1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hoe was et] PU GamePlay 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 12 nov 2005.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Allemaal heel mooi hoor, wij hier konden niet wachten om Ghost Recon 3 te spelen, op jullie site en notabene IN jullie krant die bij de beurs werd uitgereikt stond "kan je lekker ghost recon 3 spelen et.c.." maar kwamen wij van een flinke koude kermis thuis zeg, wtf is dat? Kon nou niet even vermeld worden op die site in een simpele update dat Ghost er gewoon niet stond,niet speelbaar was? Dan hadden we ons er niet zo op verheugd in elk geval.

    Dank je.
     
  3. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    ik sluit me hier volledig bij aan. Ik ben groots Ghost Recon fan, en kon echt niet wachten om hem dan eindelijk te spelen. Kom je daar aan en denk je YES!! ik ga dan eindelijk GR3 even checken.. nou mooi niet dus. VIEZE tegenvaller dit.

    Beetje erg jammer dat je zo gamers in de waan laat|:-

    Ik ben bij die knurft van een GK manneke geweest (die met dat rotterdamse accentje) Vraag ik hem beleefd waarom GR3 er dus niet is... durft het kereltje niet te zeggen en stuurt me naar ene JJ.WTF! Ik vraag het hem toch, en hij is toch van de GK crew of niet soms..

    Iig. Hier is geen excuus voor, dikke schijt dat hij er niet was.
     
  4. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    Condemned was er niet :+

    20 secs van Condemned --> }:] http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=1NP57S6ZFLHZH0I997G8CAUZ8



    ok vooruit nog maar 21 secs Condemned --> *) http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=3TCE9W2XS5PP30QIHOAPOEDWWL


    hmm... PGR3 ook maar ff dan --> http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=1N22HVO98OYKZ04VRG3IALWZ68



    graag gedaan :D
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Niet helemaal he, want ik van mijn broer hoorde was dat om dit te voorkomen,dat alle autos van begin af aan gelijk al beshikbaar zijn en
    niet onder doen voor elkaar, kortom...dan is dit hele probleem naar mijn mening opgelost. Met Forza was echt shit, je moest je eerst helemaal omhoog werken en uiteindelijk een vette bak kopen, maar ondertussen online
    werd je ass gebeat van hier tot gunder omdat hun autos allang weer beter waren.
     
  6. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG was jij dat. ik stond 1 rij voor jou :)
    zei jij toen iets van "och kijk, ik ben lelijk." ? :cool:
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Trouwens nog iets! sommige HDTV's stonden dus verkeerd ingesteld.
    M.a.w. kon nog wel ns zijn dat sommige reacties hier van PGR3 kartelig, niet kloppen maar dat de 360 niet op HDTV stond ingesteld en daardoor werd opgeblazen (en dus pixelig werd) heel erg jammer, want k heb GEEN kartellige game gezien en dat mag van een next gen ook niet verwacht worden!
     
  8. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was zondag geweest, vond het wel lache.

    had me voorgenomen de 360 games te checken maar toen ik die rijen zag wist ik genoeg en ben ik me volledig gaan richten op mn andere doelstelling: de goodiehunt:D
    uiteindelijk 20 blikjes cola, 3 polsbandjes van xbox 360, polsbandje vanm prince of percia, dvd van pu, kaartspel stealthforce, heel veel boekjes en posters en tassen van 360, muismatten van cossacks (de pu redacteuren vonden het klaarblijkelijk niet nodig ze even los te peuteren maar ze maar meteen met 5 tegelijk in het publiek te gooien, die ik vervolgens recht tegen mn hoofd kreeg;))
    geen een spel gespeeld, wel veel gezien, en een 4 kilo zware rugtas vol met goodies mee terug genomen:D( had hem gewogen toen ik thuiskwam;))
    was ook wel grappig om die mensen met elkaar te zien vechten om een tshirt, whaha:D
    verder leek het af en toe de eo jongerendag wel, erg veel ouders met kinderen die miss net 5 jaar waren:confused:!

    minpuntje: 3 euro voor laue patat die zo'n 15 frietjes bevatte, en mensen die een uur achter een 360 pod blijven staan waardoor ik geen een game heb kunnen checken...
     
  9. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Yeah sure, Ik gunde de gamers juist allemaal even veel pret. dus niet te lang blijven spelen. Maar als ze gaan zeiken als je 7 minuten evve pdz multiplayer aan het doen bent vind ik toch beetje wijvig, Deden die klootzakken bij mij iig.
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me ook gerricht tot de goodiegegooi....
    Damned dat was idd echt vechten. Ik kwam zo langs de EA stand stonden 5 kleine gasten te vechten om een EA t-shirt echt wel humor om te zien.... Ze gingen elkaar echt te lijf dus ik meldde het daar maar ff. (bij de EA stand)

    Trouwens eagle ik heb 3 euro voor een broodje kroket betaalt en het smaakte nog naar poep ook. Dus JJ weer een punt erbij wat verbeterd moet worden de catering... De patat was daar ook niet te vreten trouwens.

    De goodiehunt was echt heel goed georganiseerd en de rest van het podium gebeuren.
    Ik had trouwens wel wat meer van de FRS stand verwacht. Vijf man personeel bij zo' n klein kut standje... waar je bijna geen games kon vinden.

    edit: iedere keer als ze goodies weggaven bij het podium werd er iedere keer een liedje gedraaid. Ik ben er juist achter gekomen dat dat liedje van de prodigy/voodoo people is met (pendulum remix).
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  11. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de consoles was het wel handig maar de spellen zou voor de 360 moeilijk gaan aangezien je ken kiezen welk spel je wou spelen. Maar voor de consoles had voor mij ook wel gemogen
     
  12. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Was ook zo kut want dan stonden die gasten alle games te spelen en jij maar wachten en dan ging er 1 weg en riep dan een andere maat. Die gasten zijn echte klootzakken geweest. Door hun ben ik uren kwijtgeraakt. Ik kan gratis naar de GamExpo 2005 (HCC-Dagen), dus kijken hoe het daar zit.

    *)
     
  13. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben de hele dag druk bezig geweest om scores in te vullen bij de Microsoft Xbox 360 / Ownage.nl stand:
    [​IMG]
     
  14. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over Ghost Recon 3, als je de lijst launch games bekijkt, dan staat ie daar opeens ook niet meer, terwijl het wel een launchgame was. En zo ook op de XO5 werd gepresenteerd. Nu is hij weg, ook bij ons, de reden...

    Dit soort shit weet je niet altijd, ook op de E3 komen niet alle beloofde games op de stand. Zo werd de nacht voor de E3 de nieuwe versie van Perfect Dark gebracht. En jullie waren dus de allereerste die er mee speelden. Het was namelijk de reviewversie.

    JJ
     
  15. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    En o ja, op de E3 heb je ook die klootzakken. Als die klootzakken er niet zijn en je rustig kan spelen (wat cool is), dan is er iets mis met je beurs. Zonder drukte is er geen beurs meer. Ook de E3 wil opengaan voor gewoon publiek, net zoals de Tokyo Gameshow en Leipzig. En ik kanje al vertellen, je moet daar echt langer dan een uur wachten. Vier uur si heel normaal. Mijn record was vijf uur voor Half-Life 2, twee jaar terug. En toen kwam ik er pas achter dat ik via een PR man van Vivendi ook sneller naar binnen had gekund, maar dat terzijde.

    JJ
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG Was jij Spleasure! :p

    Ik heb dan tegen je gepraat. Ik was hard op weg naar de eerste tijd, maar crashte in de laatste bocht. |:- Ik had een geel vest met een hanekam. :D (niet dat je me waarschijnlijk kan herinneren :9 )

    Ik heb dan btw samen met Metal Mark en JPRaceGamer tegen je gepraat (heel ff :9 )
    Jij hebt mij zelfs aangeraakt, je pakte m'n hand om er een stempel op te zetten. :+
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  17. mars15

    mars15 Guest

    blijft een goed punt dat de catering beter moet/kan
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, stonden er honderden mensen in de rij voor een bakkie patat dat duur was en niet te vreten.....

    Vraag: Vond iemand het eten/ de catering goed op de PU gameplay?
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik niet ik weet niet waarom die dingen zo duur moeten zijn het is gewoon eten
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja 3 euro voor 3 frietjes :{ dat was echt niet normaal, en dan stond je ook nog 5 uur in de rij:cool:
     

Deel Deze Pagina