Meld hier je defecten aan je Xbox360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dusun, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dag,

Miscchien makkelijk om alle mensen met een defecte Xbox360 bij elkaar te plaatsen in deze thread, zo kunnen we zien wat er mis is met een aantal xbox'en en kunnen mensen elkaar misschien op weg helpen of hun ervaring met de Microsoft Helpdesk delen en de afhandeling van je probleem.

Ik zal dan ook meteen de gene zijn die hier aftrapt!

Net mijn Xbox360 gehaald bij de FRS in Eindhoven, alles netjes aangesloten zoals het hoort maar bij het opstarten een groen beeld en verder niets. De Xbox maar een keer opnieuw opgestart en nu start hij wel volledig door. In het scherm voor een account te creeren gekozen voor een Live account, zodra ik mijn email-adres moet invoeren loopt het scherm vast en staat het vol met zwarte en witte blokjes.
    De Xbox nog maar een keer opnieuw opgestart en gekozen voor een lokaal account aan te maken, dit gaat wel goed maar zodra ik wat instellingen verander in het menu dan krijg ik weer het scherm met zwart/witte blokjes en niets reageert meer. Een reset van de console is nodig!
    Een spel spelen, PGR3, gaat wel maar dit loopt ook vast na een paar minuten.

Dus gebeld met de Xbox helpdesk, helaas is dit nummer niet via een mobiele telefoon te bellen en aangezien ik alleen een mobiele telefoon heb en geen vaste verbinding maar gebeld naar het algemene nummer van Microsoft in Amsterdam en gevraagd of ze mij doorkonden verbinden. Dit was geen probleem. Een dame aan de lijn verteld me dat het op het ogenblik behoorlijk druk is en of dat ze mijn nummer mag noteren zodat ik terug gebeld kan worden. De dame mijn telefoonnummer gegeven en nu maar wachten tot ik terug gebeld wordt.

Huidige status: wachten op microsoft tot dat ze terug bellen.

Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet MS ook even bellen, heb jij het vaste nummer ???

Mijn draadloze controller maakt heel slecht verbinding, ook al zit ik er 5 cm voor. Dus steeds verbindingen van 1 a 2 seconden en dan is het weer weg :'-(

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan hier verder gaan. :)

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina