1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gamexpo]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Henrive, 11 okt 2005.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heeft de crew eigenlijk nog veel foto's gemaakt, die jullie mss kunnen uploaden om te kijken of je er tussen staat ofzo ?
     
  2. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben vandaag ook nog even langs de xbw stand gelopen, zag er leuk uit maar het was er niet zo druk toen. Ik zag eigenlijk alleen mirik pgr spelen op een 360, en nog wat mensen die er naar keken.

    Maar verder vond ik de gamexpo zwaar tegenvallen, er stonden eigenlijk maar 3 grote stands. Van de xbox, psp en EA voor de rest was er weinig leuks te zien. Verder had ik ook nog even pgr3, kameo en perfect dark gespeeld op de 360 stand en ik weet nu zeker dat ik nog geen 360 hoef te hebben. Wat vielen die spellen tegen zeg. Voor de rest weinig kunnen spelen maar het spel wat ik nog het leukst vond was een f1 spel op de psp, ik had echt niet verwacht dat dat zo lekker kon spelen. Wat ik wel jammer vond is dat iedereen zo lang bleef spelen, in de voorgaande jaren liep er bij de meeste stands wel iemand rond om er voor te zorgen dat iedereen de mogelijkheid kreeg om te spelen.

    Verder waren we ook nog een rondje over de hcc gelopen en heb ik nog een gps ontvanger gekocht. Daarna weer even geprobeerd om op een 360 te kunnen spelen maar er was niks vrij. Dus toen maar lekker kansloos naar zo'n stand met een of andere compo gegaan waar ze allemaal zooi het publiek ingooiden. Was af en toe gewoon freaky om te zien hoe fanatiek sommige mensen zijn om een of andere sleutelhanger of een zak m&m's te vangen. En na daar een tijdje platgedrukt te zijn tussen de mensen. maar eens xbox goodies gaan vangen bij de xbox stand. Viel me op dat het daar een stukje rustiger aan toe ging.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    *spot McSparkle
    *spot Metal Mark
    *spot Lord Armada
    *spot BeZaX
    *spot Berrie
    *spot Willem
    *spot Mirik
    *spot mr. E
    *spot Hoosie
    *spot Merel
    *spot Ianthe
    *spot de Luie Hond
    *spot gozer met Deathrow shirt (help!? wie?)
    *spot ongetwijfeld nog wel meer, maar weet het zo snel niet.

    Was echt een top dag:D
    Uitgebreid verslag komt nog wel.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heeft
    * GG
    * Metal Mark
    * deel van de xbw crew
    gespot!
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei, ben terug. Ik vond het wel leuk, maar ook weer niet super. Ik heb eigenlijk niet veel mensen gespot. Ik heb GG gespot, Metal Mark, J3ster en dat was het dan. Lord Armanda, wie was jij dan eigenlijk, want jij hebt mij wel gezien. Ik heb eigenlijk bijna alleen maar een beetje bij de XBW stand rondgehangen omdat ik het voor de rest niet veel super was. Op de 360 kon ik ook nauwlijks spelen want het was veel te druk. Heb wel DOA en PGR3 kunnen spelen, en Perfect Dark Zero. En van de Crew kende ik de helft niet eens:eek:. Alleen Hordo en Mirik, en Meneer E echt opgemerkt. Heb niet echt tijd gehad omdat de mensen nog gedag te zeggen want m'n pa was ook op de HCC en die had iets van 5 dingen gewonnen waaronder een nieuwe PC:eek: En toen gingen we weer weg. Ik weet niet of ik volgend jaar weer kom.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het echt te bruut :D Bedankt nog Merel en ianthe, voor dat shirt en spel :cool:

    T was echt gezellig, PGR competitie was ook erg vet :cool:

    oh ook nog voor die poster trouwens, en die andere poster :p

    En deathrow shirt, bedankt voor dat radiotje :cool:
    Die dvd lijkt me ook wel vet :cool:

    *teveel goodies heeft :+
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  7. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    WTF.

    Zie henrive net op het NOS Journaal 8)
     
  8. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook!!!!Zekerz 3 seconden zijn hoofd full screen op beeld, al PGR3 spelend_O_ .Met zijn '' zwarte breedbeeld-bril'' en zwarte shirt op zitzak zittend

    Je bent nu een BN'er!!!!*) *)

    Ik zag mirik (in ieder gaval een xboxworld.nl shirt) ook vaag links in beeld

    Ik dacht daarvoor ook een paar van die xbw stand-zitzakken te herkennen trouwens, wel leuk dat ongeveer een achste van heeel nederland je nu heeft gezien.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  9. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke was Henrive dan :eek: 8)
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Omguz, ik hoor net dat ik op het journaal was 8) Ik was btw de gene met de zwarte bril :+
     
  11. snucky

    snucky Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag naar GameXpo geweest [samen met God's Gamer]

    God's gamer en ik zijn 's ochtends om 10 voor half 9 met de trein naar Utrecht gegaan [2 uurtjes rijden...vanuit Hoorn]

    Ik vond het top.. en vooral die dames daarzo :D

    See you next year :D:p

    [ps hoi allemaal, ik ben nieuw :p]
     
  12. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Opeens allemaal berichtjes dat ik op het NOS journaal te zien was net als de rest dus, toch grappig :cool:
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Jaaaaaa! Wij zijn beroeeemd! :cool:


    8)
     
  14. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal welpositief zijn.;) _O_
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    [slijmmode]jep, positief[/slijmmode]

    :+

    *staat op foto met Ianthe en Merel

    *gaat inlijsten :+
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    GG hoeveelste ben je geworden met de pgr3 competitie? En hoe ging het bij MM?
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, wel jammer ik heb een boel mensen niet gezien. Jullie waren toch niet die leipo's die met zakjes M&N'ms begonden te gooien he?:+ Ik heb net nog het nieuws gezien, en ook de XBW stand daar gezien. Volgens mij waren dat toen die leipo's:p Mischien dat ik er ook net nog op stond.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  18. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol was dat de NOS??? Ik zag op een gegeven moment wel een camera ja!

    Ik vond het -net als vorig jaar trws- echt heel warm binnen, zelfs zonder jas..muziek was ook tyfus hard gewoon vooral bij de playstation en Xbox stands.
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat was het NOS. Best lang stuk over de Game Expo. Dat het warm was vond ik opzich wel meevallen. Heb nog wel een 360 Polsbandje kunnen bemachtigen bij die (knappe:p) DJ na een boel gespring:+
     
  20. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    het 8 uur journaal staat ook op de NOS site, heb net ff gekeken en de xbw stand komt idd best vaak in beeld.
     

Deel Deze Pagina