1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er zit wat meer realisme in dan de vorige arcade shooters. Misschien omdat het next gen is? Het mikken voelt gewoon anders aan, omdat er geen auto-aim in zit. Wat betreft die bots: zet ze eens op Dark ;) of download hier maar eens het filmpje en kijken of je er dan nog steeds zo over denkt. Je moet tevens niet vergeten dat de bots een extra optie zijn. De meeste mensen zullen over L!ve spelen. Bij Halo 2 zitten ook geen bots. Zou je daar dan over zeiken als die erbij zouden zitten, maar niet helemaal naar wens zouden zijn. Ze zijn gewoon een extraatje die je erbij krijgt ;)

    Had ik vorige week al gedaan. Kon niet meer wachten dus heb ik ff alle challenges weer een keer gedaan.

    Ik kon de LM edition gewoon bestellen en ik kreeg ook meteen een LM edition hoesje meer naar huis. Ook kun je de LM edition bij verschillende online winkels bestellen.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  2. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net iets van 10 pagina's doorgelezen en nog geneen (werkende) link naar een filmpje tegenkomen, en uit jullie verhalen op te maken, zijn er wel een aantal filmpjes, dus kan iemand enkele links naar filmpjes posten (p.s. die uit de startpost heb ik wel gezien).

    laat maar, ik heb nog altijd: www.gametrailers.com
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  3. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1

    Als of ik me zelf aan het lezen ben.
    Ik ben vanaf me 3 de bezig met gamen, toen onbewust op de Atari2600 met River Raid en Snoopy and the Red Baron.Dit is door de jaren heen uitgegroeit.
    Ik ben ook niet zo moeilijk kwa games en verkoop ze ook liever niet.

    De 360 met PDZ ga ik zeker weten 2 dec. halen.360 wel gereserveert natuurlijk.:p
    Maar Live lijkt deze shooter me een topper te worden, ook wegens de kick-ass multiplayer / Co-OP...lekker samen door de level knallen.Had er een filmpje van gezien op Gametrailers.

    Check: Sphinx NL
     
  4. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, op wat hogere niveaus zijn ze wel wat beter. Die gast had niet tegen 15 dark bots moeten vechten haha, 1 tegen 1 is mss nog wel te doen. En het anders voelen komt niet door het ontbreken van de auto-aim. CoD bijv mikt fijn en daar zit geen auto-aim in zo ver ik weet.

    De bots is bij dit spel juist een essentieel onderdeel. Dat is een van de redenen waarom het een goede multiplayer heeft. Je kan tegen menselijke spelers, tegen bots en beide. Dus het spel kan worden gespeeld door mensen met live en door mensen die geen live of geen vrienden hebben lol. Ik vind bots iig erg belangrijk (en dat is omdat ik geen live heb gehad :p )
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  6. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
  7. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel ook gespeeld en vond het drie keer niks, gelukkig heb ik het niet gekocht. Heb ook nog even cod 2 gespeeld en die beviel me veel beter ga daarom nu voor deze.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jij blij. Ik heb CoD 2 gespeeld en die was vier keer niks dus deze lekker wel gehaald.
     
  9. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ieder z`n smaak. Ik vindt ze beide relax lol
     
  10. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Bunnyhoppen kom je maar weinig tegen in console-shooters en bij halo 2 merk ik er niks van. Ga je me nou daadwerkelijk vertellen dat je in dit spel zonder te kunnen jumpen veel moet omlopen, flikker alsjeblieft op, verdiep je zelf maar eens beter in dit spel. En vriend, waarom kan ik dan wel gewoon normaal aimen in bijvoorbeeld counterstrike voor de xbox en niet voor pd0? ER KLOPT ECHT IETS NIET MET DE AIM!
     
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik hem heb gespeeld. anders had ik hem namelijk wel gekocht. Het probleem met dit spel is het word veel te veel gehypt. en voor de xbox 360 ziet het er gewoon slecht uit. en dan vind ik cod 2 grapisch gewoon 4 maal beter. maar ieder zijn smaak.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Snap je niet helemaal, maar als je niet hoeft om te lopen hoef je toch ook niet te kunnen springen? Ik heb me in het spel verdiept en heb het al een paar uur gespeeld. Wat zou ik dan nog meer moeten weten? Jumpen hoort gewoon niet in een shooter vind ik klaar. Mag er van mij best in, maar dan wel dat je extra recoil krijgt waardoor je 1 op de 100 kogels raakt schiet. Bij Halo 1/2 was het jumpen in de MP gewoon zwaar irritant. In close combat springt iemand omhoog en vliegt dan naar je toe en slaat je met het wapen komop zeg. Een FPS moet iig iets weg hebben van het realisme. Ik zie in geen enkele oorlog mensen bunnyhoppen waarom dan wel in games die erop moeten lijken.......ik denk dat jij gewoon lekker Halo moet blijven spelen en deze titel mooi in het rek laten liggen _0/

    Laat ik het zo zeggen. Ik heb geen enkel probleem met de aim. Vond het zelf niet veel anders als andere shooter. Merkte alleen wel daardat er geen auto-aim in zat dat het wat moeilijker was.

    Gelukkig een agrument, maar als je alleen vind dat het selchte graphix zijn......tja dan moet jij maar kut spellen spelen met geweldige graphix dan speel ik wel spellen met een goede gameplay en mindere graphix. Begrijp niet dat je nu nog over graphix kan zeiken, Ik vind zelf PD op de N64 een gewelidige game en check die graphix eens ><
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  13. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    idd xbox360_rules,PDZ is gewoon echt fucking veel gehypt ,k heb veel beelden ervan gezien en heb zelf ook wat gespeeld het spel is gewoon ver onder de voldoende vindt ik..de phychics kloppen niet...het hele spel voelt aan als plastic ( zo kan ik het het best omschrijven) en wapens voelenn gewoon kut aan ( je ziet zo'n hele dunne kut pistooltje met een onwijs lange arm of hand of wat het ook mag wezen en de vijanden zijn zo dom als een stuk baksteen.Btw heb je de vizier al gezien ...echt ubergroot.zelfs een peuter van 5 jaar kan dit nogh makkelijk winnen.

    Jullie zitten Rare elke keer op te hemelen maarh k vindt t maar een kut studio,er zijn zat developers die beter zijn maar die niet dezelfde erkenning krijgen !zegh nou eens eerlijk,hebben ze ooit een fatsoenlijk spel uitgebracht op de xbox...?
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik vond Conker: live and reloaded heel gaaf. Ik ben denk ik ook gewoon vrij makkelijk met games...ik ben eigenlijk gewoon een slet. :cool:
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vizier misschien groot, maar door de recoil gaan de streepjes juist verder uit elkaar waardoor je juist moeilijker iets raakt......eerder skills voor nodig hoor....denk niet dat een peuter van 5 iets raakt...

    En Rare kut studio? Lol op welke planeet heb jij de afgelopen 20 jaar gezeten?
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, Halo 2 is alles behalve realisme...;) Springen mag van mij best in een FPS. Is gewoon handig en ik snap niet waaom dat de game dat minder maakt. En dat als je springt 1 op de 100 kogels raakt, tja als je springt in een game en je moet schieten is het zoiezo wat moeilijker natuurlijk. Ik heb PDZ ook gespeeld op de Game Expo maar ik was niet echt enthousiast over de MP. De levels zagen er wat simpel uit vond ik, en klein. Maar de SP was daar in tegen deel een heel stuk beter. Die heb ik dan ook een poosje gespeeld.
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dat je niet kan springen vind ik niet erg, en als het schieten moeilijk is vind ik dat ook leuk. zolang het maar niet irritant is. ik zelf heb het nog niet gespeeld. weet iemand messchien of het met "skill" en/of gameplay meer naar rainbowsix toegaat of naar halo 2?
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    WoW, G-Force, in korte tijd mooie discussie aangegaan :).

    En idd, G-Force pakt hier toch echt de punten.
    Zelfs als ik PDZ niets vond, wint GForce gewoon op argumenten inplaats van zinloos te gaan liggen schelden:).

    En ik vind juist idd het AIMEN perfect gaan, en prettig spelen.
    Je zal nu idd gewoon de Skills moeten hebben en goed te worden. En dat idee bevalt mij erg! :)

    Gisteren even het hele boekje van PDZ door gelezen! En dan staan daarachter alle wapens en MP modes!
    Zwaar cool :).

    Vooral al die Secundary en Ter (nog wah:p) 3e functies op verschillende geweren.
     
  19. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de gameplay van cod 2 ook goed. ik wil alleen maar zeggen dat je toch wel iet van de grapisch mag verwachten. en dit zou de xbox nog wel aankunnen. en als dit een titel moet wezen waarvoor mensen een 360 gaan kopen dan staan de zaken er slecht voor
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Kom op zeg.
    Ik heb hem gisteren op een normale TV gezien en op een HD-Tv.

    Ik kan je toch wel vertellen, dat de Xbox, graphisch deze game niet aan zou kunnen.
    Met alle Actie enz erbij dus :).
    Zoals ontploffingen, beesten en maten die rondrennen en ondertussen ook actie onder nemen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina