True, maar wil je het leuk houden voor een casual/hardcore/die-hard gamer, dan moet het spelverloop niet te chaotisch zijn. Dan moet het mogelijk zijn om goed samen te kunnen werken, maar moeten individuele capaciteiten ook een belangrijke factor zijn. Dat alles komt het best tot zijn recht in 4 vs 4.
Dat neemt niet weg dat er ook spelmodes tussen moeten zitten waar meer mensen in kunnen. Af en toe kan chaos in een grote multiplayer game echt fantastisch zijn.
Overigens kun je onmogelijk de chaos van een echte oorlog in een Xbox game krijgen, dit vanwege het feit dat je dat ten eerste gewoon niet wilt en ten tweede tellen emoties hier niet mee (deze veroorzaken vaak de chaos).
Alsjeblieft zeg. Ga aub even lezen wat andere mensen zeggen en ga even nadenken...
Wat maakt het nu in hemelsnaam uit welke nationaliteit een NPC opgeplakt krijgt. Het gaat allemaal om de omgevingen en de mogelijkheden daarin, strijdgronden en scripted events die een game afwisseling geven, niet of het nu een Japanner is of een Duitser. Maar dit stukje tekst zul je ongetwijfeld ook wel niet lezen :{
Laatst bewerkt: 28 nov 2005