Hey... Nou ik heb hem ook vanochtend opgehaald...! gister nog even voor de zekerheid gebeld met FRS in Hoorn, of ze hem binnen hadden gekregen...en jawel hoor.. ! Aan de overkant van FRS zit de BS, daar zag ik al een paar gasten vandaan komen die zo door liepen naar de FRS! het eerst wat ze vroegn was of ze nog een 360 te koop hadden...Antwoord: "alles is al uitverkocht"..! toen was ik aan de beurt...en voor mij hadden ze er 1 achter in het magazijn staan...JOEPIE! Toen wel goed dat ik hem gepreordert had... ! Kameo erbij en toen nog opzoek naar een extra controller....maar nergens te vinden in de hoorn..helaas! heb ook al een account gemaakt op Live maar kan je kameo ook over live spelen eigenlijk (co-op) misschien? ik heb geen idee eigenlijk, zit maar wat te bladderen door dat dashboard... ! iemand een tip?
geen idee dat losse verkoop nog zoveel kans had, als ik dat wist was ik gisteravond al voor media markt ofzo gaan staan
Heb hem vanmorgen ook zonder reservingskitje kunnen halen bij E-Plaza hier in Spijkenisse! Ze hadden er twee staan die niet gereserveerd waren, nu dus nog 1, waarschijnlijk nu ondertussen wel weg. Mij zie je dit weekend dus de deur niet uitstappen! Heb gisteren een aantal pizza's gehaald en verder dan de oven en de koelkast stap ik niet weg van de Xbox 360.
Lekker druk bij MM in Eindhoven. Wel geinig om iedereen met zo'n doos te zien lopen Hopelijk vermaak me wel totdat oblivion en doa4 uitkomen. Dat waren eigenlijk de 2 launchtitels die ik wilde hebben
Vanmorgen om 10 uur uit bed gebeld, stond een post mannetje met een zwaar pakket aan de deur. Snel aangesloten, wat gespeeld, vet ding, en op mijn lcd is het beeld echt geweldig(geen hd). Nu ben ik iets anders aan het doen, maar vanavond ga ik me eens bezig houden met kameo, of halo weer snel uitspelen.
Vanmorgen om 11 uur kwam het rode TPG busje De man belde aan en ja hoor... dat was de Xbox 360 + PGR3 + Advanced scart kabel (moet zeggen dat de graphics er dan alsnog WOW uitzien!) Bedankt dimension plus!
Ik kan je vertellen als ik nu naar bruna loop, pinpas door het apparaat haal. Dat ik dan een game en het 400Euro kostende xbox360 heb. Maarja, denk dat me pinpas weigerd.
Rond half 11 kwam me 360 van Bart Smit online met PGR3 (PDZ had ik al).. Later kreeg ik nog een telefoontje van de plaatselijke gamesshop dat ze er nog 1 hadden staan voor me .. leipe shit..
hou op schei uit...ik heb er een hier, maar die is verkocht via marktplaats. mijn eigen zou op mijn werk bezorgd worden...niks...en nu is het ontvangst-depot gesloten...
Hier precies hetzelfde , Bij BS Online ,en sinds woensdag de status verzonden ,maar nog niets . Ik zie t wel , blijf hopen iig
Heb precies hetzelfde. Ik heb al geprobeerd BS te bellen maar niemand neemt op. Als ze nou gewoon even dat verzendnummer doormailen ter bevestiging?! Maar nee hoor ..