1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Kleding] Favoriete merk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoneCrusherrr, 15 jan 2005.

  1. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat je in een gewone winkel koopt gewoon in het winkelcentrum is echt, wat je in Beverwijk op de zwarte markt koopt is vaak nep. Ook die goedkope troep uit arabische landen is vaak nep. Een vriend van mij had een Armani shirt gekocht in Syrie, dan hangt eronder gewoon een labeltje van een heel onbekend merk, gewoon zeeman shirt eigenlijk.
     
  2. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie het merk JOOP! kennen maar ik vind het in ieder geval een heel tof merk. Ik kwam het tegen in Duitsland en heb toen meteen een shirt en een polo gekocht ze zitten echt heerlijk en zien er ook nog mooi uit.
     
  3. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop van die kill JOOP altijd een lekker luchtje;)
     
  4. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    kleding vaak jack&jones, soms h&m en esprit, scotch & soda
    schoenen: zwarte Levi's sneakers, en witte manfield (nette) schoenen op dit moment
     
  5. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Totally agree.
    Het leuke is ook nog dat ze niet te overtuigen zijn dat het neppe shit is wat ze kopen op de markt. Helemaal trots zijn ze erop. De zwarte markt heeft merken als Evisu en Von Dutch grandioos verneukt. Een winkel in Maastricht had zelfs hun Evisu collectie de deur uitgedaan omdat iedereen naar Vinkenslag ging om een "Evisu"-broekje te halen voor €30,- Best triest..

    Senza is wel een coole winkel ja. Lekker exclusief. (L)
     
  6. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar de naam van het merk zit een beetje tegen he... ik zou niet graag willen lopen met een shirt met de naam joop :{
     
  7. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dan niet. Het zit heerlijk en het is heus geen schande om er mee over straat te lopen hoor.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nee, mn pa heeft een aantal spijkerbroeken van dat merk, is wel een redelijk goed merk I guess.
     
  9. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker, want die broeken van JOOP! kosten al gauw 140,- euro die ik zag in Duitsland. Ze waren mij alleen allemaal een beetje te groot anders had ik ook zo'n broek gekocht want ook die zagen er prachtig uit.
     
  10. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    broek: replay
    shirt, adidas, puma, g-star, replay, mexx, We, H&M, Bad Boys
    schoenen: GEOX, Caterpillar(fuckin lekker merk)
    sokken: converse
    polsbandjes: puma
    Bandana; Nike
    onderbroek: Bjon Borg, HEMA

    EDIT: Jack en Jones heb ik ook een hoop van: ook een vet dope merk
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Doen mensen daar nog aan joh? :eek:
     
  12. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Polsbandje is een beetje standaard geworden. Alles wat hip is wordt gekopieerd en zo loopt iedereen ermee. Wat leuk is, is dat in deze tijd veel oude shit wordt opgedoken zoals de pilotenbril, shirts met 'oldskool' prints etc.
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik let nooit echt op het merk. Als de kleding er maar leuk uitziet en als het me maar goed zit.
    Alleen bij het kopen van zomerschoenen neig ik altijd wat meer richting puma's. Zijn gewoon fijne schoenen om onder een korte broek te dragen.
     
  14. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    voor tennis gebruik ik die, niet voor gewoon hoor!!!!
    Als je aan het tennissen bent, is het wel lekker als het haar anders steeds voor je ogen valt en het staat wel vet als je krullend haar hebt (en dat heb ik)
     
  15. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    * Wou net topic openen over kleding
    * Blaast leven in

    Wat geven jullie zoal aan kleding uit dan per maand (gemiddeld) en wat voor kleding?
    Ik ben toch voornamelijk bezig met merkkleding en geef me geld dan voornamelijk uit aan shirtjes en broeken.
    Gemiddeld per maand geef ik toch wel zo'n €100 uit aan kleding. En koop alleen kleding als ik er zelf meteen verliefd op ben (anders verdwijnt het in de eeuwige kast) en dus neit waarvan ik denk "dat heeft die en die ook aan, stoer". Nee, liever wat orginelere shirtjes enzo.
     
  16. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg 40 euro per maand aan kleedgeld. Ik koop bijna nooit wat, maar als ik koop dan doe ik het goed. Morgen ga ik weer wat halen, ik denk dat ik 150 euro beschikbaar heb.
     
  17. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ikw erk en heb per maand ongeveer €130 aan salaris en verder kleedgeld + zakgeld ter waarde van €80. Maar me zakgeld en kleedgeld krijg ik pas in januari weer (al sinds augustus ingehouden) wegens telefoon abbonement. Dus als ik dat weer krijg geef ik meer uit aan kleding.
     
  18. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop wat ik leuk vind. Merk..lekker boeien!

    In fact, ik loop liever niet als een wandelend reclamebord
    over straat. In fact, als ik met een Gucci of whatever shirt
    rondloop, zouden zij mij moeten betalen ;)
    Je loopt echt voor l*l als display voor één of ander dom merk imho,
    vooral het het merk met koeienletters te lezen is.
     
  19. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Etnies, Dickies, Vans, Dc Shoes, Independent en nog veel meer skate merken. Ik krijg geen kleedgeld, ik betaal al mun kleding gwoon zelf, heb tog genoeg geld dankzij hard werken ;)
     
  20. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat broeken betreft ben ik niet echt kieskeurig.. Maar shirts heb ik al 10 jaar van hetzelfde merk namelijk Oxbow..

    Echt perfecte shirts, krimpen niet en blijven heel lang mooi.
     

Deel Deze Pagina