Het Loopt Slecht Af..

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 18 dec 2005.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Het gebeurt wel vaker, mensen die sterven door een te grote fascinatie van een spel. Dit gebeurt nu ook met de Playstation 2 hit, God of War.

God of War verscheen een klein jaartje terug op de PS2. Het was een bloederige game, waarin je met Kratos door zijn verleden liep. Op het begin van het spel kon je Kratos zien. Hij zei tegen zichzelf dat het zo niet meer verder kon. En hij sprong in een grote klif, de diepte in. Dat was het einde van zijn leven. Maar tijdens zijn val flitst zijn gedachte terug naar drie maanden voordien.

Een kind van 14 die de game gekregen had voor zijn verjaardag, heeft precies hetzelfde gedaan zoals Kratos. Hij vond zijn leven niet meer fijn en wou op de zelfde manier als Kratos sterven. Hij schreef dan ook een briefje voor zijn ouders dat hij het leven niet meer zag zitten. En dat de game God of War daarmee te maken had.

Wat er precies door het hoofd van het kind ging is niet duidelijk, maar hij sprong gisteren nog van een zeer hoog gebouw en vond zo de dood. Dit deed sterk denken op het stukje hier boven vermeld, dat het nieuws al snel verspreid werd. En nu hebben gamehaters weer een argument over het nadeel van games. Ik vind dit heel zielig voor de ouders en ook voor het jongentje. Echt ziek dit gewoon..

Bron: Gamersarea.nl

Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  2. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    is dit gebeurt in amerika????

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik denk het wel, Ik weet het niet zeker.

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, die gozer was niet helemaal 100% waarschijnlijk.

5. Victor

Victor Guest

:{
    VOOR DE ZOVEELSTE KEER: DIT LIGT AAN HET KIND EN NIET AAN DE GAME!

Maargoed, afgezien van de komende 'games zijn slecht' bullshit; zeer pijnlijk, sterkte voor de ouder en familie. Rust in vrede.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2005
  6. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    mag een jongen van 14 wel ''god of war'' spelen,nee toch......tja ik was er niet bij dus ik kan geen oordeel geven wiens schuld dit is

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nee dat zou hij niet mogen, heeft hij ook echt niet zelf in de winkel gehaald. Maar zelfs een weldenkend kind van 14 springt niet van een falgebouw af hoor...

8. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bron?? Zonder bron kan iedereen een verhaaltje bedenken.

greetz wooly

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wooly zie beginpost :).
    En als de ouders van het slachtoffer het spel hebben gekocht. Dan snap ik het nog niet. Maar van mijn ouders zo ik ook zo een game like GTA SA krijgen voor me verjaardag als ik dat vroeg. Maar om nou van een gebouw af te springen..:{

10. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen willen dan ook een ''hero's Death'' hebben.

11. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Jij gaat denk ik toch ook liever op spectaculaire wijze dood dan gewoon aan een uit de hand gelopen griepje denk? *)

12. Victor

Victor Guest

Springen van een flatgebouw is geen Eervolle dood, vind je niet? :{
    Hij was gewoon niet helemaal 100% volgens mij..

13. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het hierbij niet over het springen van een flatgebouw maar over het algemeen: "als je dan toch moet gaan, dan maar spectaculair"

14. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toch vind ik wel dat er strenger op de leeftijd van jongeren moet worden gelet.
    Blijkbaar zijn tieners kwetsbaarder voor games die eigenlijk niet voor hun bedoeld zijn.

15. gijsettes

gijsettes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ouders moeten gewoon beter opletten wat voor games hun kinderen in de kast hebben staan. Geweldadige games kunnen ze toch wel aankomen, ondanks alle 18+ waarschuwingen. Verantwoordelijkheid ligt wat dat betreft voor het grootste gedeelte bij de ouders. In Nederland zijn we natuurlijk veel te nuchter voor dit soort onzin, gekke Amerikanen.

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0

17. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0

18. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Die with honor

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ach bekijk het van de positieve kant. God of War heeft het jongetje gestimuleert een belangrijke keuze te maken in zijn leven, en hem er nog een goed gevoel bij gegeven ook. :cool:

Maar dit ligt uiteraard puur aan het kind, en niet aan de game. En zoals ook al is gezegd moeten ouders gewoon beter opletten en zorgen dat hun kind geen games voor >18 jaar kopen. Zit ook nog een deel onderschatting van games bij, ouders zien het als simpele spelletjes terwijl het gewoon veel meer diepgang heeft.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik weet niet dit is wat ik vond. Maar dat zal wel een hoog gebouw zijn geweest en hoe ze hem hebben gevonden? Wat denk je zelf:eek: Er ligt een kind dood verpletterd op straat of: Opeens hoor je een kind schreeuwen en kijk je naar boven en zie je iemand naar beneden vallen?

En zoiets is ook aan een keer gebeurt in China had ik gelezen. 2 jongens waren omwijs fan van Dragon Ball Z en dachten dat ze ook konden vliegen als Goku en Gohan. Dus ze sprongen uit een verdieping van een hotel en tja.. Die overleeften het niet.

Deel Deze Pagina