1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooruit dan maar :p

    Speel nu PGR3 en Kameo op mijn Samsung LE32R51B en dit kan ik er over zeggen: :eek: :9 _O_

    Superscherp beeld, geen ghosting of wat dan ook, ziet er gewoon hardstikke mooi uit.
     
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch ben ik nu beetje blij de Sony Bravia 32" te hebben gecancelled. Ten eerste duurde me het veel te lang...leverproblemen ofzo... en daarnaast was het toch veel geld. Heb dat weer aan de kant gelegd.

    Ik zie nu eerlijk gezegd voor mezelf niet de rede om SNEL SNEL een HD TV te kopen. De advanced scart + 100 hertz Grundig Elegance Breedbeeld = WOW.
    Heb al vaak wow gezegd, en had ik niet verwacht omdat je op plaatjes slecht beeld zag. Heb ook Kameo Demo gespeeld en dat was ook al WOW... dus ik wacht nog even tot ze weer wat goedkoper worden :)
     
  3. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Help mijn op mijn laatste keuze te maken.
    Het word de samsung.
    Maar ik kan dus niet kiezen tussen de 26 en 32 versie.

    LE26R51B:confused:
    LE32R51B:confused:

    Ik zit er ongeveer 1,5 tot 2 meter vanaf.
    Wat zou het beste zijn, en zou iemand mij alstublieft van beide schermen kunnen zeggen hoe hoog en breedt ze zijn?
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij 1,5 a 2 meter zou ik 26 inch doen (is 66 cm scherm).
     
  5. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een bravia 32'. en is het nou beter om via VGA aan te sluiten of RGB?

    btw die VGA aansluiting heeft ook 2 tulpstekkertjes voor audio, maar volgens mij heeft bravia maar 1 ingang voor geluid via VGA (stereo tulpje), dus moet je dan nog weer een soort van 'splitter' kopen voordat je kan spelen?

    thanks :)

    PS: kmoet de 360 nog kopen (als het wat goedkoper word) maar dan weet ik iig waar ik aan toe ben :)
     
  6. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus m'n 360 aangesloten via VGA op m'n Bravia 32", maar als ik op Xbox Dashboard de resolutie 1280x720 selecteer krijg ik dus geen beeld.. Ik kan alleen 1280x768 draaien? Very weird.. Dan moet ik dus namelijk het beeld wat uitrekken..

    Tevens heb ik het idee dat het op mijn Bravia geen progressive scan is, omdat ik gewoon die halve beeld opbouw (interlaced) te zien krijg.. Terwijl hij wel op 1280x768 staat. Betekend dit dan toch dat ik component moet hebben voor deze TV? Damn..
     
  7. Patvs

    Patvs Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    Heeft die Bravia geen component? Zoniet, gewoon met VGA aansluiten.
    Voor geluid (als je voor die rood/wit tulpstekkertjes geen ingang hebt) zo'n dingetje kopen:

    [​IMG]
     
  8. Patvs

    Patvs Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik las net op een Xbox 360 FAQ site: (mogelijk heeft jouw TV een soortgelijk probleem)

    Q. Which cable should I get? Which one has better quality?

    A. In general VGA and component are about the same in terms of picture quality. However, if you have an HDTV that only accepts a 1080i input signal, only the component connection will work for you. The 360 will not output a true 720p or 1080i HD signal over VGA, only computer resolutions of 640×480, 848×480, 1024×768, 1280×720, 1280×768, 1280×1024, and 1360×768.
     
  9. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme.. Hopelijk kan ik hem nog omruilen.. =/
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed tussen het gamen door ff mijn eerste indrukken posten (wat uitgebreider in ieder geval dan alleen _O_ _O_ _O_ :9) van mijn X360 games op de Samsung LE26R51 (op 720p) voor de mensen hier :)

    Ik heb de volgende 3 spellen nu wel lekker uitgebreid zitten testen, ik zal ze posten in volgorde van mooi, mooier, mooist :

    Quake IV : Haarscherp, loopt lekker snel....hier en daar een framedrop maar bij lange na niet zo storend als sommige reviews op internet je willen doen geloven. En verder is dat een technisch iets, en heeft verder niks te maken met het beeld....spel draait gewoon lekker en speelt goed.
    Je ziet wel dat het hier om een poort gaat en niet een spel wat exclusief voor de X360 is ontwikkeld, vandaar dus de laatste plaats in mijn "wow" factor....maar dit lijkt me logisch :)

    Perfect Dark Zero : Ook een shooter, alleen je ziet hier al goed dat het om een exclusive gaat. Prachtige belichting en effecten, en dat op een haarscherpe resolutie van 1280x720....yummie ! :9

    Kameo : Een prachtige sfeervolle adventure game en een typisch meesterwerkje van Rare, je moet er van houden maar het grafische aspect van deze game sloeg mij nog het meest van m'n stoeltje af....wat is dit een pracht zeg niet normaal 8) Ik had wel verwacht dat deze game mooi zou worden, maar zo mooi had ik het niet verwacht. Alles ziet er goed uit tot in de kleinste details, je ziet gewoon diepte in ieder grassprietje en plantje wat je tegenkomt....niet NORMAAL meer _O_

    Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe deze games er op een gewone TV uitzien, gewoon om te kijken waar de grote dikke verschillen um zitten....ik denk dat de grafische pracht ook op een gewone TV wel goed tot z'n recht komt, maar de haarscherpe resolutie van 1280x720 progressive maakt gewoon dat je game er op z'n mooist uitziet.
    Zoals beuker het ookal zei in een andere thread : zie het als in een PC game alle grafische aspecten op maximum aanzetten op een resolutie van 640 x 480....en vervolgens overschakelen naar 1280x720 ;)

    Progressive scan maakt zeker veel verschil met interlaced, dat heb ik nu ook wel ondervonden. Werkelijk fenomenaal allemaal dat HD gebeuren, en dit is nog maar de eerste generatie games voor de X360 ! :D
    Ow en ghosting ? Wat is dat ? :9
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Anyone? Moet namelijk snel laten weten wat ik doe...
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Furies, ik ben niet de grootste kenner, maar zoals je op de vorige pagina kon lezen kunnen mensen met een component input op hun HDTV die geen 720p native signaal hebben toch gewoon goed gamen. Ik denk dat de 360 dan intern het signaal omschaalt en naar je HDTV stuurt. Of dat je gewoon alleen op 1080i kunt spelen..

    ff die post quoten:

    Maar of het net zo mooi is als een HDTV met native 720p, durf ik niet te zeggen.. Kun je niet gewoon voor 1 van de bekendere merken gaan waarvan je hier leest dat ze werken?
     
  13. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is hij geschikt voor HD (720p native) echter wil je nog wel in zaken gaan met die man? Ik zou nog steeds geld terug claimen... En dan maar een samsung kopen bijvoorbeeld. Doe je het op internet ben je ook nog eens veel goedkoper uit. Wil je echter nu meteen je tv, dan moet je dat doen. Deze lijkt wel geschikt. Maar als ik het allemaal zo lees dan had ik allang me geld terug gevraagd en ergens anders me tv gehaald, al was het maar uit principe. Als hij hem wil omruilen zonder dat je hoeft bij te betalen dan is dat een mooi gebaar, maar ik vind dit maar twijfelachtig...
     
  14. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou component dan een probleem zijn ? Ik snap eerlijk gezegd jouw ongemak niet.....
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Moet ie dus zijn VGA kabel, waar hij de verpakking al van open heeft, weer gaan ruilen tegen een component kabel. En dat is toch ook jammer?
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je bij de 360 VGA HD Kabel. En ook een VGA Gender Changer. ;)

    Trouwens, 360 component aangesloten op onze 106cm eerste generatie plasma ziet er ook niet slecht uit ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  17. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut de LE26R51B doen, zeker bij die kijk afstand! Succes ermee, wel goede keuze trouwens imo maakt Samsung momenteel de beste LCD schermen. Goede response tijd, HQ screens, uitgebreide aansluitmogelijkheden.
     
  18. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey GS, ik speel PGR 3 en COD 2 op mijn Bravia 32'' en het is wat je zegt bloedmooi!!!! Ik heb hem aangesloten via component, jij ook? Zal je ff toevoegen met live, kunnen we ff cruisen met PGR 3 :)

    Dus ik zou tegen iedereen zeggen, volg GS zijn advies op ........ don't wait buy!
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  19. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb je het er nou over om je kabel te ruilen of je tv??

    Ik heb dezelfde tv als jij ( Bravia 32'') en het beeld is echt geweldig mooi via component dus om eerlijk te zijn snap ik je probleem niet.
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Mja, maar ik heb zekerheid nodig. Atm heb ik niet veel aan "volgens mij"..

    Bij de Xbox Dashboard staat ook dat je hem op 1080 kan zetten.. Dus dat zou dan geen probleem zijn.

    Maar kan 720 nou eigelijk ook?

    klik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina