k weet nogh toen k de 1e keer halo speelde ,echt magisch was dat.Je ziet een man voor je die tegen jou aan kijkt en dan ontwaak je uit je capsule en kijk je om je heen ,damn echt prachtig was dat.
En later wanneer je uit je reddings schip komt zie je een grote wereld wat voor je opengaat en w8 om door jou ontdekt te worden.
bij halo 2 ging alles een beetje snel vind ik..oke de aarde wordt aangevallen dus ff snel wat aliens killen in t ruimteschip als opwarmertje en dan ga je naarh de aarde waar je een super VASTE patroon moet volgen en er is weinig vrijheid en dan kom je in de war omdat je dan opeens een alien rol aan moet nemen en dan wil k over t einde nogh nie eens spreken .
Neejh misschien overschatten we Bungie wel een beetje en verw8ten we teveel van Halo 3 ...mjah nu maar hopen dat H3 wat wordt want dat is immers The Game voor de Kernbox 360 duzz laten we afw8ten.
>>> Trouwens k heb net gelzen op een Site dat Sony Guerilla Studios heeft overgenomen <zij hebben o.a. Killzone gemaakt en zijn nu bezig met K2,dus ik denk niet dat Halo 3 alles voor zichzelf gaat krijgen ook komt UT 2007 nogh...duz ik denk dat Bungie het niet red met een eenvoudige ripp off..ze moeten wel met iets heel speciaals aan komen zetten dit keer net als vroeger om weer op de kaart te komen !
Laatst bewerkt: 8 dec 2005