[TV] Idols 3

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jerreby, 22 okt 2005.

  1. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik ook jmmr...hij zat echt de hele tijd te lachen, niet normaal man. Btw, ik vond Herman wel super lol. Vinden jullie trouwens ook niet dat de jongste deelnemers nogal dik zijn?
     
  2. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Nee niet echt. Vind het wel stom dat sommige mensen niet doormogen omdat ze iets breder zijn dan de gemiddelde nederlander vanwege dat er posters van moeten komen.
     
  3. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja het is wel sneu voor ze, maar zoals de jury zelf ook al zegt zoeken ze een popidool. Daar komt nou eenmaal meer bij kijken als alleen een mooie stem. Je uiterlijk is nou eenmaal belangrijker daarin als dat het zou moeten zijn.

    Grootste kneus van gisteren vond ik toch wel dat ventje die dacht dat hij beter was dan Jim. Die kon er echt helemaal niks van, Henk Jan nog boos worden ook. :cool:
     
  4. Evil RaCoon

    Evil RaCoon @Halo 2

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat meisje met het foute "voorkomen" heb ik afgelopen zaterdag bij Paul de Leeuw gezien. Kon echt super goed zingen.. raar dat ze niet door de eerste ronde is gekomen.
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Er was laatst ook zo'n meisje die echt verliefd was op Henkjan 8)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, zielig gewoon.
    "HenkJan I love you. Hij is gewoon eerlijk en leuk <bloos>".
    Alsof ze echt kans bij hem maakt. Laat 'r maar lekker bij d'r vriend blijven. :D
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij was er net 1 die ik ken.. maar ik weet niet meer waarvan.. Was het Mickster van het forum? of heb ik dat verkeerd? :eek:

    *hij is volgens mij door*
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  8. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhaha, dat was egt grappig. En Henkjan die nie kon geloven dat zij op hem flieft was. Egt lache man, volgens mij is ze wel door naar de volgende ronde...dus wie weet wat er achter de schermen is gebeurd...:9
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    *KICCCKKKKKJEEE


    WHahaha, mijn broertje gaat meedoen aan de nieuwe Idols die eraan zit te komen. OMG :+:+ Ben benieuwd wat voor gekloot dat gaat worden 8)
     
  10. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een idols? Ik heb er ondertussen genoeg van, ik heb er nog nooit een echt goede artiest eruit zien komen. Eigenlijk zouden ze gewoon direct na de audities het progamma moeten afblazen, want zodra het serieus wordt, wordt het progamma gewoon totale crap.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    _O_

    Ik ga kijken!
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Kans dat het uitgezonden wordt is natruulijk wel klein ;)
     
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dus mooi niet kijken:9 Idols 1 was nog wel leuk, 2 werd al minder.. Nee, deze sla ik over:) Komt zoals eerder gezegd nooit een echte ster uit. Het nieuwe is er ook al af uiteraard en dan is het vaak al minder.
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Kijk alleen naar de audities, meer niet.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    als goiz's broertje op tv komt ga ik kijken anders niet :+
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Whehe ik ook :+
     
  17. Shizzel

    Shizzel Guest

    Goiz: Als het goed is kan je als de audities zijn afgelopen naar de Idols site gaan, en met zijn auditienummer zijn auditie op de site bekijken. Met zo'n movie-grabber opslaan, en dan naar je 5.1 setje streamen op je 42" plasma, en voíla: Beschamend moment voor je broertje is klaar ;).
    En je geeft ons natuurlijk de link ;).
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :cool: komt goed 8)
     
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    Edit: Foutje, thread stamt al uit okt. 2005, mss ff de titel naar Idols 4 veranderen of de oudere posts verwijderen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2007
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Maak later wel ff een nieuwe als de boel van start gaat. Furies doet ook mee aan Idols :cool:
     

Deel Deze Pagina