1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm.... Tja...... ?

    Maar geef mij maar 4 Vs 4, dan komt het tenminste aan op echte samenwerking en individuele skills. Grote teams maakt het vaak onoverzichtelijk en chaotisch, 4 vs 4 daarintegen loopt veel soepeler.
     
  2. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het volledig met je eens :)
     
  3. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moet dan wel een sterke nadruk liggen op skills en op teamplay, en totaal niet op wapens, zoals bij RTCW het geval was, want daar was 4 tegen 4 of 2 tegen 6 (of meer) gewoon super leuk om te spelen8)
     
  4. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het online gedeelte wordt gepatched zodat er geen lag meer is en je gewoon in een game kunt blijven met je vrienden zonder er uit gekickt te worden.

    Afgezien van deze foutjes denk ik dat het online erg goed in elkaar zit.
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    maar er is toch alleen matchmaking????
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Bij E-plaze heb ik hem vandaag gehaald :D, ze verkopen de games die ze hebben binnegekregen al.
     
  7. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    idd halo2 was toch ook vet 4 v.s.4 , oke dit is een ww2 shooter , maar dan nog. Wordt echt wel dope met CTF enzo!
    Ik blijf bij de quote van de makers dat wanneer er goede verbindingen zijn meer dan 8 man mogelijk moet zijn en aangezien bijna iedereen hier in Nederland nu wel eeen goede verbinding heeft, verwacht ik dus ook meer dan 8 spelers.

    trouwens, dit spel was op de launch in Amerika het best verkocht!! _O_
     
  8. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik dacht dat ik call of duty 2 zou halen. maar nu ik de video review van perfect dark heb gezien ben ik erg enthousiast erover. maar ik heb maar geld voor 1 spel. dit is faktop shit
     
  9. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde probleem met mij man
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar komt er ook nog eens een Call of Duty dat je ook tegen de Jappies gaat vechten, want tegen Duitsers vechten wordt ook eentonig.
     
  11. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD2 is een oorlogshooter en bij mijn weten is oorlog toch vrij chaotisch :p
    waarom dan niet ook een spelmodus bijvoegen zoals battles van 16vs16
    Als er alleen maar 2vs2 of 4vs4 noem ik dit toch geen uitgebreid multiplayer.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  12. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    voor matchmaking vind ik 4 vs 4 wel
    maar als je gwoon met je vriende een custom wil spele is het wel weinig
     
  13. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist al die spellen met die jappen geen zak aan, want ik vind het op de een of andere manier toch leuker om onze geliefde oosterburen een kogel de reed in te rossen}:]
     
  14. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    True, maar wil je het leuk houden voor een casual/hardcore/die-hard gamer, dan moet het spelverloop niet te chaotisch zijn. Dan moet het mogelijk zijn om goed samen te kunnen werken, maar moeten individuele capaciteiten ook een belangrijke factor zijn. Dat alles komt het best tot zijn recht in 4 vs 4.

    Dat neemt niet weg dat er ook spelmodes tussen moeten zitten waar meer mensen in kunnen. Af en toe kan chaos in een grote multiplayer game echt fantastisch zijn.

    Overigens kun je onmogelijk de chaos van een echte oorlog in een Xbox game krijgen, dit vanwege het feit dat je dat ten eerste gewoon niet wilt en ten tweede tellen emoties hier niet mee (deze veroorzaken vaak de chaos).

    Alsjeblieft zeg. Ga aub even lezen wat andere mensen zeggen en ga even nadenken...

    Wat maakt het nu in hemelsnaam uit welke nationaliteit een NPC opgeplakt krijgt. Het gaat allemaal om de omgevingen en de mogelijkheden daarin, strijdgronden en scripted events die een game afwisseling geven, niet of het nu een Japanner is of een Duitser. Maar dit stukje tekst zul je ongetwijfeld ook wel niet lezen :{
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  15. Fina1rampage

    Fina1rampage Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me bij lucca aan, chaotische battles op live worden vaak niet serieus niet genomen. Kijk maar naar big team battle bij halo 2, er zijn altijd gasten die de boel verzieken.

    Het beste is naar mijn weten gewoon, met je eigen groepje 4 vs 4 of 6 vs 6 een game te spelen.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben eigenlijk vooral iemand voor de single player en vette graphics + gameplay. Ik krijg een beetje het gevoel dat ik dan beter uit ben met CoD dan met PDZ. Kan iemand dat bevestigen?
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    tsja call of duty heeft een lekker WOII feel, en Perfect dark een futuristische feel met futuristische wapens etc.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    WOII games zijn echt lang geleden. Halo II was mijn laatste vette shooter.... pppffff moeilijk kan mijn geld maar 1x uitgeven |:-
     
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Kijk dan eens gameplay filmpjes op www.gametrailers.com.
    Call of duty is in kapotte steden en weilanden enz.
    Perfect Dark in futuristische steden en gebouwen en af en toe buiten .

    Ikzelf kies voor call of duty omdat het gewoon een vette ervaring is ..
    zeker de gedachte dat veel van de gevechten zich ook in het echt hebben afgespeeld.
     
  20. *Multikiller*

    *Multikiller* !360!

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er een duidelijk verschil in graphics tussen die van de 360 en die van de pc?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina