1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

'Amerikaanse kinderen als proefkonijn'

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Chemische Kip, 22 nov 2005.

  1. Heeft iemand dat dan beweerd, andere mensen verzinnen dit soort wetten.

    Dus zelfs de congresleden zijn hierin tegen die wetgeving in opstand gekomen. Het is echt en niet uit 'een of andere roddelkrant'.

    Hier vind ik nog iets:

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/programmes/this_world/4038375.stm
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2005
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ergens aan het begin van deze thread staan een paar erg goed geargumenteerde meningen over de machtigste man van de wereld; niet dus.
     
  3. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    -dubbelpost-
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  4. Daarin heb je gelijk, ik ben het eeuwige Bush gebash ook zat aan het worden. Maar ik vind wel dat het gewoon niet goed gaat daar, allerlei nieuwe regels die de Conventie van Genevé schenden. Als er een ander land is die zoiets flikt dan zijn ze zwaar de lul, maar de US weet er gewoon echt makkelijk onder uit te komen. Als een voorbeeld mogen ze ook wel het goede voorbeeld geven aan de rest van de wereld en dat gebeurt nu niet.
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ie ook niet waard, en ikzelf zou hem nu niet direct de machtigste man op aarde noemen. Het is een kneus die toevallig door lompe mensen is verkozen.
     
  6. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet 99% zekker dat dit ook in nederland gebeurt. Dit is de ENIGE manier om nieuwe medicijnen te komen.

    Ze testen het eerst op muizen/ratten, en als het medicijnen positief ze werk doet zonder of kleine bijwerkingen dan gaan ze het bij mensen testen dus ook op kinderen, om te testen of de kinderen er ook tegen die medicijnen kennen om te kijken dat de kinderen geen bijwerking krijgt.
     
  7. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Who give's a rat's ass!!! De Xbox 360 komt uit Amerika, en ik mag hopen dat ze die ook eerst op kinderen hebben getest. gna gna :+
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Aangezien de xbox360 al uit is in de states kan je er vanuit gaan dat ze inderdaad op kinderen getest zijn eer ze verkocht worden in nederland
     
  9. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij was er over dat stukje in je link laatst een documentaire over op tv (Geloof op België) Maar echt ziek dat dat op die manier gebeurt. Uit die documentaire kwam ook dat als die pleeg ouders de kinderen geen medicijnen meer gaven de kinderen beter werden. Maar als die dienst die de kinderen aan die ouders toewijst er achter kwam dat ze die kinderen dan herplaatsten in een ander gezin. Ik weet niet of je die medicijnen eigenlijk wel wil gebruiken als je weet dat dat op zo'n manier getest worde.
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hij heeft wel de macht er iets aan te doen _0/ .En zijn partij die een meerderheid in het congres heeft (Zoals standaard in de U.S) heeft deze wet doorlaten gaan.Dat ze nu dan moeilijk doen tjah beetje laat niet ?
     
  11. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dit noemen ze BETAALT exprimenteren.Je kent het vast wel: Gezocht M/V voor blablabla.De kinder exprimenten waar jij het over heb zijn zelf verboden bij de nederlandse wet.Er moet ALTIJD toestemming zijn van ouder of voogt.En voor de zelfs bij de kinderfase aankomen zijn er letterlijk honderde wetten waar aan voldaan moet worden voor dat ze uberhaud op mensen mogen getest worden.In het geval in de US mag er zelf getest worden zonder toestemming van de ouders.Dat kan 2 dingen betekenen
    1. De ouders hebben bezwaar gegeven tegen het feit dat er op hun kind getest wordt
    2. Dat er door de ouder geen bezwaar is gemaakt tegen het feit dat er op hun kind getest word

    In iedergeval kunnen ze toch door gaan met het uitvoeren van de exprimenten
     
  12. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gwoon egt ziek, wie vezint zoiets. Dierenproeven zijn al erg genoeg en nou kinderen? Amerika is duidelijk egt gek geworden..:mad:
     
  13. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd amerika is gek geworden, daarom hebben ze de 360 gemaakt:confused:
    beetje makkelijke mening he...
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Sommige opmerking zijn ook sarcatisch en moet je niet heel serrieus neme. |:-

    Verder is het te gek voor woorden... Om een groep te pakken die zich zelf nouwelijks kunnen verdedigen. En jah, Bush is eindverantwoordelijk voor wat er in zijn land gebeurt en ook wat de senaat doet, daar hoort hij toezicht op te houden.... Dus misschien heeft hij niet bedacht en is hij het er niet mee eens, hij is wel eindverwantwoordelijk en hij heeft/had de macht ook om het tegen te houden.
     
  15. Bwhahaha, kom op nou :'). 'Amerika' waar jij over praat is een heel werelddeel. En zij hebben ook geen xbox 360 gemaakt, dat heeft een bedrijf gemaakt met de naam Microsoft, niks te maken met Amerika.

    Verder zit je hier alleen maar mensen die dit erg vinden te vervelen, maar wat vind jij hier nou eigenlijk van. Als je je mening geeft is het een stuk makkelijker het er over te hebben :), want je zegt wel dat je het niet gelooft, maar het ís gewoon zo, hoeft niet ontkend te worden.

    Eigenlijk denk ik dat deze wetgeving niet eens doorgaat, omdat het gewoon te mensonterend is. Al een hele hoop mensen zijn er tegen in opstand gekomen en de regering daar wil denk ik niet nog meer gezichtsverlies lijden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2005
  16. dubbelzortjes
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nogmaals, we hebben het hier over muggenstiften, niet over ebolavirussen
     
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik denk?
    ik denk dat hier veels te makkelijk een oordeel over een land/persoon wordt gevormd.
    wat ik vind van dat testen op kinderen? super erg, maar ik houd er niet van ergens over te oordelen waar je eigenlijk maar zeer weinig van weet.
    Je mag zeggen wat je vind, maar sommigen hier schijnen die gelegenheid meteen te gebruiken anderen is even de huid vol te schelden zonder ook maar een argument te gebruiken.
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk is het feit dat bush verandwoordelijk is voor het land en de senaat etc (kortom het hele land dus) geen argument...:{
     
  20. Jacklyn Hoerger's job was to treat children with HIV at a New York children's home.

    But nobody had told her that the drugs she was administering were experimental and highly toxic.

    "We were told that if they were vomiting, if they lost their ability to walk, if they were having diarrhoea, if they were dying, then all of this was because of their HIV infection."

    In fact it was the drugs that were making the children ill and the children had been enrolled on the secret trials without their relatives' or guardians' knowledge.
     

Deel Deze Pagina