1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DA_richard_-, 29 aug 2005.

  1. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wel niet waarom de vrouwen al hun stemmen gebruikt hebben, ze konden evengoed elk 2 stemmen gebruiken + 1 zwarte stem is gelijk aan 7 dus Carl kon daar dan toch niet boven geraken.
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    jah ik vond t ook echt zo dom, maar t was om te laten zien dat ze hem echt weg wilden hebben ofzo :confused:


    ach jah vrouwen je moet ervan houden :p 8)
     
  3. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Misschien moeten die 2 meiden op winnaarseiland tegen elkaar strijden denk ik wie er nog doormag. Anders zou ik niet kunnen bedenken waarom ze zo verdrietig zijn.
     
  4. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer een vette aflevering gehad, wel een stukje gemist...

    Meredith eruit, jammer, maar toch wel goed. Ze is minder goed dan de andere spelers, op emma na misschien, dus logisch dat zei er toch nog uitgaat. Zielig voor marnix dat hij dit moest beslissen !

    Volgende week de legendarische balk-proef, spannend! Ik hoop niet dat marnix er nu nog uitgaat, op deze proef. Hij is gewoon de beste Robinson over, dus ik hoop echt dat hij gaat winnen...
     
  5. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Blech die Emma verdient het totaal niet om in de finale te staan. Door één enkele proef te winnen kwam ze op het winnaarseiland en met een stom spel als jenga zit ze in de finale.. Erg logisch, de echte robinson moet jenga kunnen spelen. Ze mag Carl wel heel erg bedanken dat hij haar niet heeft teruggestuurd naar Mensirip. Meredith was trouwens erg goed op de evenwichtsbalk geweest!
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het fleur of marnix wordt. Met Emma heb ik niks.
     
  7. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat iedereen hier op dit forum nix met deze emma heeft :+
     
  8. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Ik heb trouwens niks met Marleen
     
  9. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    vond het wel grappig die proef met die ijs. had niet verwacht dat die moeder van fleur zou winnen.
     
  10. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja het is meestal gewoon de laatste die hem laat vallen :p
     
  11. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    marnix terechte winnaar :)
     
  12. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, vind Marnix terechte winnaar. Nu nog zelf aanmelden en volgend jaar winnen:9
     
  13. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Toppie Marnix! :) Ik ga me ook inschrijven, moet alleen wel weer wat zwaarder gaan trainen.
     
  14. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Geweldig dat stukje dat esther nog even kwam.

    En marnix idd echte winnaar.

    Lijkt mij ook leuk om mee te doen. Maar hou het niet lang vol zonder chocola. maar zo'n kokosnoot is ook wel lekker :)
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    marnix is cker een terechte winnaar, had het eigenlijk al verwacht en ik zou het echt minder hebben gevonden als emma had gewonnen. komt een maat van mij aan: "jammer dat emma niet had gewonnen" ik d8 echt wtf, hij zo: ja die heeft het ook goed volgehouden... da mens heeft echt alleen maar op dat winaars eiland gezeten! door maar 1 proef te winnen! als een vrouw moest winnen was het tog beter meredith geweest (vinnik)
     
  16. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw wat een discussie nog over esther zeg! Zij kan het ook niet van zich afzetten, toch wel een beetje onsportief. Net als John! Ongeloofelijk wat een eikel zeg, voor hem was het niet eens een onderdeel van het spel ofzo :?
    Hij zei zelfs dat Marnix het te makkelijk had gehad, ehm het doe van het spel was dus NIET de leiders eruit werken heh..
    Carl heeft zijn excuses nog aangeboden, erg flauw van Esther dat ze er dan niet gewoon zand over heen doet.

    Ik vond het trouwens nog best spannend, maar volgens mij hadden ze bij de voorlaatste tussenstand ook marnix niet genoeg % gegeven voor de proef.. want 11/19*25 = 14,5 %.. of Emma heeft echt veel meer stemmen gehad dan Marnix want ze scheelden maar 5 % toen.
     
  17. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vond Emma juist een van de leukste! Erg leuke meid. Maar Marnix is toch wel een terechte winnaar, hoewel ik die 8 stemmen op zichzelf wel overdreven vond.
    Dat met Esther was ook erg stoer idd. Die John was iig niet erg geliefd daar. Esther had ook een terechte winnares kunnen zijn. Erg sneu:'-(
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Marnix!!!!!!Wooooohoooooow!!!!! Die kerel is gewoon de max, hij is bijna gestorven aan ******,maar heeft zich daar door gezet, hij leeft van dag op dag, hij geniet, hij is supereerlijk, hij is heel positief, beste robinson allertijden vind ik! Ester had van mij ook robinson mogen worden, die meid is zoo hard, een andere vrouw zou al lang gekraakt zijn geweest, supergrappig gisteren met carl en john, hahahaha, 2 mietjes! Maar ik begon al bijna medelijden met carl te krijgen, die was er helemaal niet goed van:D!!
     
  19. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedzo, want Carl is volgens mij een aardige gast, die gewoon het spel speelde
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, ben je nog goed in de kop? Heb je gezien hoeveel dagen hij Ester haar leven heeft zuur gemaakt! Een normale vrouw heeft daar een trauma van! Maar Ester zette haar door, en nu is Carl degene die in het vuur staat! Als je Carl een aardige gast vond, damn, dan scheelt er toch iets,maar dat Carl voor het spel ging,ja tuurlijk,dat staat vast...
     

Deel Deze Pagina