1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kun je misschien een link plaatsen naar "die Ambiance 32" LCD HDTV"? Want hiermee kan ik eerlijkgezegt vrij weinig. Is dat Ambiance het merk, of het type oid?
     
  2. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke spelletjes heb je dan?? Heb me box al sinds gister maar die stomme TPG is nog steeds niet langsgeweest! En GCshop heeft gewoon een vertraging dus ik krijg PGR3 zaterdag pas!!! :mad: Maar ja tis wel een stoer apparaat _O_

    Anyway iemand die em al aan ze media center geconnect heeft?
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Meer info was een maandje geleden nog niet te vinden op het internet. Heb ik ook al naar lopen zoeken.

    In die vorige HDTV draad heb ik ooit het volledige typenummer geplaatst. Het schijnt dat MM dit ding speciaal heeft laten maken door Hiteker, naar aanleiding van hun 25e verjaardag. En hebben ze een heel grote partij ingekocht voor hun filialen. Maar ik kon dus ook nergens meer info vinden online.

    En Hiteker is totaal niet te bereiken trouwens. Dus het is allemaal vaag, maar er zit gewoon garantie op, het ding werkt perfect en wat ik zeg, hij is gemaakt op een Samsung paneel. Het precieze typenummer wil ik wel voor je zoeken, als je hem niet kunt vinden in die andere draad?

    /edit: hier is de link naar de betreffende post met meer info.
     
  4. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook men xbox maar ik heb enkel last van roze beeld komt dit door mijn samsung lcd tv ?? btw my firewire dingetje komt uit juli.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wat gebeurt er met het beeld van de 360 als deze op een pc monitor wordt aangesloten? ik bedoel met de 4:3 verhouding?
     
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zwarte balken boven en onder. Das tenminste bij mij het geval bij het afspelen van een 720p film bij een monitor resolutie van 1280x1024...
     
  7. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Help! Heb net mn Samsung LE26R41 binnen gekregen, en krijg geen enkel signaal via component binnen! Heb een component kabel voor de PS2 en één voor een dvd speler en geen van beide worden herkend.. Moet ik nog iets meer doen dan simpelweg die kabels erin doen? Of is het een fout in de TV?
     
  8. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar je menu en scan daar je poorten af, eerste menu wat je tegenkomt :)
     
  9. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als ik op de zender van component sta, krijg ik het bericht in beeld 'Geen Signaal'
     
  10. Patvs

    Patvs Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0


    Heb je in het menu van de PS2 (even opstarten met je oude kabel zonder CD) en je DVD speler component al geselecteerd?
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok nu in de PS2 wel ja, en het werkt! Dank!

    Nu nog even in mn dvd speler zoeken.
     
  12. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP!!!!

    Heb net mijn xbox 360 aangesloten op mijn pc monitor, met de VGA kabel, en vervolgens blijft de xbox elke keer als ik Halo 2 er mee probeer op te starten de melding geven dat mijn resolutie niet goed staat, en dat ik dat bij display moet veranderen...

    ik heb ondertussen alle resoluties geprobeerd maar dit probleem blijft..

    als ik echter de gewone xbox kabel gebruik (composite) dan start halo 2 gewoon op, maarja dat is dus met een tv en niet met mijn monitor...

    iemand enig idee wat ik hier mee aanmoet?

    lijkt mij niet dat je zodra je een HD kabel in je xbox douwt dat je dan gelijk een heel aantal xbox 1 niet meer kan spelen

    De hele Gta serie is wel gewoon te spelen, alleen Forza, Halo en Halo 2 niet.. (verder nog niets geprobeerd)

    het verschil tussen het wel en niet werken dat bij het verschil van kabel gebruik wisselde verontrusste mij al genoeg om dit eerst maar eens even uit te gaan zoeken.
     
  13. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Gasten, ik heb toch problemen met mijn beeld. Je ziet gewoon strepen door het beeld soms (flikkering, soort van 3d kaart probleem lijkt het wel).. vooral bij Call of Duty2. Ligt dit aan mijn software (19 mei 2005, le32r51b) of aan mn xbox.
     
  14. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Vraagje:
    Ik heb al enorm veel configuraties hier gelezen en mijn hoofd duizelt een beetje. Als ik iets dubbelop vraag, alvast mijn excuses. Ik ben technisch nu eenmaal niet een van de meest onderlegden ;)

    Ik zit ook over een hdtv na te denken nu, maar ik hoef m echt alleen maar om op te gamen (dus alle fratsen zoals picture in picture enzo kunnen me gestolen worden). Als ik een winkel instap, op welke dingen moet ik dan echt letten voor de xbox 360 (en eventueel in de toekomst de ps3 )?
    In ieder geval 720P, dat heb ik al op kunnen maken uit alle posts... Maar is hdtv-ready dan misschien goed genoeg aangezien ik er geen tv-signaal op hoef (of heeft dat er niks mee te maken)? En welke aansluitingen zijn essentieel?
    De laatste winkel die ik inliep kon me niet bijster veel vertellen over de xbox 360 mogelijkheden in combinatie met een hdtv, enne, ik vertrouw die jonge verkoop-knulletjes niet altijd op hun kennis, jullie schijnen er meer vanaf te weten ;)
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Aah, bedankt. Opzich wel interresant, eens kijken wat ik ermee ga doen. Binnenkort denk ik maar even langs de MM om te kijken of de beeldkwaliteit een beetj mooi is. Hiteker is dacht ik overigens ook niet zo'n beroerd merk, en als er iig een Samsung paneel in zit dan zit het denk ik met de rest van de tv ook wel goed. Het paneel is immers het belangrijkste.
     
  16. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    FF bevestigen:

    Ik speel nu PGR 3 op mijn Bravia 26'.
    Bloedmooi :)
    Dus......don't wait! Buy!
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil meeeeeer reviews van HDTV's in combinatie met 360's! :)
     
  18. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    360 op mijn hd beamer is werkelijk meesterlijk, wat is dat afschuwelijk vet gewoon.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En foto's! :cool:

    Dat gaat dus ook voor jou op, foto's! :+
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    The soap continues...

    De verkoper heeft mij deze tv aangeboden met 100 euro bijbetaling, in plaats van 250..

    http://www.i-max.com.tw/products/tv_detail.php?ID=20

    Om er niet weer in te trappen, vraag ik deze keer dus duidelijk jullie mening over het scherm..

    Met name letten op: HDTV READY support (480P, 1080i)

    Geen 720P? Maar hij heeft wel die resolutie?

    Kan iemand mij uitleggen?

    En nog iets over de contrast... Die is 500:1. Ik hoorde dat Samsung schermen 3000:1 zijn? Waaraan merk je zoiets?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina