1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

  1. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Die Cena is een Steve Austin kopie maar dan met een rap gimmick omdat dat nu in is.
    Steve Austin was een aardige worstelaar en fantastisch aan de microfoon. Cena is waardeloos in de ring en wel aardig aan de microfoon. Cena heeft veel talent(dat kun je zien bij zijn eerste paar matches), maar hij is ongelooflijk lui geworden. Hij voert nu nog maar 3 echte moves per match uit. Heel erg jammer.
    Op Wrestlemania moest JBL(matig in de ring, maar hij kan goede promo's afleveren) Cena dan ook dragen naar een goede match(dat werd het duidelijk niet).
    Die nieuwe kampioensgordel vind ik eigenlijk niet zo mooi, Cena zijn nieuwe entrance theme vind ik wel beter dan zijn vorige.
    Ik kijk eigenlijk vaker Raw dan Smackdown. Het jammere vind ik dat Smackdown amper tijd besteed aan de Cruiserweights, want de WWE heeft hele goede Cruisers, alleen ze kunnen bijna niks laten zien want ze krijgen geen kans.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik had laatst de wedstrijd tussen paul londen en billy kidman gezien.. Allebei hele goede worstelaars, en heel goed van vooral londen nadat hij zo gewond was om nog gewoon door te gaan. Wat ik me eigenlijk afvraag is waar de hardy's zijn gebleven.. ik was vroeger altijd fan van jeff hardy, maar hij zit volgens mij niet meer bij de wwe..
     
  3. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    London is een van de beste op Smackdown.
    Jeff Hardy is weggegaan na een incident en worstelt nu bij TNA(de 2e organisatie in Amerika)
    Matt Hardy is een verhaal(meer een soapverhaal) apart. Hij is 2 weken geleden ontslagen bij de WWE, maar wel onterecht.
    Matt Hardy had tot voor kort een relatie met Lita(Amy Dumas). Hij vroeg zelfs om een overzetting naar Raw om meer tijd te kunnen doorbrengen met haar. Maar ongeveer 2 maanden geleden ging het uit tussen die twee, nadat Edge(Adam Copeland) en Lita in het geheim een affaire hadden. Edge was trouwens toen pas 6 maanden getrouwd met zijn 2e vrouw, en hij was een van de beste vrienden van Matt Hardy. Dit verhaal kwam op internet, en al snel wist bijna iedereen het. Als je de laatste tijd Raw hebt gezien hoor je dan ook als Lita of Edge opkomt chants als: We Want Matt, You Screwed Matt of Slut(naar Lita)
    Maar het ergste is nog dat Matt ontslagen is omdat ze bang waren voor echte backstage gevechten tussen Edge en Matt, en ze hadden meer vertrouwen in Edge dat hij een van de nieuwe topmannen zal worden in de toekomst. Jammer, want Matt had veel talent.

    Ik heb het verhaal even snel getypt, op bijna elke worstelsite zul je een veel uitgebreidere samenvatting vinden. En het is geen verhaallijn voor mensen die denken dat het nep is. Erg lullig van Edge en Lita, en dat Matt er dan voor moet opdraaien.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    dat is wel lullig ja voor matt hardy.. ik vond die 2 altijd de het beste tag team.. maar ja.. Op de site van de WWE lees ik net dat Lita nu getrouwd is met Kane?? dus ik snap het nu helemaal niet meer
     
  5. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat Lita met Kane is getrouwd is een verhaallijn.
    De Hardy Boyz waren inderdaad een leuk tag team, misschien komen ze weer samen als Matt naar TNA gaat.
    Wat vind jij van Batista als Raw kampioen?
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik weet niet.. hbe nog niet veel van hem gezien.. Heb van RAW alleen nog maar de aflevering gezien toen triple H tegen JR ging worstelen.. Ik vond hem er erg sterk uitzien, maar heb nog geen echte wedstrijd van hem gezien.
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
  8. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik las het gisteren, ik kon het niet geloven. Vrijdag had ik hem nog gezien in zijn match met Mr Kennedy en dan hoor je 2 dagen later dat hij dood gevonden is.

    R.I.P. Latino Heat
     
  9. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    al was hij niet mijn favo worstelaar de latino heat wil live on!!!

    waaraan is ie gestorven?
     
  10. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Een hartaanval tijden het tanden poetsen. Hij werd gevonden met de tandenborstel nog in zijn mond.
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik las het gisteren, Heel erg zonde voor de worstelwereld, want de laatste tijd werd iedereen weer fan van eddie na die rare feud met rey mysterio!
    38 jaar.. te jong gestorven!
    R.I.P latino heat!
     
  12. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee kon het ook niet geloven eigenlijk en schrok er ook wel van. Hij was nog redelijk jong en was op het oog vrij gezond.
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Las het gisteren op wwe.com
    Moment van ongeloof ook, Eddie behoorde zeker tot 1 van mijn favoriete worstelaars. Te jong en te onwaardig.
    Wat McMahon hier zegt is imo ook waar, Eddie was absoluut 1 van de beste performers. Zowel in de ring als buiten wist ie altijd een goede show te geven, er zijn maar weinig worstelaars die beide goed kunnen.

    En zowieso verdiende hij respect. Hij is zwaar alcohol en drugs verslaafd geweest. Daar heeft ie zichzelf vanaf gekregen en zijn leven een positieve draai kunnen geven.

    R.I.P. Latino "I lie, I cheat, I steal" Heat. Sterkte aan de nabestaanden
     
  14. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    komt hier ook een spel van op de 360?:D
     
  15. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Is volgens mij nog niet aangekondigd, maar zal ongetwijfeld wel komen.
     
  16. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    R.I.P damn op mijn verjaardag :mad:
     
  17. drolloe2080

    drolloe2080 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is onzin...hij overleed in zijn slaap...

    R.i.p. Eddie :'-(
     
  18. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ahahah dat wwf is echt te grappig ik keek het toen ik 10 was.

    bookkeeeerrr T

    maar nu vind ik het diep triest dus hoi
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    jochie.. kijk je het nog wel eens? het is echt niet diep triest.. de verhaallijnen zijn misschien slechter dan vroeger.. maar het is nog steeds goed.

    Kijkt iemand het nog wel eens hier? Ik kan niet wachten tot ik new years revolution kan zien. Ik denk dat het nu eindelijk een keer game over is voor cena.!
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik keek het ook altijd toen het nog op TNT uitgezonden werd, erg vermakelijk _O_ Met o.a. Sting, The Giant, Goldberg en Kevin Nash.

    Waar wordt het tegenwoordig uitgezonden, of halen jullie de uitzendingen van internet?
     

Deel Deze Pagina