Tja, het komt er op neer, Sony vind de xbox 360 een heel goede console,maar volgens Sony(Harrison in dit geval) slaan ze mis op gebied van HD. En misschien heeft hij wel een beetje gelijk. ps3 ondersteunt als enige next gen console 1080p, wat echt enorm verschilt van 720p. Overlaatst een 720p filmpje en 1080p filmpje op mijn broer zijn computer gezien(trailer van ICE AGE 2), en eerlijk gezegd, mijn mond viel even open toen,ik had zelfs al iets van, damn, had ik beter gewacht met een HD tv te kopen,maarja, 720p is wel genoeg voor mij hoor. Maar toch, ps3 is ook de enige next gen console met een HDMI ingang, terwijl xbox 360 via component. En het belangrijkste van allemaal, ps3 speelt films in HD kwaliteit af. Dus ergens heeft Harrison een goed punt, xbox 360 is niet full HD, alleen voor games,maar dan niet op 1080p. Maarja, we zullen zien hoe de zaken verlopen he, maar ik heb gewoon het gevoel dat Sony nog steeds alle touwtjes in handen heeft, ze moeten zeker niet vroeger lanceren dan nodig is, vooral niet in Europa, want hier zitten we belange nog niet in het HD tijdperk. Maar ik ben wel benieuwd of microsoft met upgrades komt,want dat zou ik persoonlijk niet fijn vinden, binnen een paar maanden een xbox 360 die HD films kan afspelen, nog een tijd later een xbox 360 die 1080p ondersteunt en een HDMI ingang heeft, dan zou ik me gewoon genaaid voelen,maar dit gaat zeker het geval niet zijn,maar toch, zo begin je soms toch te twijfelen...
ps: dit is het ps3 tread he, gooi geen rots naar mijn kop,omdat ik even redeneer ofzo...
Klik om te vergroten...