1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hoe was et] PU GamePlay 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 12 nov 2005.

  1. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    . Maar ach, Ik vond hem stoer, Ik had wel wat meer Goodies gewild om te krijgen. Bijvoorbeeld bij de uitgang nog een tasje met stickers en shit krijgen , dat was er niet. Ik heb wel genoeg 360 games gespeeld, en halo 2 kampioenen verslagen bij de samsung stand. Verder ben ik geen xboxlive member friend tegen gekomen. Maar hoe kan je die daar nou vinden... . Enne, ik heb gewoon 5 goodies gevangen met m'n te grote handen. Ik had zelfs zo'n Lelijke beker gevangen, een dvd'tje, Spellforce kaartjes enz. En nog het lauwste vind ik de Path of neo poster die heel m'n slaapkamer deur in bezit heeft genomen. Volgend jaar weer, en dan ga ik beter te werk met games spelen. (we waren met 5 man gekomen dus raakte je elkaar kwijt en konden we niet lekker in een rij staan). Ik ergerde me soms aan te kleine kinderen die nog nooit halo 2 hadden gespeelt en die dan tegen de Nederlandse halo 2 wcg gangers wilde spelen. Ik samen met Lord braam hebben ze als enigste overwonnen :D. En die lord braam vroeg of er nog een hoog halo 2 lvl mannetje tussen zat, Hij zelf zoog te erg. Maar ja, gegroet, ikmoet naar school
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stond in de rij voor PDZ, en op de console naast me stond een mannetje die daar echt een half uur stond te spelen. als je 5 minuten heb gespeeld, dan weet je toch hoe t speelt en hoe t spel is. dan ga je toch niet proberen het level uit te spelen, wat een half uur kost.
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ja had ik ook last van, mensen die een spel al helemaal uit proberen te spelen als dat mogenlijk was.
    maarja, ik heb me wel vermaakt :)
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik ben zaterdag en zondag geweest, samen met mijn broertje en zijn vriendin.

    Ik moet zeggen dat de PU gameplay mij dit jaar beter is bevallen dan vorig jaar.
    Van mij hadden er nog wel wat meer stands en vooral pods mogen zijn maar laten we eerlijk zijn dat hou je altijd, dat is toch nooit genoeg.
    Wachtrijen vond ik eigenlijk wel meevallen. Ik had toch wel het idee dat ik minder hoefte te wachten dan vorig jaar.
    Vond het ook wel professioneler opgezet dan vorig jaar. Main-stage was nu echt een main-stage. Stands waren groter en meer sfeervol, vooral de ronde ubi-stand vond ik wel mooi.
    Uiteraard blijf je min-punten houden, zo vond ik het toch wel jammer dat er niets te zien was van de revolution of de ps3.
    Ook vond ik het jammer dat er weinig "echte" presentaties waren. De sony presentatie was wel een toffe show van die fietskunstenaar, maar een presentatie was het natuurlijk niet.
    Ik zou graag E3/Tokyo achtige presentaties willen zien van games/hardware. Maar met de richting waarop de pu-gameplay aan het gaan is zou me dat niet verbazen als dat in de toekomst wel veel meer gaat gebeuren.
    En als echte nederlander zijnde vond ik de bedragen van het eten/drinken toch weer flink aan de prijs.
    Ik wil b.v. best 3 euro voor een bak patat betalen maar laat het dan tenminste ook een bak zijn. De vriendin van mijn broertje had een patatje gehaald maar om nou te zeggen dat het wat voorstelde.

    Ook kwa games is het een en ander helaas tegen gevallen. En voor de critici onder ons die hier vervolgens op gaan reageren, dit is puur persoonlijk ;)
    Kameo, voor de PU was dit het spel wat ik bij de launch ging kopen, nu niet meer. Het ziet er mooi uit, maar het pakte me gewoon niet.
    Ik weet niet precies waar het aan ligt maar ik vond het allemaal een beetje te simpel. Ik vond het in sommige gevallen ook niet bijzonder lekker spelen. b.v. het richten (wanneer je in een ijswezen veranderd) vond ik gewoon niet goed.
    Het is niet zo dat ie volledig van mijn must-have lijstje is verdwenen maar ik wacht nu wel eerst een review(s) af.
    PGR, ziet er fantastisch uit. Speelt ook lekker in 1st en in-car view, in 3rd vond ik hem minder lekker spelen. Maakt ook niet uit verder aangezien ik racers altijd in 1st person speel
    De In-car view vond ik echt tegek, heb met een TVR geraced en het werkt gewoon. Maar buiten dat had ik toch een gevoel van "meer van hetzelfde"
    Iets wat ik ook had met Call of Duty, ziet er vreselijk mooi uit, maar meer van hetzelfde. Dat geldt ook voor Tiger Woods.
    Perfect Dark heb ik zelf niet gespeeld. Wel meegekeken bij een paar personen.
    Grafisch erg mooi, mooier als de screenshots die ik gezien heb.
    Alleen kreeg ik geen hoge dunk van de AI.
    Het spel wat de meest positieve indruk maakte op de 360 stand was toch Condemned. Ik heb hem niet ver/lang gespeeld maar voor een spel als dat waarbij de sfeer heel belangrijk is en dat lastig is op een evenement als dit maakte Condemned een erg goede indruk op mij.
    Ik weet niet of het een launch titel is maar mocht dat zo zijn dan wordt dit waarschijnlijk het spel wat ik bij de 360 ga kopen.

    Een absolute must-have is de nieuwe Zelda. Dit is toch wel het spel waar ik het meest van onder de indruk was op de hele PU-gameplay.
    Grafisch mooi, niet fantastisch mooi, maar gewoon mooi. Maar dat was niet wat een goede indruk maakte, het was gewoon de gameplay. De kwaliteit op dat gebied droop er gewoon van af.
    Helaas maar 2 levels die je kon spelen (althans dat ik gezien heb) maar ik vond ze zo gaaf. Dit wordt een absolute top-titel.

    Ook shadow of the colussus gespeeld, beetje mixed-feelings met dit spel. Het is natuurlijk een titel die je niet even kan proberen op een evenement. net als ICO moet je daar echt voor gaan zitten.
    Maar ik kan me niet aan het gevoel ontrekken dat het "zoeken naar de colussus" gedeelte teveel de overhand heeft.
    Ook deze valt nu in het lijstje "wachten op de review"

    Al met al vond ik het zeker wel een leuke pu-gameplay. Waar ik vorig jaar nog zoiets had van, ik weet nog niet of ik volgende keer ga. Weet ik nu in ieder geval al zeker dat ik de volgende keer er wel weer heen ga.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Condemned. is kick he maar wel erg moeilijk vond ik en donker.. wist niet waar ik heen moest
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Erg vermakelijk.
    Vorig jaar was kut, dit jaar was gelukkig weer top.
    Sommige spellen moet je echt even voor zitten, want daar krijg je geen goede indruk van met 5 minuten.
    Dit had ik bij SotC. Vond hem grafisch ook niet mooi. Ergerde me kapot dat je maar 5 meter vooruit kon kijken en in de achtergrond weer wat bergjes zag. Totaal niet mijn game en heeft me nog nooit kunnen interesseren zolang er nieuws van is.
     
  7. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik jou dan zien spelen, wonne jullie met 4-5?:cool:
     
  8. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    zeer geslaagd de PUG 2005

    Top:

    - Xbox 360
    - PGR 3
    - Perfect dark
    - Half life 2
    - Mooie dames
    - Pu crew

    Minder:

    - Heel lang wachten voor wat te eten (60 min)
    - Weinig goodies
    - Ps2... schandalig wat een poep
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb me nog best aardig vermaakt op PS2 stand. :eek:
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wel vet, alleen een beetje weinig goodies en PGR3 viel me toch wel wat tegen. wel dynamike tegengekomen :cool:
     
  11. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk al die reacties, goed beargumenteerd ook, zowel positief als negatief. Ga ik meenemen naar volgend jaar. Even een paar dingen duidelijk maken

    - de ruimte in de TMF hal. Tja, dat moet van de brandweer omdat daar de Awards 's avonds plaatsvinden. En je kunt een stand niet in een half uur verplaatsen. Kortom, daar kan ik niks aan doen. Volgend jaar hoop ik daar wel een oplossing voor te vinden, want het gat was soms groot ja.
    - pods en drukte. Dit is de max wat betreft Nederland. Meer pods zijn er niet, en je kunt niet 500 mensen binnenlaten en meer niet. Je wil niet weten hoeveel dit allemaal kost.


    JJ
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Weer iets opgelost :9.

    Maar de PUgameplay was zeer geslaagd. Volgend jaar weer? ;)
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Moest weer "werken" bij de 360 stands, erg veel lol gehad leuk om goodies uit te delen, al had de pucrew er nog meer lol in met zo'n menigte :)
    Tuurlijk wat games gespeeld, ik was helemaal onder de indruk van condemned, zag er super uit! spannende momenten, beetje CSI achtig onderzoek doen tof!

    PGR3 was echt wel een hoogstandje, vooral de cockpitview is superb, kameo gespeeld en was erg vermakelijk in coop.

    Zelda Twilight Princess alleen gezien, maar die moet ook echt in mijn collectie.
     
  14. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    PUGamplay was me eerste beurs en ik moet zeggn dat het erg geslaagd was zoals al gezegt werdt is meer pods dus niet echt haalbaar en dat is ook het enigste wat wat minder was vooral bij de 360 gamepods. Zelfs als je aan de beurt was stond je nog opgekropt erachter en kon je niet echt een goeie indruk van een spel krijgen.
    Er werden wel goedies uitgedeeld en gegooid maar had geen zin om tussen al die aasgieren in te staan. Zoals bij de mainstage werdt omgeroepen van we gaan goodies gooien en je zag de hele rai naar het podium stormen. Van mij hadden ze ook wel goodies mogen geven bij het weggaan dan neem je idd iets mee.
    Verder was het wel erg lachen zeker dat je in een F1 auto kon zitten met een giga scherm voor je dat was wel gaaf. En de boothbabes daar waren erg leuk om naar te kijken als je in de rij stondO-) .
    Al met al weet ik nu al dat ik volgend jaar zeker weer kom.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  15. mars15

    mars15 Guest

    Tof gewoon iemand van PU die hier reageerd... Ik was er sochtends al en zag alles opgebouwd worden wel mooi hoor op het podium alleen jammer met goodies enzo dat er echt voor werd gestrenden dat was wel jammer
     
  16. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Dan zou ik op z'n inst dan wel iets doen met betrekking tot het wachten. Gewoon de verschillende stands a la Socom 3 of ATari stand dan komt iedereen aan spelen toe denk ik. Zolang er geen toezicht is op de speelduur van iemand zal het er niet veel beter op worden.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wat ik dit en vorig jaar wel miste was de afwezigheid van boardjes bij de consoles/pc's waarop stond welk spel je speelde. Vaak kon je dit snel herleiden, maar soms had je geen idee wat je speelde, of had je dit pas na veel moeite door en dat vond ik wel jammer.
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Was er dit jaar niet bij maar wat ik om me heen hoor is dat mensen wel vinden dat het er elk jaar op vooruit gaat.
    Keep it going!

    ps. hoop dat er een midtown madness 4 challenge komt! ga ik me weer even kwalificeren en even een babbeltje houden met de PU/gamekings gasten.
    dat was ook gaaf met de mm3 challenge! Was ook georganiseerd met de Gamekings volgens mij want kan me iets herinneren dat ik me pasje met mijn naam en Gamertag van JJ kreeg.
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja inderdaad! ik kreeg erg veel vragen hierover.
    Ik zal het ook ns tegen de mensen van MS zeggen voor de aankomende GameExpo!
     
  20. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    oja en nog 1 ding: menselijke tetris was de shit! volgend jaar ben ik er weer bij _O_
     

Deel Deze Pagina