1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wk 2006 in Duitsland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Da Ni-LXL, 20 nov 2005.

  1. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet zo heel erg vinden als we zover zouden komen. In de halve finale van het WK komen, is toch niet slecht. Maar ik denk dat ze een goede kans hebben om te winnen, hopelijk mag Kalou mee...
     
  2. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Kalou is geen nederlander, laat hem voor zn eigen land uitkomen aub :{
     
  3. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal mee eens, ik vind dat nateuraliseren van die spelers echt grote onzin. Je moet uitkomen voor je geboorteland, en niet voor een land waarvan je niet eens de taal goed spreekt|:-, (want dat kan kalou nog niet goed volgens mij).

    Stel je voor, als we 10 jaar verder zijn hebben we allemaal geneutraliseerde buitenlanders in het 'Nederlands" elftal.
     
  4. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk tenminste mensen die er hetzelfde over denken als ik.
    ze kunnen beter makaay opstellen, hij is beter (al zien sommige mensen dat niet in), hij spreekt duits (tacktieken afluisteren) en hij is nederlands. het is toch verdorie het NEDERLANDS elftal.

    hypocriet-modus* als die kalou nou über goed zou zijn dan is het een ander verhaal *hypocriet-modus

    maarja we zullen over 4 weken weten hoe het afloopt
     
  5. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het eng dat Van Basten een WK-plaats garandeert voor Kalou. Hij is niet echt in de vorm de laatste tijd, niet echt WK-waardig... Daarnaast is het geen Nederlander. :{
     
  6. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze spreken niet in elk land duits he:+
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  7. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar je zult zien dat de duitsers weer in de finale komen, en wij ook natuurlijk dus.
     
  8. Hwoarang

    Hwoarang Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, België is niet door, nu voel ik mij verplicht om voor Nederland te stemmen natuurlijk. Of voor Portugal, want m'n vader is van daar. Maar laat de rest van m'n gezin maar voor POrtugal supporteren, ik doe wel Nederland ;)
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , heb je de laatste 20 jaar het nederlands elftal al eens goed bekeken , er hebben er altijd meegedaan die ofwel niet in nederland geboren zijn ofwel hun ouders niet in nederland zijn geboren .
    Wat kun je ertegen hebben dat een speler die niet van hier is , maar die toch de nederlandse nationaliteit wil aanvaarden en die een meerwaarde is voor het elftal te gaan weigeren omdat hij zogenaamd hier niet is geboren.|:-
     
  10. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    a als hij een meerwaarde heeft niet weigeren nee, maar Kalou heeft dat niet. Van Basten kan dan beter makaay of hasselbaink meenemen (in vorm) ipv kalou (niet in vorm)
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    vrijdag loting :)
     
  12. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    De spanning stijgt...
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    oef
    Argentinie
    Ivoorkust
    Nederland
    Servie montenegro

    zware poul als je het mij vraagt, maar aan de andere kant hopelijk mooi voetbal en hopelijk geen onderschatting van Nederland
     
  14. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Gooi dan gelijk alle poules er neer:

    De volledige loting:

    Groep A:
    1. Duitsland
    2. Costa Rica
    3. Polen
    4. Ecuador

    Groep B:
    1. Engeland
    2. Paraguay
    3. Trinidad & Tobago
    4. Zweden

    Groep C:
    1. Argentinië
    2. Ivoorkust
    3. Servië-Montenegro
    4. Nederland

    Groep D:
    1. Mexico
    2. Iran
    3. Angola
    4. Portugal

    Groep E:
    1. Italië
    2. Ghana
    3. Verenigde Staten
    4. Tsjechië

    Groep F:
    1. Brazilië
    2. Kroatië
    3. Australië
    4. Japan

    Groep G:
    1. Frankrijk
    2. Zwitserland
    3. Zuid-Korea
    4. Togo

    Groep H:
    1. Spanje
    2. Oekraïne
    3. Tunesië
    4. Saudi-Arabië
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    toepasselijk kan je deze groep " de groep des doods" noemen aangezien geen van de drie tegenstanders onder de noemer gemakkelijke hapjes onder te brengen is.
     
  16. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Kaartjes voor Nederland - Argentinië zijn inmiddels al 300 euros geloof ik...
     
  17. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    nou,
    ik heb vandaag kaartjes om 9 over 12 (begon om 12.00) gereserveerd voor Nederland - Argetninië.. op internet.. (www.fifaworldcup.com)

    gewoon 45 euro p/s
    (is categorie 3 )

    edit:
    fuck.. nu lees ik dit:

    As was the case in the two previous sales periods, the timing of applications has no bearing on the applicant’s chances of receiving the tickets. At the end of the third sales period, a ballot for all applications will take place on 31 January 2006, under the aegis of the German Federal Technical Inspection Authority and with a notary present. The distribution of tickets will begin in early February, accompanied by written confirmation, either by post or by e-mail.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  18. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    gereserveerd.... Zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet. Je hebt echt geluk als je naar 1 wedstrijd kan, naar deze kaarten is nog meer vraag dan naar de kaarten op het ek 5 jaar geleden.
     
  19. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    En voor de supporters zijn nog minder kaarten beschikbaar ook. Alle kaarten gaan bijna naar de sponsors.

    Edit: Poule-indeling staat in startpost.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  20. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wil iedereen wel kaarten voor Nl-Argentinie, alleen die zijn volgens mij nu al uitverkocht.

    Trouwens al die wedstrijden worden echt vet, volgens mij.
     

Deel Deze Pagina