Mensen ik kan nu *eindelijk* met een gerust hart slapen. Ik heb ongeveer een maand geleden die Ambiance 32" LCD HDTV gekocht bij de MediaMarkt, voor 899,-. En ik was heel bang, dat hij ondanks de (theoretisch) zeer goede specs, toch geen goed beeld zou geven. Je weet wel, geen 720p native resolutie, maar iets van 1024x768 en dan intern upscalen. Of flinke ghosting, tearing, of wat dan ook. Het paneel in die TV is echt van Samsung, mijn menu's zijn dan ook hetzelfde als de Samsung modellen en hij is te bedienen met een Samsung afstandbediening. Ik heb nu zo het sterke vermoeden dat dit gewoon de Samsung LE32xxx serie is, in een ander jasje. Oftewel: ondanks veel mazzel (was een koop op goed geluk, ik kon nog geen echte HD signalen uitproberen) ben ik zwaar onder de indruk voor deze prijs.
Ik kan nu zeggen, na ruim een uur spelen op mijn nieuwe Xbox 360, op 720p, dat het er ge-wel-dig uit ziet! Die responstijd van 8ms moet wel kloppen, wat een vloeiend, strak, helder, snel beeld zeg. Ik heb hem met de componentkabel aangesloten. En PGR3 ziet er adembenemend uit...
Dus mocht er ergens in een MM nog zo'n ding staan en je wilt geen 1500,- voor een 32" HDTV betalen, dan weet je nu wat je te doen staat!
Klik om te vergroten...