The soap continues, Part ..?
Gisteren ben ik dan eindelijk voor het eerst gebeld door de winkel zelf!.. Oke, ik had het dan ook in de agenda van een medewerker laten zetten.. Maar nog steeds. Voor die zaak is dat al een hele stap.
Zoals verwacht had hij niets uit Taiwan gehoord. (Wat overigens raar is, omdat het scherm uit Korea komt.....???)
Wel wist hij te vertellen dat zijn bestelde Xbox 360's niet voor januari worden geleverd (Like I care?
)
En nog steeds houdt hij zich bij z'n standpunt dat hij eerst het apparaat zelf wil zien en dat nog niks bekend is.. (Dude, Check Xbox.nl :{)
Dat hij hem nu wil zien, neemt hij wel érg letterlijk inmiddels.. Hij wil dat ik de 360 kom brengen en vervolgens achterlaat, zodat hij alles eens goed kan testen..
"Ja, ik neem aan dat je hem vrijdag niet meteen een paar dagen kwijt wil zijn.. Dus test hem eerst zelf maar en breng hem dan ergens komende week.."
Verontwaardigd ging ik maar akkoord, aangezien ik gewoon een oplossing wil.. En daar eindigde het gesprek ook.. Tenslotte zei hij nog dat ik geduld moet hebben.
Achteraf heb ik zoiets van.. Je kunt hooguit twee dingen krijgen.. De handleiding óf heel het scherm terug :{..
Morgen stap ik dan weer de zaak binnen. Nu met de oplossing. Ik zeg hem dat ik vrijdag een VGA HD Kabel van 30 euro ga kopen en dat hij voor een DVI => VGA blokje + PC Audio => Rood/Wit audio tulpjes zorgt,
op zijn kosten.
Gaat hij niet akkoord, dan is het makkelijk. Dan pak ik het scherm in en eis ik mijn geld terug.
Mijn laatste vraag is nu nog:
Heb je aan enkel DVI in de toekomst iets? Ik las dat de PS3 erop aan te sluiten was?
Als dat zo zou zijn, neem ik aan dat er meer apparaten met DVI aansluitingen komen, vandaar.
Edit:\\
Mocht je niet weten waar het over gaat, check:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=74580&page=129
Edit2:\\
Hier nog een schets van hoe het eruit moet komen zien, zou dit moeten werken?
Klik om te vergroten...