Vele problemen release Xbox 360 in USA

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Meneer Stefan, 24 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wanadoo.nl​

Nu.nl​

Rtl.nl​

Webwereld.nl​

En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.
    De release van de Xbox 360 in USA verloopt zéker niet vlekkenloos, tekorten, crashes, er blijven klachten opsteken.
    Trekken jullie je dit aan, of denken jullie dat het allemaal wel meevalt...
    Bespreek hier hoe jullie de langverwachte release vinden!

PS: Dit draadje is om de andere draadjes een beetje schoon te houden, en om een centrale thread te hebben over dit onderwerp. :)

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  2. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al eerder gepost is heet M$ al gereageert op de fouten:

Microsoft has responded to claims that some of its Xbox 360s are breaking down by arguing that the reports are "isolated" and that this sort of thing is inevitable after a launch of this nature.

Soon after the 360 launched in the US on November 22, forums started to buzz with reports of folks whose 360s froze or overheated as they tried to load or play games, and they were understandably a little miffed about this.

Microsoft's Molly O'Donnell told GameSpot, "We have received some isolated reports and calls of consoles not operating as expected. The call rate is well below what you'd expect of a consumer electronics product of this complexity."

"The most important thing to note here is that the vast majority of Xbox 360 owners are having an outstanding experience with their new systems," she added.
    Well, some would argue the most important thing is that you replace broken machines quickly, Molly, but that said, this kind of thing does happen with most launches - the PSP had dead pixels, the PS2 had disc read errors, even the original Xbox had problems (the Xbox this writer bought for himself had a dodgy graphics chip, and Microsoft sorted it out very quickly). Look outside the games industry, and the iPod nano had alleged build quality issues, and that Hoover I bought last week didn't work.

Chances are it's just that so many got sold at once, to a bunch of people who spend most of their time on the Internet. Kind of illustrates the vocal minority point really.

So don't worry too much, those of you with 360 pre-orders - the chances are that the percentage of users who will experience problems is very small, and Microsoft says it hopes to replace any defective units within five business days of a consumer making contact.

Het mooie is vooral de laatste alinea. Dat wanneer de consument contact op heeft genomen met Microsoft over een defecte xbox je weer nieuwe binnen 5 werkdagen in huis hebt!

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
  4. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread gaat puur over de problemen, omdat in elk draadje erover gesproken werd en ik dat een beetje onoverzichtelijk vond worden. ;)

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ok maar deze: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77979 Werd net minuutje voor de jouwe gepost:) Is volgens mij exact hetzelfde8) ach jah... :D

Nee wacht dat zijn de rellen Maarjah dan heb je 1 topic over release algemeen in America. 1 topic over de problemen daar en 1 topic over de rellen lijkt me tog btje overdreven. Maar afwachten wat mods ervan vinden tog. Kan ik tog niks aan doen:D

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Om dan toch maar een beetje ontopic te gaan: :)

Ikzelf denk dat het allemaal een beetje overdreven wordt. Ik bedoel... Er zijn 100 000 360's, d'r hoeven er maar een paar met een foutmelding te zijn, die het een beetje rond bazuinen, en dat is al genoeg voor veel negatieve aandacht.
    Wat ik bedoel te zeggen is: Het zullen d'r in werkelijkheid een stuk minder zijn met een foutmelding dan het zo op eerste gezicht lijkt.

Over de tekorten, tja... Ik heb 'em bij Bol.com besteld en een tijdje geleden stond daar dat alle bestellingen voor 3 november op tijd zullen worden geleverd, en dat heb ik dus ik hoop dat ik 'em heb. Het wordt nu denk ik wél duidelijk dat de mensen zonder Pre-Kitje het zwaar zullen gaan krijgen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    225
  8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Draadje zo veel

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
  10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    225
    Mod is on the way :cool:

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik t anders doen:D

-dicht-

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok o w n e r bb, dan doe ik net alfsof ik door je slotje heenpost, niet verklappen;)

Zonde van zo'n mooie startpost, maar er is bijna van elk soort probleem een apparte thread, die allemaal goed lopen. De links zijn verspreid hier, dus jullie weten ze te vinden.

/sluit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina