@ Pimpmaster : Thx voor je reactie ! You've made my day
@ Banjy : Ik weet het ook niet dude, maar waarschijnlijk weet Pimpmaster het wel....ik zat ook in spanning af te wachten of ik moest gaan bellen ja of nee, dus ik weet hoe je je voelt
Voor de rest wil ik dit er over zeggen, het is net wat Graveheart al zegt....als er zich kleine probleempjes voordoen en een paar mensen melden dit dan denkt gelijk iedereen dat de TV ineens niet goed is
Ik ben nog steeds van mening dat je met de Samsungs de beste kwaliteit krijgt voor de laagste prijs. Als je nu een Samsung aanschaft heb je grote kans dat de nieuwste firmware er al inzit, en dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken over tearing of whatsoever. Heb je um toevallig al een tijdje in huis en je hebt deze nieuwste firmware nog niet, dan is het gewoon een kwestie van even bellen en het probleempje wordt binnen 24 uur gefikst
Tuurlijk is het leuker als alles in een keer werkt, maar laat je niet van de wijs brengen door dingen die niet zo erg zijn als ze in eerste instantie lijken....vergeet daarbij ook niet dat als het om een probleem gaat waar je zelf niks aan kan doen, je gewoon altijd een beroep kunt doen op je garantie. En is het probleem niet te verhelpen op een TV, heb je gewoon recht op een nieuwe, klaar
Wat die calibratie betreft, ik heb hier al eens eerder mijn mening over gegeven en ik begrijp ook dat de meningen daarover verdeeld zijn. Ik kan alleen spreken uit mijn eigen ervaring, en die is dat het beeld er gewoon echt op vooruit is gegaan. Ik was voor mijn Samsung nog geen 1000 euro kwijt, samen met de calibratie kom ik op ongeveer 1050 euro en das nog altijd goedkoper dan een TV van een ander merk zonder calibratie. Wat xbox_neut ook al zei, en die mening deel ik gewoon met hem
Maar ja iedereen moet het voor zichzelf weten wat ie ermee doet, ben je tevreden over je beeldkwaliteit dan moet je het laten voor wat het is....ben je van mening dat het nog beter moet kunnen dan kun je een calibratie overwegen. Het blijft een eindeloze discussie, want de een is eerder tevreden dan de ander, en de een heeft ook weer een dikkere portomonnee als de ander
Laatst bewerkt: 14 nov 2005