1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb jij je 360 op 2 december gekregen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 29 nov 2005.

?

Heb jij je 360 op 2 december gekregen?

  1. Ja, ik had een pre-order kit

    52,6%
  2. Ja, ik had hem gereserveerd

    11,5%
  3. Ja, ik heb het premium pack op 2 december te pakken gekregen zonder reservering

    5,1%
  4. Ja, maar ik heb wel een core system moeten kopen

    3,5%
  5. Nee, er was wel nog een core pakket beschikbaar maar die wil ik niet

    11,9%
  6. Nee, er was geen enkele xbox meer beschikbaar

    15,4%
  1. Frenky1984

    Frenky1984 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey...

    Nou ik heb hem ook vanochtend opgehaald...! gister nog even voor de zekerheid gebeld met FRS in Hoorn, of ze hem binnen hadden gekregen...en jawel hoor.._O_ ! Aan de overkant van FRS zit de BS, daar zag ik al een paar gasten vandaan komen die zo door liepen naar de FRS! het eerst wat ze vroegn was of ze nog een 360 te koop hadden...Antwoord: "alles is al uitverkocht"..! toen was ik aan de beurt...en voor mij hadden ze er 1 achter in het magazijn staan...JOEPIE! Toen wel goed dat ik hem gepreordert had..._O_ ! Kameo erbij en toen nog opzoek naar een extra controller....maar nergens te vinden in de hoorn..helaas! heb ook al een account gemaakt op Live maar kan je kameo ook over live spelen eigenlijk (co-op) misschien? ik heb geen idee eigenlijk, zit maar wat te bladderen door dat dashboard...:confused: ! iemand een tip?
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen!
     
  3. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    geen idee dat losse verkoop nog zoveel kans had, als ik dat wist was ik gisteravond al voor media markt ofzo gaan staan
     
  4. Stannol

    Stannol Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vanmorgen ook zonder reservingskitje kunnen halen bij E-Plaza hier in Spijkenisse! Ze hadden er twee staan die niet gereserveerd waren, nu dus nog 1, waarschijnlijk nu ondertussen wel weg.

    Mij zie je dit weekend dus de deur niet uitstappen! Heb gisteren een aantal pizza's gehaald en verder dan de oven en de koelkast stap ik niet weg van de Xbox 360.
     
  5. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker druk bij MM in Eindhoven. Wel geinig om iedereen met zo'n doos te zien lopen :)

    Hopelijk vermaak me wel totdat oblivion en doa4 uitkomen. Dat waren eigenlijk de 2 launchtitels die ik wilde hebben :'-(
     
  6. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook zonder problemen...
     
  7. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanmorgen om 10 uur uit bed gebeld, stond een post mannetje met een zwaar pakket aan de deur.
    Snel aangesloten, wat gespeeld, vet ding, en op mijn lcd is het beeld echt geweldig(geen hd).
    Nu ben ik iets anders aan het doen, maar vanavond ga ik me eens bezig houden met kameo, of halo weer snel uitspelen.
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmorgen om 11 uur kwam het rode TPG busje :)
    De man belde aan en ja hoor... dat was de Xbox 360 + PGR3 + Advanced scart kabel (moet zeggen dat de graphics er dan alsnog WOW uitzien!)
    Bedankt dimension plus!
     
  9. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan je vertellen als ik nu naar bruna loop, pinpas door het apparaat haal. Dat ik dan een game en het 400Euro kostende xbox360 heb. Maarja, denk dat me pinpas weigerd.
     
  10. wolfNL

    wolfNL Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    hier ook zonder probleem binnen al om 9:30
    heb even een pauze lol
     
  11. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Rond half 11 kwam me 360 van Bart Smit online met PGR3 (PDZ had ik al)..

    Later kreeg ik nog een telefoontje van de plaatselijke gamesshop dat ze er nog 1 hadden staan voor me .. leipe shit..
     
  12. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    JAZEKERSSSSSSSSSS hij is dan eindelijk binnen!! Nu naar de winkel spel halen en spelen maar!!! _O_ _O_ _0/
     
  13. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    echt super die xbox

    pd0 rulezzzz


    maar nu moet ik werken :mad::mad:
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik trek het echt niet meer, ik zit al vanaf 10 uur te wachten en nog steeds NIKS
     
  15. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    hou op schei uit...ik heb er een hier, maar die is verkocht via marktplaats.
    mijn eigen zou op mijn werk bezorgd worden...niks...en nu is het ontvangst-depot gesloten...
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    tja had je die ene niet moeten verkopen:p
     
  17. jeroen1973

    jeroen1973 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier precies hetzelfde , Bij BS Online ,en sinds woensdag de status verzonden ,maar nog niets .

    Ik zie t wel , blijf hopen iig
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gelukkig niet de enige, dan heb ik tenminste nog hoop;)
     
  19. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here
     
  20. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde. Ik heb al geprobeerd BS te bellen maar niemand neemt op. Als ze nou gewoon even dat verzendnummer doormailen ter bevestiging?! Maar nee hoor ..
     

Deel Deze Pagina