Grapjas! Hunter verslaat een warrior zonder enig probleem. Freeze trap, evt wingclip en maar kiten. Staat die stomme pet ook je kuiten te krabben en dan die hits maar incasseren. Op het moment dat je dichtbij komt is er een FD, en weer een trap. Weer kiten en warrior dood. Nee, een goede hunter krijg je met geen mogelijkheid neer als warrior. Mages en locks zijn al net zo erg, altijd wordt je op afstand gehouden, en dan ben je zwak.
Bij druids ligt het totaal aan de spec. Ben vandaag ingemaakt binnen 10seconden door een feral druid, maar win van resto-specced ofc.
Je bent als warrior alleen maar goed met PvP-gear, en een imba-2h. Echt geen pretje om te verkrijgen.
Niet, toen was je OOM door mijn badass HP
Laatste tijd win ik als compleet prot-specced warrior van rogues, en andere warriors (1337 epixxx gasten uitgezonderd). Casters zijn onmogelijk omdat armor niks helpt. Dan zit ik dus met het probleem of ik shield+1h moet gebruiken of een 2h. Helaas doe ik met een 1h evenveel dps, alleen zijn de crits wat minder hoog. Lastig he?
Maarja, niks speciaals gebeurt hier verder, alleen wat MC 2-3x per week. Het gaat gelukkig steeds beter
Laatst bewerkt: 15 dec 2005