Download atlas, ingame plattegrond van alle instances, met bosses erop, lvls erbij etc. http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=400
Prachtig Die gast is gewoon gefrustreerd door domme mensen die beweren dat een druid enkel mag healen en dat elke andere beweging die gemaakt wordt meteen wordt afgestrafd. Die zal wel volledig Balanced of Feral zijn dan. Briljante opmerking van jouw kant. Maar over dat ressurecten, je zult wel een aantal mensen meemaken die niet snappen wat een 30 min. cooldown inhoud, ook al leg je het 3 keer uit. Sommige mensen hebben altijd wel wat te zeuren op Druids, of ze kunnen dit niet, of ze kunnen juist alleen dat. http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-druid-en&t=72382&p=1 Dit is echt een geweldig topic om door te lezen, maar helaas ook te herkenbaar soms.
YESS!!! Ragnaros down! [Dragonstalker's Legguards] [Bloodfang Pants] [Perdition's Blade] [Shard of the Flame] [Cloak of the Shrouded Mists] [Essence of the Firelord] Blackwing Lair, here we come! *)
Je zou dat toch best kunnen doen? Tenzij je een instance gaat doen in 30 min tijd of zoiets maar anders is ressen toch geen moeite? Maar zo zie ik het
Op het moment dat ik ten Noorden van Darkshire loop en één of andere maloot me whispered om hem te ress'en. Dan laat ik hem dus mooi liggen.... Maar het ligt wel denk ik aan de plaats waar je bent.
Wat is jullie tip nou voor een beginnende WoW'er om een beetje snel te levelen. Ik zit nu namelijk na ong. 2 weken pas op 12 .
Ik zat laatst in een mongolige pug voor 5 man lbrs, echt 2 wipes binnen 10 min. Ben geleaved en ik ga NOOIT meer met een pug een end game inst in. Alleen nog maar met guildies .
Ik ga bijna altijd alleen maar met pickupgroups mee, en mij bevalt het erg goed, bijna nooit echt een kutgroep, alleen soms last van leavers, maar dat kan je ook met guildies hebben..
Als ik met een pug ga zorg ik er gewoon voor dat de mensen naar mij luisteren. Zolang ze dat doen wipen we niet. Meestal zelf geen problemen. Soms achterlijke gasten die gasten pullen terwijl je bezig bent met andere mobs en zo maar ok.
Ik zit met een dilemma, ik ben level 15 dwarf warrior, blacksmitting en mining, en nu wil ik eens proberen een gun te krijgen (ja zo'n ding waar je mee schiet ), nu koop ik dus een gun en krijg ik een gun van een quest, ik koop ammo en ik wil hem in me inventary zetten, wat doet dat kreng, hij pakt hem niet!, nu mijn vraag: Hoe kan ik zorgen dat ik een gun werkende krijg, want nu kan ik geeneens een gun in me inventary plaatsen
Joepie een week lvl60 nu maar nog nooit zo saai gevonden. Mijn server zitten veel hunters (net zo veel als rogues) en ik kan dus niet in een goede guild komen (8 hunters in een guild schijnt genoeg te zijn ) en random raids zijn er ook nauwelijks. PvP is ook ruk want je speelt een half uur en dan kun je weer 20min wachten.
Dat komt waarschijnlijk omdat je nog geen training in guns hebt gehad. Hiervoor zul je eerst een weapon master moeten zoeken die jou in guns kan trainen. (Dit komst 10 silver btw) Ik weet niet precies of de weapon master in Iron Forge of Stormwind je dit kan leren. Loop gewoon eens naar een guard en vraag hem naar de weapon master, dan krijg je op je plattegrond te zien waar die gast is. Ook kan deze weapon master je vertellen waar je welke wapens kan leren te gebruiken.
Maar ik begrijp wel waarom sommige PUG geen druid meenemen, ik kan uitstekend healen, maar de 30min res cooldown is natuurlijk wel kut. Is vaak juist het tegenovergesteld dat ik niet mag tanken/dmg dealen ipv dat ik niet mag healen
Nooit problemen mee gehad. Ik ben Paladin dus maakt het voor mij niet veel uit of een een Druid of Priest meegaat (muv Strat en Scholo). AV spelen. Duurt langer als 20min en als Hunter own je daar iedereen!