Tja, de meningen zijn verdeeld over deze game dat blijkt wel
Maar ik heb vanaf het begin dat ik mezelf begeven heb in de wondere wereld van het gamen (en das al een jaar of 15 geleden) in de loop der jaren een soort van "6th sense" gekregen voor het kopen van games....ik heb van de 113 spellen die ik inmiddels heb (en ik had er nog veel meer kunnen hebben als ik vroeger niet zo stom geweest was om een deel te verkopen
) van nog geen ENKELE spijt gehad. Spijt dus in de zin van "Had ik liever niet gekocht"....nee dat gevoel ken ik niet. Goed de ene game speel je liever als de andere, de ene is net iets beter uitgewerkt in z'n geheel als de andere, van de ene spreekt het genre je meer aan als van de andere, van de ene vindt je misschien dat ie meer heeft waargemaakt van wat ie zei als van de andere. Maar echt spijt van een game....nee dat ken ik echt niet.
Komt misschien omdat ik vrij gauw tevreden ben of gewoon een brede smaak heb, maar ik denk dat het zeker ook te maken heeft met het feit dat ik de tijd neem voor een game....De graphics kunnen beter ? Tja die ontwikkeling hou je niet bij, over een half jaar zijn er idd games met betere graphics dus das geen argument voor me. De besturing is kut ? Kwestie van wennen, oefening baart kunst zeg ik dan, dus dat vind ik ook geen argument.....
Om een lang verhaal kort te houden en op PDZ terug te komen : ook dit is weer een game die ik gewoon koop, ga spelen, en nog heeeel lang fun van ga hebben dat weet ik gewoon zeker
Klik om te vergroten...