1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Prachtig _O_ Die gast is gewoon gefrustreerd door domme mensen die beweren dat een druid enkel mag healen en dat elke andere beweging die gemaakt wordt meteen wordt afgestrafd. Die zal wel volledig Balanced of Feral zijn dan.
    Briljante opmerking van jouw kant. :cool: Maar over dat ressurecten, je zult wel een aantal mensen meemaken die niet snappen wat een 30 min. cooldown inhoud, ook al leg je het 3 keer uit.
    Sommige mensen hebben altijd wel wat te zeuren op Druids, of ze kunnen dit niet, of ze kunnen juist alleen dat.
    http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-druid-en&t=72382&p=1
    Dit is echt een geweldig topic om door te lezen, maar helaas ook te herkenbaar soms.

3. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    YESS!!! Ragnaros down! :D

[Dragonstalker's Legguards]
    [Bloodfang Pants]
    [Perdition's Blade]
    [Shard of the Flame]
    [Cloak of the Shrouded Mists]
    [Essence of the Firelord]

Blackwing Lair, here we come! *)

4. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou dat toch best kunnen doen? Tenzij je een instance gaat doen in 30 min tijd of zoiets maar anders is ressen toch geen moeite? Maar zo zie ik het :)

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    /jealous

Maar gratz iig. :)

6. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment dat ik ten Noorden van Darkshire loop en één of andere maloot me whispered om hem te ress'en. Dan laat ik hem dus mooi liggen....

Maar het ligt wel denk ik aan de plaats waar je bent.

7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat is jullie tip nou voor een beginnende WoW'er om een beetje snel te levelen. Ik zit nu namelijk na ong. 2 weken pas op 12 :confused::9.

8. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat laatst in een mongolige pug voor 5 man lbrs, echt 2 wipes binnen 10 min. Ben geleaved en ik ga NOOIT meer met een pug een end game inst in. Alleen nog maar met guildies :p.

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga bijna altijd alleen maar met pickupgroups mee, en mij bevalt het erg goed, bijna nooit echt een kutgroep, alleen soms last van leavers, maar dat kan je ook met guildies hebben..

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik met een pug ga zorg ik er gewoon voor dat de mensen naar mij luisteren. Zolang ze dat doen wipen we niet. Meestal zelf geen problemen.
    Soms achterlijke gasten die gasten pullen terwijl je bezig bent met andere mobs en zo 8) maar ok.

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit met een dilemma, ik ben level 15 dwarf warrior, blacksmitting en mining, en nu wil ik eens proberen een gun te krijgen (ja zo'n ding waar je mee schiet :) ), nu koop ik dus een gun en krijg ik een gun van een quest, ik koop ammo en ik wil hem in me inventary zetten, wat doet dat kreng, hij pakt hem niet!, nu mijn vraag: Hoe kan ik zorgen dat ik een gun werkende krijg, want nu kan ik geeneens een gun in me inventary plaatsen :confused:

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Joepie een week lvl60 nu maar nog nooit zo saai gevonden. Mijn server zitten veel hunters (net zo veel als rogues) en ik kan dus niet in een goede guild komen (8 hunters in een guild schijnt genoeg te zijn:confused: ) en random raids zijn er ook nauwelijks. PvP is ook ruk want je speelt een half uur en dan kun je weer 20min wachten.:mad:

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nice Egamer, wij zitten nu vast op 50% van raggie. Vrijdag gaat hij neer. :cool:

14. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt waarschijnlijk omdat je nog geen training in guns hebt gehad. Hiervoor zul je eerst een weapon master moeten zoeken die jou in guns kan trainen. (Dit komst 10 silver btw) Ik weet niet precies of de weapon master in Iron Forge of Stormwind je dit kan leren. Loop gewoon eens naar een guard en vraag hem naar de weapon master, dan krijg je op je plattegrond te zien waar die gast is. Ook kan deze weapon master je vertellen waar je welke wapens kan leren te gebruiken.

15. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht i ironforge kan je leren om guns vast te houden. in SW is het zwaarden en daggers dacht ik.

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dit is gewoon legaal neem ik aan?

17. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het op die site staat, is het legaal.;)

18. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik begrijp wel waarom sommige PUG geen druid meenemen, ik kan uitstekend healen, maar de 30min res cooldown is natuurlijk wel kut. Is vaak juist het tegenovergesteld dat ik niet mag tanken/dmg dealen ipv dat ik niet mag healen ;)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nooit problemen mee gehad. Ik ben Paladin dus maakt het voor mij niet veel uit of een een Druid of Priest meegaat (muv Strat en Scholo).

AV spelen. Duurt langer als 20min en als Hunter own je daar iedereen!

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Als (NE) Hunter own je sowieso iedereen, waar dan ook.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina