1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony's Playstation 3 - deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een lelijke boomerangcontroler he :confused:
    maar ik ga em wel zeker kope, want waarschijnlijk zullen de graphics nog beter zijn dan de 360, wanner komt ie ongeveer uit, ik weet in de lente maar is al bekend welke maand?
     
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij basseerde zijn info op sommige devolepers waarbij de ps3 beta versie om op te ontwikkelen overhit raakte, maar dat zal nu onderhand wel opgelost zijn mag ik hopen :)
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik weet het,maar toen hadden mensen(smeerlapjes) de ronde in gestuurd dat 300 ps3's overhit waren en afgebrand ofzo iets(totaal absurd). Achteraf bleek er allemaal niets van waar te zijn... Maarja, ik vind dat J.Allard het heel goed kan uitleggen, is ook een heel sociale kerel,maar hij blaakt soms op voorhand te fel,en daar kan ik niet tegen. Kijk naar velen xbox 360's, er zijn er al behoorlijk veel overhit he,maarja, die problemen zijn nu wel opgelost,maar ik bedoel maar, hij moet niet zo voorhand dingen zeggen, wat duidelijk achteraf niet waar is, hij moet zo'n zaken zeggen vind ik als hij er zeker van is...maarja, maakt niet veel uit natuurlijk, hij zit in de marketing he:).
     
  4. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    PS3 wordt geen teleurstelling hoor. :+ Jij de xbox360. ik die PS3. what a wonderfull world;)
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je ook een zus:9
    :p grappie he;)
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, mijn PS3 pre-order staat al in het systeem bij mijn lokale gamesstore :cool:

    Hoezo ben ik goed van vertrouwen ? :9
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe plaatjes, ps3

    http://www.gamer.nl/nieuws/28751
    mooie plaatjes van de ps3! En dan velen zeggen dat hij lelijk is?? Kan natuurlijk echt zijn dat mensen hem lelijk vinden,maarja, ik vind het toch raar...
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    @ boss: Het is eigenlijk gewoon een heel simpel model, toch? Vrij strak en weinig om lelijk/mooi aan te vinden, vind ik. Alleen qua kleuren hadden ze die witte toch écht weg mogen laten.
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Over smaak valt niet te twisten, persoonlijk vind ik hem te groot en de ronding laat het lijken op een barbeque, en kun je er dus ook geen twee op elkaar zetten. Ook vind ik hem iets teveel op de bestaande PS2 lijken, ik had wel wat meer vernieuwing verwacht. De slot loading is wel vet trouwens.
     
  10. Bj0rNL

    Bj0rNL Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Playstaion logo begint er ook wel wat gedateerd uit te zien.
     
  11. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad. Die logo staat ook anders als ie verticaal staat als wanneer die horizontaal staat.

    Is het niet misschien een stickertje ofzo?
     
  12. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was bij de playstation 2 ook al met je stickertje, nee dat logo kan je draaien probeer maar. zal dus ook wel weer hetzelfde zijn als bij de ps3
     
  13. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik neem et van je aan. Heb zelf geen ps namelijk.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Sony's Phil Harrison voorziet mooie toekomst PS3

    Tja, het komt er op neer, Sony vind de xbox 360 een heel goede console,maar volgens Sony(Harrison in dit geval) slaan ze mis op gebied van HD. En misschien heeft hij wel een beetje gelijk. ps3 ondersteunt als enige next gen console 1080p, wat echt enorm verschilt van 720p. Overlaatst een 720p filmpje en 1080p filmpje op mijn broer zijn computer gezien(trailer van ICE AGE 2), en eerlijk gezegd, mijn mond viel even open toen,ik had zelfs al iets van, damn, had ik beter gewacht met een HD tv te kopen,maarja, 720p is wel genoeg voor mij hoor. Maar toch, ps3 is ook de enige next gen console met een HDMI ingang, terwijl xbox 360 via component. En het belangrijkste van allemaal, ps3 speelt films in HD kwaliteit af. Dus ergens heeft Harrison een goed punt, xbox 360 is niet full HD, alleen voor games,maar dan niet op 1080p. Maarja, we zullen zien hoe de zaken verlopen he, maar ik heb gewoon het gevoel dat Sony nog steeds alle touwtjes in handen heeft, ze moeten zeker niet vroeger lanceren dan nodig is, vooral niet in Europa, want hier zitten we belange nog niet in het HD tijdperk. Maar ik ben wel benieuwd of microsoft met upgrades komt,want dat zou ik persoonlijk niet fijn vinden, binnen een paar maanden een xbox 360 die HD films kan afspelen, nog een tijd later een xbox 360 die 1080p ondersteunt en een HDMI ingang heeft, dan zou ik me gewoon genaaid voelen,maar dit gaat zeker het geval niet zijn,maar toch, zo begin je soms toch te twijfelen...

    ps: dit is het ps3 tread he, gooi geen rots naar mijn kop,omdat ik even redeneer ofzo...
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Via Media Center kun je al HD content bekijken (360 als extender natuurlijk).

    Maar wat ik eigenlijk lees in dit bericht van Sony is dat die dude dus zegt dat de tv's die nu als "HD" worden verkocht (de 720p en 1080i) dus gewoon niet HD zijn|:- |:-

    Ik lig echt in een deuk om zo'n statement. Wat zullen al die mensen die net tussen de 1000 en 3000 euro hebben uitgegeven voor een Sony HD tv zich fijn voelen.

    720p is gewoon HD, 1080i is gewoon HD, 1080p is gewoon HD (deze laatste is natuurlijk wel de top in het HD gebeuren maar op dit moment en de komende jaren ook voor de gemiddelde burger onbetaalbaar......)
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is wel waar wat je zegt, maar 720p/1080i is HD ready. Full HD is 1080p met HDMI, alles erbij. Daar is ps3 voor voorzien, en inderdaad, dat gaat eind volgend jaar nog een pak geld kosten(ik heb mijn 720p tv met HDMI input,ik koop er geen meer(ik ben niet zot he),maar mijn broer wilt een 1080p kopen), maar de ps3 komt hier waarschijnlijk pas uit january 2007 ofzo. En dan beginnen de prijzen ook te dalen van die tv's hoor, in America zijn die tv's al heel fel in. Maar hier zijn die er nog niet natuurlijk.
    Maarja, zoals je zegt, de prijs, idd, je moet al goed zot zijn om 2000-3000 euro neer te tellen voor een tv!8) ,maarja, ik weet niet hoeveel die tv's gaan kosten, ik verwacht dat ze in 2007 evenveel kosten als de HD ready tv's van nu, dus ik verwacht dat mijn broer er ééntje in 2007 voor 1300 euro kan kopen, of toch iets meer pak maar(ik heb ook 1300 euro gegeven aan mijn hd ready tv).
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Heilige poep! Jij bent er wel heel vlot bij.. Heb je de Xbox3 / Xbox720 ook al in bestelling staan, of wilden ze die nog niet aannemen? 8)
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier sla je de plank toch echt een beetje mis.
    720p en 1080i is echt HD. Het "ready" zegt alleen maar dat er nog een HD bron aan te pas moet komen. (een HD tuner of HD-DVD of een HD game console zoals 360 of PS3 of, en dat gebruiken de meeste nu in Europa, een pc).

    720p, 1080i en 1080p zijn ECHT HD.

    Full HD zoals jij dat noemt is een niet bestaande term. HD is HD wannneer aan bepaalde resoluties kan worden voldaan.

    Nogmaals 1080p is de maximale resolutie voor HD maar nergens een standaard, ik heb zelfs gelezen dat er op dit moment niet eens tv's te koop zijn die 1080p ondersteunen, dus ga er maar niet vanuit dat je broer in 2007 een 1080p tv kan kopen voor 1300 euri's..........
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow,dan heb ik het mis, ik dacht dat full hd 1080p was,maarja, mijn fout:). En tja, het kan misschien wel gerust zijn dat mijn broer er geen voor 1300 euro gaat hebben in 2007,maar ik denk, als je kijkt, binnen een paar maanden zouden normaal gezien de HD dvd spelers op de markt moeten komen, HD tv's worden veel meer verkocht, prijzen dalen daardoor ook, dus waarom zou je onder de 2000 euro in 2007 geen 1080p kunnen kopen dan?(1300 euro is idd mss wel te goedkoop). Maarja, er is idd nog geen 1080p tv verkrijgbaar, maar dat komt wel. Maar in ieder geval, je kan nog altijd heeeeel veel genieten van je ps3 met een Hd tv van 720p(en eventueel HDMI input). Maar this maar gewoon, voor de verdere toekomst is ps3 meer future proof zeg maar. Als ik nu heel eerlijk moet zeggen, ik denk dat ps3 een stuk langer mee kan gaan dan xbox 360, want binnen 3 jaar verkopen de console ook nog altijd enorm, en binnen 5 jaar normaal ook(kijk maar naar ps2, heeft nu ondertussen al 100miljoen verkocht8) ). Maar this wel zo, dat xbox 360 het grote voordeel heeft, dat het Microsoft is, je kan alles linken met elkaar,allé, je msn,daar kan je naar je friendslist kijken, je kan via pc, xbox 360 zoooveeel dingen doen, online is gewoon tegen het perfectie na, tja, we zullen zien hoe de zaken lopen,maar ik hoop maar gewoon dat microsoft niet terug heel snel met een volgende console komt...
     
  20. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamer.nl/nieuws/28766

    Zou dit dan betekenen dat de PS3 toch UITERLIJK in november 2006 in Europa te koop is? Laten we het hopen O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina