de grote Michael Jackson thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 12 jul 2004.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Aardig...... uhm.... Ik denk dat zijn werken met Quincy Jones, en dan met name Thriller algemeen beschouwd kunnen worden ls meer dan aardig ;)

2. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    In one word micheal jackson is a *****

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    The King op pop. Niets meer niets minder._O_

Maar hij's wel schuldig. Alleen volgens mij heeft hij zelf niet door. Hij denkt dat het normaal is om met andermans kindje te slapen. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij ooit de cel in zal gaan, dus het zal wel weer een vette afkoopsom worden...

4. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij balen, daar gaat dan z'n achtbaan met 3-dubbele kurkentrekker

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Slapen met een kind is iets anders dan aan geslachtsdelen trekken. Als ze in zijn bed lagen zonder vieze dingen, is hij onschuldig.

6. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, dan maar in een inrichting

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde eigenlijk een nieuw topic over hem starten, maar ik kan natuurlijk ook deze weer opvissen. Ik ben de laatse tijd weer meer naar z'n muziek aan het luisteren en het is allemaal zó goed. Ik was laatst Live in Bucharest (Dangerous Tour) aan het kijken en ik wil hem eigenlijk ook wel. Maar ik heb liever eigenlijk een een of andere Ultimate DVD Collection, zoals je alle Bonds in een box hebt zal ik maar zeggen :) Is er iemand die dit weleens gezien heeft of het zelf heeft en weet waar hij/zij hem vandaan heeft? Het gaat dus niet om The Greatest Hits ofzo, want HIStory 1&2 heb ik al... Gewoon een DVD collectie.

Alvast bedankt...

8. GAMEMONKEY

GAMEMONKEY monkey in the house

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bestaat volgens mij nog niet.Je h ebt wel die box (ben ff de naam kwijt O-) ) met 4 cd's en dvd met bucharest concert.

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ff na over die naam, dat klinkt wel goed namelijk ;)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Top! Thanks.

Ik zie Moonwalker ook opeens, die wil ik ook wel :)

Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net Number Ones, ook een DVD. Is er iemand die die heeft en is die de moeite waard als je Dangerous en History I&II ook al op DVD hebt??

Alvast Bedankt!

13. Een vies mannetje.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zielig, ga ergens anders spammen.

Iemand die Number Ones heeft? :)

15. Ik geef antwoord op de topictitel, vind het gewoon nasty dat ie met al die kinderen in bed duikt/dook.

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    De topictitel is geen vraag, en hij is gewoon vrijgesproken.

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als je even kijkt zie je dat deze thread al een flinke tijd oud is. Reply dus op de huidige discussie en hou irrelevante opmerkingen voor je.

18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Michael Jackson is een megalomane, anti-semitische, geestelijk verwarde twat. Dat hij toevallig vroeger wat leuke nummertjes heeft gemaakt doet daar niks aan af. Heb nog minder respect voor al die wereldvreemde randmongolen die voor de rechtbank stonden om hem te verdedigen. Hoe dik kan het bord voor je kop zijn?

19. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1

Uhhhm ik heb zelf ook alles wat er op dvd is maar ik zou hem als ik jouw was niet kopen, het is allemaal leuk en aardig maar het enige verschil met die 2 bij elkaar is eigenlijk een ander menu en andere volgorde van nummers.

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Yep , en hij is er nog niet vanaf , aangezien de openbare aanklager zich nu op het drugsgebruik van m j aan het richten is en daarvoor een nieuw onderzoek geopend heeft .
    Als ze willen kunnen ze hem nu al vervolgens aangezien hij onlangs op een damestoilet betrapt is terwijl hij zijn mascara aan het bijwerken was , en als man op een damestoilet gaan in amerika is helemaal not done.
    De reactie van mj hierop was "dat het pas echt schokkend zou zijn als hij zijn mascara op een herentoilet had bijgewerkt". |:- |:-

Deel Deze Pagina