1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Al zin in de feestdagen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XeoN, 7 okt 2004.

  1. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wel...feestdagen=na 11 november+vrij=halo 2 spelen!!!
     
  2. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kijk al uit naar 15 december, vanaf dan heb ik 2 maanden vrij!!

    student zijn is zwaar!!

    wel jammer dat 1e en 2e kerstdag in weekende vallen,toch?
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  3. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    wrom moet je dat nou zeggen :mad:


    khad zo gehoopt op wat vrije dagen :'-(
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Mooi, Van school ben ik sowieso vrij (stage en studie) terwijl ik zaterdag ook vrij ben van mijnwerk. Dubbel feest! Zaterdagwerker zijn heeft eindelijk eens zijn voordelen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2004
  5. XeoN

    XeoN Guest

    Bij ons op school hebben we altijd 2 weken kerstvakantie!
    Dus kmag blaaten dat we dit jaar weer 2 weken hebben. :cool:


    En zo te zien delen veel mensen mijn mening ook, lekker gezellig, goed eten, kachel aan en dikke trui..
    HEERLIJK
     
  6. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt weer super! Leukste tijd van het jaar :) misschien nog wel leuker dan de zomer... Halo 2, Half-Life 2 etc :D
     
  7. XeoN

    XeoN Guest

    Forza Motorsports, Prince of Persia 2, zo kan ik nog wel ff doorgaan.
    Maar gek dat het sommige mensen niet warm maakt, het is toch gezellig?
    Of je moet een hekel aan je familie hebben of de familie aan jou..:p
     
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Kerstperiode is voor mij de rotste tijd van het jaar , je krijgt altijd te horen vrede op aarde, maar er is helemaal geen vrede op aarde , misschien dat ik al te oud ben voor zoiets , maar kerels kruip eens uit jullie beschermende cocon die jullie van thuis uit hebben meegekregen en kijk eens goed rondom jullie heen , lees de krant , en dan vraag ik jullie , wat is er buiten het commercieel gedoe nog belangrijk aan deze feestdagen , als je weet dat er op datzelfde ogenblik tientallen mensen en kinderen per dag sterven die helemaal niets hebben.
    edit : zoals ik jullie hoor zijn jullie alleen met zichzelf bezig , arm nederland
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  9. XeoN

    XeoN Guest

    Achja, ga jij nou maar voedsel pakketten uitdelen in Ghana.
     
  10. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo alsof mijn leven een feest is ik bedoel kom op ik ga me echt niet zorgen maken over dingen die aan de andere kant van de wereld gebeuren tijdens de feestdagen.
    Klinkt mischien egoistisch maar het is gewoon zo ik bedoel ik vind het erg voor die mensen maar ja dan moet je er gewoon niet aan denken.
    En beschermende cocon heb ik al helemaal niet maar ik heb zelf al genoeg problemen en nee ik heb het niet over kleine problemen als te weinig cash of zo.
    Dat mensen tijdens de feestdagen blij willen zijn wat is er mis mee ze zijn heus niet alleen met zichzelf bezig maar met hun vrienden en familie.
    En dat probleem dat er op datzelfde ogenblik tientallen mensen en kinderen sterven per dag die helemaal niks hebben was ook al 100 jaar geleden of 10 jaar geleden of 50 jaar geleden.
    Dus ik weet niet hoe oud jij bent maar om te zeggen wat is er tegenwoordig nog belangrijk aan de feestdagen kan je ook zeggen wat was er vroeger toen jij de feestdagen nog belangrijk vond zo goed dan?
    Ik bedoel toen was het dus ook niet vrede op aarde of dat iedereen genoeg te eten had alleen toen hoorde je er waarschijnlijk niks over.
    Dus stop maar met martelaar spelen en ga de feestdagen vieren je kan moeilijk voor anderen zorgen als je amper voor jezelf kan zorgen.
    Daarom willen wij feestdagen vieren kunnen we blij zijn stoom afblazen ons effe nergens zorgen over maken.
    Als jij het niet waard vind om de feestdagen te vieren jammer dan voor jou. :p
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Wat belangrijk is aan deze feestdagen is niet het gesmijt met geld maar iets veel essentiëlers. Neem, bijvoorbeeld Sinterklaas, daar maken we hier altijd een gezellige avond van met gedichten en surprises waarmee we elkaar op vriendelijke wijze proberen te plagen. Ik vind dat altijd een van de gezelligste avonden van het jaar. Niet vanwege de cadeaus , maar vanwege het feit dat je samen bent en de gedichten.

    Hetzelfed geld met kerst, mensen hebben twee dagen vrij en zijn op ene positieve manier met elkaar samen. Dat het geen vrede op aarde is dat moge duidelijk zijn. Maar je zou dna dus ook gene verjaardag kunnen vieren omdat er op diezelfde dag allerlei kinderen afgemaakt worden.

    Ik vind de sfeer met kerst wel leuk, lekker donker, leuke kerstverhaaltjes (Moeilijke keus tussen Jesus en Scrooge ;)), de clichématige liedjes en een versierd boompje. Wat is daar eigenlijk mis mee?
     
  12. XeoN

    XeoN Guest

    Kan het niet beter zeggen dan Walrus.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2004
  13. XeoN

    XeoN Guest

    Oeee, heeft er al iemand zijn verlanglijstje klaar ?
     
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Zekers, heb Halo2 er al opgezet :D
     
  15. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    * brengt thread tot leven..

    Het komt er weer aan! kerstmis!

    voor sommige mensen heerlijk andere die het vreselijk haten!, maar het komt elke jaar weet trug.

    maar mijn vraag aan jullie, wat gaan jullie doen met de kerstdagen?

    de usual stuff? of ga je dit jaar iets heel anders doen!?
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben vrij, dus wordt zuipen + eten + stappen etc. en dat heel de week (vanaf kerst tot na oud & nieuw) herhalen. Geen familie toestanden. :)
     
  17. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    1e kerstdag wat familieverplichtingen, 2e niks geen verplichtingen. Dus dat wordt op stap of naar de kroeg. Dan de 29e richting Praag om daar oud en nieuw te gaan vieren, kom op 3 januari terug... Heb er zin an :D
     
  18. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Genieten de kerstdagen.. :{

    2 Dagen voor kerst geven mijn ouders groot feest.
    1 Dag voor kerst is mijn moeder jarig, druk dus
    1e Kerstdag moet ik de gehele dag naar familie van vriendin
    2e Kerstdag eten met mijn vriendin bij mijn ouders
    1 Dag naar kerst naar verjaardag van goede vriend

    Geef mij maar een gewoon rustig weekend :)
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Enige goede aan de feestdagen is dat ik zo 2 weken vakantie heb.
    Voor de rest kan de hele kerst me gestolen worden. Kerst is inmiddels toch alleen maar verzand in 1 grote commerciele bodemloze put en ik ken ook niet tegen die huigelarij die straks weer overal ten toon wordt gespreid, mensen die je normaal niet zien staan die plots een kaartje sturen ofzo.. blah.
    En straks weer voor de 100ste keer "a christmas carol of Santa Claus op tv. Bah humbog!! Of de gebruikelijke familieverplichtingen.

    Grinch rules!! :)
     
  20. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Met kerst denkt iedereen gewoon even aan elkaar, is dat gelijk huigelarij?
     

Deel Deze Pagina