Als dit de screens waren dat Bethesda beloofde, dan ben ik een beetje teleurgesteld. Leuke vondst.
Die 'harrada' 'plant' in de 2de artwork, bovenste rij, kun je trouwens zien in deze screen. (op de achtergrond)
Van de stad Leyawiin was er nog geen screen vrijgegeven, maar het zal er zeker goed uitzien die stadsmuren in de rivier. Doet me denken aan Ebonheart, maar daar stond het gehele kasteel + stad in het water.
Op het elven longsword en bow kun je het symbool van het oude elvenras Chimer zien: de kop en de vleugels van een arend. Check ook die weerhaken op de pijlen. Good stuff.
Artwork van dummies of practice dolls wijzen erop dat er nu in de game zitten en ze werkelijk reageren als je erop slaat. Op PC hadden mods dit probleempje verholpen..
OMG, die dreugh in Artwork nr7...in Morrowind kwam je enkel onder water dreughs tegen (die toen enkel konden zwemmen)...nu kunnen ze blijkbaar ook op het land. Vette shit.
Jammer dat die Spriggans (wezens uit Solstheim, Bloodmoon expansion) terug van de partij zijn...ze maken irritante geluiden en hebben 3 levens..
De scamps en clanfears zien er op deze artwork veel agressiever en gedetailleerder uit dan die uit Morrowind..Daar waren de scamps lieve beestjes tegenover deze gasten
Deadric Armor ziet er deze keer veel gedetailleerder uit, maar niet per se mooier...wel stoerder.
Dark Brotherhood pak is ook wat gedetailleerder.
Voor de mensen die denken dat er maar zo weinig vijanden/armor zit in de game, hebben het helemaal verkeerd, want dit is misschien een half procent van de game content...Wat me opvalt is dat Bethesda onderscheidt maakt tussen armor voor vrouwen en mannen..wat bij Morrowind geen verschil uitmaakte.
Check ook dit nieuw audio-interview (podcast)
Laatst bewerkt: 8 nov 2005