Goed tussen het gamen door ff mijn eerste indrukken posten (wat uitgebreider in ieder geval dan alleen ) van mijn X360 games op de Samsung LE26R51 (op 720p) voor de mensen hier
Ik heb de volgende 3 spellen nu wel lekker uitgebreid zitten testen, ik zal ze posten in volgorde van mooi, mooier, mooist :
Quake IV : Haarscherp, loopt lekker snel....hier en daar een framedrop maar bij lange na niet zo storend als sommige reviews op internet je willen doen geloven. En verder is dat een technisch iets, en heeft verder niks te maken met het beeld....spel draait gewoon lekker en speelt goed.
Je ziet wel dat het hier om een poort gaat en niet een spel wat exclusief voor de X360 is ontwikkeld, vandaar dus de laatste plaats in mijn "wow" factor....maar dit lijkt me logisch
Perfect Dark Zero : Ook een shooter, alleen je ziet hier al goed dat het om een exclusive gaat. Prachtige belichting en effecten, en dat op een haarscherpe resolutie van 1280x720....yummie !
Kameo : Een prachtige sfeervolle adventure game en een typisch meesterwerkje van Rare, je moet er van houden maar het grafische aspect van deze game sloeg mij nog het meest van m'n stoeltje af....wat is dit een pracht zeg niet normaal Ik had wel verwacht dat deze game mooi zou worden, maar zo mooi had ik het niet verwacht. Alles ziet er goed uit tot in de kleinste details, je ziet gewoon diepte in ieder grassprietje en plantje wat je tegenkomt....niet NORMAAL meer
Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe deze games er op een gewone TV uitzien, gewoon om te kijken waar de grote dikke verschillen um zitten....ik denk dat de grafische pracht ook op een gewone TV wel goed tot z'n recht komt, maar de haarscherpe resolutie van 1280x720 progressive maakt gewoon dat je game er op z'n mooist uitziet.
Zoals beuker het ookal zei in een andere thread : zie het als in een PC game alle grafische aspecten op maximum aanzetten op een resolutie van 640 x 480....en vervolgens overschakelen naar 1280x720
Progressive scan maakt zeker veel verschil met interlaced, dat heb ik nu ook wel ondervonden. Werkelijk fenomenaal allemaal dat HD gebeuren, en dit is nog maar de eerste generatie games voor de X360 !
Ow en ghosting ? Wat is dat ?
Laatst bewerkt: 3 dec 2005