[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ehm lol dat ligt geheel en volledig aan de specc van beide :p
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja dat is overal zo. Ik heb het dus over het algemeen. Holy specced Paladin zuigt ook in PvP. Ik heb het dan dus ook over PvP specced classes.
     
  3. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het over 1 op 1, heb totaal geen moeite met pala's met mijn rogue.
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nu tussen skinning&mining of mining&blacksmitting voor men warrior. Jullie suggesties? Of zal ik iets heel anders doen?
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Mage's ownen Warriors zwaar, won al van Pim toen ik 56 was. :cool:

    En Pim, als je braaf bent mag je wel een keer met ons mee naar Onyxia. O-)
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Grapjas! Hunter verslaat een warrior zonder enig probleem. Freeze trap, evt wingclip en maar kiten. Staat die stomme pet ook je kuiten te krabben en dan die hits maar incasseren. Op het moment dat je dichtbij komt is er een FD, en weer een trap. Weer kiten en warrior dood. Nee, een goede hunter krijg je met geen mogelijkheid neer als warrior. Mages en locks zijn al net zo erg, altijd wordt je op afstand gehouden, en dan ben je zwak.
    Bij druids ligt het totaal aan de spec. Ben vandaag ingemaakt binnen 10seconden door een feral druid, maar win van resto-specced ofc.

    Je bent als warrior alleen maar goed met PvP-gear, en een imba-2h. Echt geen pretje om te verkrijgen.

    Niet, toen was je OOM door mijn badass HP :p

    Laatste tijd win ik als compleet prot-specced warrior van rogues, en andere warriors (1337 epixxx gasten uitgezonderd). Casters zijn onmogelijk omdat armor niks helpt. Dan zit ik dus met het probleem of ik shield+1h moet gebruiken of een 2h. Helaas doe ik met een 1h evenveel dps, alleen zijn de crits wat minder hoog. Lastig he? ;)

    Maarja, niks speciaals gebeurt hier verder, alleen wat MC 2-3x per week. Het gaat gelukkig steeds beter :)
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  7. PBB

    PBB Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Mages kunnen wel lastig zijn. Als het een frostmage is hou ik al mijn muis bij release spirit, maar fire mages zijn te doen als warrior, aangezien ze met 2 aanvallen dood kunnen gaan.
    Hunters zijn inderdaad erg lastig, als ze goed spelen. Er is een lvl 58 hunter op mijn server die een heleboel epic geared warriors verslagen heeft. Over het algemeen is het in bg wel makkelijk als warrior aangezien ze eerst voor mages/druids/rogues gaan. Zo kan ik dus alliance afmaken. Ook is het fijn dat ik altijd een shammy en een druid bij me heb om me te helpen

    Zondag ga ik trouwens voor het eerst naar MC met mijn nieuwe guild, wat al een prestatie op zich is. Op mijn server zijn er meer warriors dan rogues :mad:
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    goede warr tegen een goede mage wordt intressant gevecht zker geen 100% win voor de mage, die kans heeft alleen een shadow priets. Wat betreft een hunter, ik heb een hele goede hunter vriend en daar win ik meestal van. De trick is inderdaad om ver weg bij een warr te blijven maar dit is vaak erg moeilijk.

    Edit: warrior is imo de beste alround pvp class als je de overpowered classes niet meerekend (rogue en shaman imo overpowered)
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als het een goede mage is wint een mage zeker hoor, no doubt about it.
    Vraag maar eens aan Inferius hoe vaak hij verliest van een warrior, ik denk nooit ;)

    Gisteren ben ik met 1 pyroblast naar de andere wereld geholpen, een 5.5k pyro crit op me is net iets teveel van het goede :+
    Hij heeft http://www.thottbot.com/?i=51326 en nog zo'n powerding. Enige nadeel is dat je dan maar elke 2-3 minuten damage kan doen. Verder ben je niet echt speciaal ofzo :+
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je fear word resist als shadowpriest, (dus door beserker rage iod) dan kan een warrior erg moeilijk zijn, je hebt als shadowpriest vaak wel veel +sta, dus in een duel heb je wel veel kans, maar als intellect shadowpriest tegen een warrior kan het erg lastig worden.
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Kerst in Azeroth! :D Even snel de reindeer quest gedaan en meteen AB ingedoken om even door de horde te paraderen op mijn Reindeer Mount. :cool: Was gelukkig nog de enige dus dat maakte me speciaal. 8) :D Geweldig dit. :cool:
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Rogues en Shamans overpowered ? lol

    En warriors zijn mijn makkelijkste tegenstander, geen counter tegen seduce = 4 shadowbolts, 4 x shadowburn en evt nog immo-conflag-death coil, en dat overleeft niemand hihi

    Maarre, als er 1 class overpowered is in PvP, dan is het een Hunter.
     
  13. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    In AB valt het opzich nog mee. Met BM specced heb je geen Scatter shot dus kun je weinig tegen een rogue beginnen als die achter je op duikt. En als ze je in de gaten houden ben je zo dood.
     
  14. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben nu een Warrior Dwarf, beetje verstandig?
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Rogues zijn redelijk gebalanceerd imo, shamans verre van. Die zijn gewoon imba in PvP.
    Hunter zelf is niet imba in PvP, dat is de hunter's pet mocht het een BM specced hunter zijn. Komt wel bij dat de hunter zelf dan akelig zwak is, desalniettemin verdiend het wel een kleine nerf imo.
    Maar MM en SV specced hunters zijn gewoon gebalanceerd imo.
     
  16. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, dwarf warriors zijn echt cool. _O_
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje. Ik heb best vaak het probleem dat WoW zichzelf afsluit. Dan zegt ie: Disconnected from server, of hij sluit de game helemaal af met een foutmelding. Iemand een idee wat dit is? En wat ik er tegen kan doen?
     
  18. Cieba

    Cieba Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh shit verdwaalt :+ moet de cod2 topic hebben :9
     
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Goede keuze ik ben ook warrior dwarf blacksmitting en mining level 16 en de dwarfs ruleren gewoon, die axen die je krijgt, het is net gimli!

    Welke server speel je, ik speel op balnassar, server met niet super veel spelers maar wel gezellig

    Nog even een vraagje, ik wil me volgende char. mining en engenering geven van gnome, maar welke klasse moet ik hiervoor kiezen, als ik warrior neem zou ik het zonde vinden om me 2e skill uit te geven aan engeneering aangezien blacksmitting voor een wariiro bijna een must is omdat de wapens anders super duur zijn, maar de andere klasses, welke kan ik hiervoor het best nemen?, de gnomes kunnen geen priests maken en een mage met engeneering vind ik raar, aangezien die andere skills nodig hebben, iemand suggesties?
     
  20. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Briljant

    Uit Funny Film topic, zo briljant :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina