1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar wat je killen noemt... Die Game begint het behoorlijk ''uit te melken''. Begint langzamerhand beetje boring te worden vind ik.

    Die Game is overigens echt een leipo. Gaat ie een beetje 50 z'n basket jatten. En hij is er nog trots op ook.

    Nog props voor Wiresoutlaw voor de Mistape.
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Game gaat idd te lang door met dissen op G-Unit. Hij moet weten wanneer hij moet ophouden.
    Waarschijnlijk is hij bang dat hij in de vergetelheid raakt als hij stopt met dissen, maar dat zie ik niet snel gebeuren. Als zijn nieuwe album komt, zal ik em waarschijnlijk wel kopen.

    Ik belde net met de FRS trouwens, en die hebben Curtain Call al liggen..
    even kijken hoe het met het geld zit op het moment, en dan waarschijnlijk wel gaan kopen.
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hij is nou eenmaal zo dom om G-Unot op z'n arm te laten zetten. Dat moet ie dan maar wegwerken met al dat gediss. Net als Ghost-Unit vind ik dit maar wat wackjes. 50 ain't gangsta, Banks ain't Gangsta, Buck ain't Gangsta, Yayo ain't Gangsta. Origineel!:{ Iemand z'n basket jatten, da's pas Gangsta!_0/
     
  4. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ach ja , de hele hiphop/rap scene is soms weleens (vaak dus) een grote soap aflevering
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef toe, jij vond het ook dope op 300 bars, dat ie ze ziek spitte..

    @ berrie that is
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, heb je gelijk in. Ik vond 300 Bars een goeie diss. Het klonk ook gewoon lekker doordat DJ Skee alles door mekaar mixte. Maar nu komt hij met Ghost Unit, 120 Bars, Stop Snitchin stop lying. Hij gaat wel ver. En ik vind het allemaal niet zo super ook. Gaat ie zelfs nog een DVD uitbrengen.
     
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik vind het zelfs gewoon een K*anker streek.50 zorgt ervoor dat hij ook bij de mainstream bekend wordt, daarna gaat hij hem uitkafferen.

    Ik heb trouwens even bij FRS gekeken naar Curtain Call.Niet echt iets bijzonders.Michien ga ik de 2 disk wel halen maar daar twijfel ik nog over
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    50 heeft aan z'n album meegewerkt en op 2 singles meegewerkt. Tijdens Hate it or love it video zat Game vrolijk aan z'n 300 Bars te schrijven. Wat wil hij nou in G-Unit komen doen als hij met Nas wil duetten? Niet dat ik iet's tegen Nas heb. Maar dat alles is eigenlijk weer al verleden tijd. Het gezeik van Game word nu boring. Verder geen gezeik meer over wat er een half jaar geleden is gebeurd aub:p
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net Curtain Call gehaald, die 2 disc versie :cool:

    Echt te vet :D
     
  10. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Game is echt ziek in zn hoofd! geobserdeerd van 50. wie zet er met zijn gezonde verstand gunot op zn lichaam:confused:
     
  11. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    zelfs als ik uit g unit was gestapt (als ik daar zat dus) dan had ik zelf zoiets nooit gedaan


    ik snap game nie hoor , fijn dat die beef heeft , maar grow up aub
     
  12. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    IK vind Game gewoon meesterlijk hoe die gunit dist..

    en zoals Dj Clue op zen mixtape zegt vlak voor Game's 120 bars (ook al meesterlijk) : ik vind dat jullie rond de tafel moeten gaan zitten maar game "has to get some other shit off his chest"


    Stop SNithcin Stop lyin is gewoon de grand finale .

    Game bij 50's huis
    Game in Jamaica queens bij een Gunot bilboard
    The Blair snitch project (bij de bossen bij 50's huis ofso)
    en achtergrond bij de beefs

    ik zou de dvd graag willen zien iig ! wat jullie?
     
  14. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de mixtape even snel doorgeskipt, ik moest wel lachen om de Gayo skit, maar voor de rest: sorry hoor, maar wat een idioot. Ik geloof ook niet dat Dre hier niks aan gaat doen. Hij is vrienden met 50 en Game gaat gewoon te ver. Ik denk eerlijk gezegd niet dat Dre en Em naast iemand in de studio willen zitten met G-unot op hoofd en arm.
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dre heeft al aangegeven mee te werken aan Game's nieuwe album..
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja hij zal wel moeten. Ik moest overigens ook wel lachen om die Gayo Skit. En Dre zal er uiteindelijk wel iets aan moeten doen. Game gaat gewoon te ver.
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik vind het jammer dat 50 niet meer reageerd dmv mixtapes. Hij zal het wel te druk hebben. Als Game het bij mixtapes houdt maakt het van mij niks uit. Ik vind het wel grappig maar die haardracht enzo is dan wel weer dom. Ik wil dat Nas eens zijn slag slaat.
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Chek dit!
    Q-Unit
    Echt meesterlijk die remixes.

    Maar ik had nog een vraagje. Weet iemand van welk nummer die beat van 300 Shots komt? Die vind ik namelijk erg dope.
     
  19. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    bron???
     
  20. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    idd juist hetzelfde :p ik ben wel gaan kijken in brussel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina