' zegmaar. Een van de meiden die het had gedaan liep de hele nacht over de gang. En de volgende dag was ze helemaal uitgeput. Toen we naar huis fietsten kreeg ze 2 platte banden en kon ze niet meer verder van uitputting. Een ander meisje doet het nu nog regelmatig. Ze ziet dan ook af en toe haar overleden oom voor het raam staan zegt ze:{ Als ik het tegen mensen vertel zeggen ze dat ze gewoon blaat. Maar het is geen grap type. Ze heeft nog nooit een grap gemaakt, heeft geen vrienden, loopt altijd helemaal in het zwart etc. Wel creepy.

Hier een eindje verder staat een oude bunker uit de 2e wereldoorlog. Daar gingen ze het snacht's ook eens doen. Met camera... Gefilmd dus. Een van die meiden ging helemaal flippen en zette het op een lopen en rende zo de sloot in. Ik vind dit een heel interessant onderwerp. Ik ga er eerst eens wat meer informatie over zoeken.

En waarom werkt dat Online-Bord niet dan? Zeker kan je het mischien ook niet weten omdat je niet weet wat die 'persoon' te vertellen heeft...

Hier nog iets. Er staat nog iets over geesten:

Wat zijn Geesten?

Vrij vertaald betekent het woord Geest; 'mens zonder lichaam'. Hier op aarde bewonen wij een huis om in te wonen. Gaat dat huis om welke reden dan ook stuk, dan laten wij het maken of we verhuizen in het geval het huis niet meer te maken is. Dat is onze beslissing, met de eigen wil die we hebben. Als mensen sterven, geldt het zelfde principe als met een woonhuis; het huis is dan niet langer meer bewoonbaar…
    De Geest wordt dan van het lichaam gescheiden. Het lichaam is immers niets meer dan een woonhuis voor de Geest. De vrije wil die we in dit leven bezitten, gebruiken we dan ook bij het sterven. Ook een kind, hoe klein ook, heeft zo'n eigen wil. Sterft het lichaam, dan zal de Geest voortleven in een andere dimensie. Vanaf dit moment is er sprake van een Geestenwereld. Wij spreken over de Andere Kant of over Gene Zijde, maar jij mag die wereld noemen zoals je dat wilt.

Zo heb ik er nog nooit overnagedacht.

Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik had ergens gelezen van niet, maar ik denk t wel :p..

wow dat is best wel creepy, maar ik denk dat dat vooral komt omdat ze (op het kamp) het niet serieus deden. Dat andere meisje is er dus aan verslaafd geraakt lijkt mij omdat het zo'n makkelijke manier van communiceren is. Dat schijnt heel slecht te zijn, en net als met roken kan je er niet mee stoppen. Dan baal je als je opeens een negatieve entiteit hebt.

En die laatste: ja vind je het heel gek. Je zoekt de angst op, gaat naar een plek waar je waarschijnlijk een oorlogspersoon tegen zou kunnen komen, waar in ieder geval hele vervelende dingen zijn gebeurd. Mijn huis is wat dat betreft denk ik veiliger

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is er nog ergens uitleg over wat je precies moet doen?
    Ga ik het wel eens proberen.
    Nee, ga niet cheaten, dan is het helemaal zo nep.

Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 1 site gevonden waar de uitleg is weggehaald, en verder niks.. Ik denk niet dat het heel moeilijk is (en ik hoop dat er een gebruiksaanwijzing bij het bord zit dat ik ga lenen :+) als je het gedaan wel verhaal hè? ;)

14. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelf nooit gedaan en ga er ook absoluut niet aan beginnen. Ik heb een tijd geleden heel veel hier over gelezen en 1 avondje glaasje draaien of wat voor manier dan ook om geesten op te roepen kan letterlijk je hele leven veranderen en daarmee bedoel ik negatief. Je kunt je hele leven geconfronteerd worden met nare dingen die bijv. kunnen leiden tot het overlijden van je naasten. Iets wat niet vaak voorkomt maar de kans is er wel. Maar ik kom nu ook wel met het ergste aanzetten. Er zijn natuurlijk zat minder erge dingen, zoals een aanrijding als je op de fiets zit, je Tv of computer die ermee gaat ophouden, of lampen die het niet meer doen, je hele leven nachtmerries van de ergste dingen, stemmen die je continu hoort, enz.

Nou ja ik heb wel wat beters met mn leven te doen.

15. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    @underdog Word.

slim bedacht

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    was dat sarcastisch of niet? heb jij nu ook elke nacht nachtmerries? :eek:

17. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    nee met mij is er niks gebeurd ernaar. maar het blijft fakking freaky. en hij praat gezond verstand;) maarja ik was erg benieuwd. en velen zijn ook benieuwd erna!:)

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij kan er niks gebeuren als je niet gelooft dat er iets kan gebeuren.. en ik geloof niet dat er iets rond blijft hangen na het contact verbroken te hebben.. en als t wel kan, dan moet je wel heel veel pech hebben wil het echt gebeuren (ik weet, ben eigenwijs)

19. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet in het geesten oproept gelooft zal er ook niks gebeuren. Geloof je er wel in en ga je het doen, heb je grote kans dat er aan vast zit voor de rest van je leven.

Ik bedenk me net dat ik het wel is had geprobeerd met dat online Ouija op internet. Toen ik daar mee bezig was ging mn hand met de muis bewegen. Had toen zonder pardon de computer uitgezet. Dat ik dat was vergeten.:confused: Maar iig, ik doe het niet weer.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Noem je dat minder erg? :eek:

8)

Maar Glaasje draaien, hebben mensen wel eens gedaan dat ik er een eind vanaf zat.. ik bij kampvuur met mensen en hun met een paar dat aan het doen.. Hoorde je ze soms gillen ofzo (meestal meiden) Ik zou het zelf nooit doen.. Ben er echt veel te nuchter voor om in te geloven.. Ook dat Char gedoe, het alfabet afgaan en dan maar hopen dat je snel een goede letter te pakken hebt..

Deel Deze Pagina