Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GAARA79

GAARA79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het tot nu toe een erg leuk spel, de bestuuring was ff wennen, maar dat kwam vooral door al die gadgets, heb alleen een vraagje ben nu bij level 4 en het begin filmje is een btj schokkerig, heeft iemand anders dat ook?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Graphix en phusics nog altijd stukken beter als Halo2...

3. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bij iedereen zo.. ligt aan het spel

4. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker zeker , het is echt een dikkuh game .
    Snap niet dat zoveel mensen erover bitchen, co-op is ook de shit! _O_

5. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie echt wel dat het spel niet perfect is, maar het is wel leuk om te spelen. Singleplayer vind ik tot nu toe vet. Leuker dan Halo. Halo 2 is volgens mij wel beter (in het algemeen), alles is bijvoorbeeld beter uitgewerkt. Maar qua speelervaring geef ik toch de voorkeur aan PDZ.

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nou sinds gister alles uitgespeeld op Dark Agent... dus het was ckers wel die week dat ik hem zou uitspelen op Dark Agent maar nu moet ik aleen nog wat Co-op spelers vinden die een beetje goed zijn in Dark Agent want als ik steeds van die rooms maak dan moet ik alles zelf doen... en dat is dus echter niet Co-op:+

Btw, ik had zelf al meer verwacht van de Single-Player ik had verwacht dat je Cheats kon halen zoals in PD1 en in de Wrong-Side dus dan kon de 2e Speler bij de Enemies spelen dus de andere kant die je eigenlijk hoort aftemaken en ik had een Carrington Institute verwacht zoals PD1 zodat je kon rond lopen en met je wapen trainen en ook nog eens nieuwe wapens halen... ik had er echter meer verwacht van PDZ want ik heb hier al 5/6 jaar zitten op te wachten en ik speel het speel zomaar uit bij PD1 speelde ik het spel niet zomaar uit ook al had ik alles op de Moeilijkste moeilijksheid grade uitgespeeld ik kon nog alle Wapens, Cheats enz nog halen en er waren nog meer trainings in PD zoals Camspy, Lasers blablabla en PDZ speel je zo uit je hoeft aleen maar de SinglePlayer uittespelen op de moeilijkste moeilijksheidgrade en je bent klaar nu nog aleen Co-op maar heel Dark Agent deed ik zo in 5/6 Dagen maarja het Singleplayer is natuurlijk wel erg vet ik vind het tot nu 1 van de beste '360' titel PGR3 nog niet zoveel gedaan want bij 4 bekers heb ik er al geen trek meer in want het is maar steeds dezelfde, maar een Nieuwe PD? nee ik verwacht geen nieuwe PD want als Rareware al 6 jaar aan deze spel heeft gewerkt en dan zal het een Opvolger moeten worden van de N64 titel maar ik denk niet dat het wel zal komen eerst maar wachten op de Nieuwe Banjo-Kazooie? Banjo Kazooie 3 ik hoorde van iemand dat Rare bezig was met deze titel het zal wel erg vet zijn natuurlijk :+
    Maar natuurlijk zit er Halo, Splintercell, Countstrike shit in PDZ en dat is een ding wat iik nu jammer vind want ik krijg steeds een gevoel dat ik Halo zit te spelen

Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier komt nog een update voor zodat dit dan ook mogelijk is ;)

8. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel sinds zaterdag, en zoals ik had verwacht was het wel even wennen, maar het is echt een wreed spel... heerlijk...

heb nog geen co-op gespeeld maar wil dat wel snel gaan doen, 1 potje on-line gedaan heerlijk gewoon... dat geweer dat je van jou joanna nog een andere "clown" maakt (secundari functie) is wel echt mooi.... (was trouwens alleen pistol mach, dus niet veel wapens gezien)

9. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    kheb het spel een week en zit pas in level 4......komt omdat ik snel misselijk word van die draaibeelden in 1st person shooters,gister dacht ik van laat ik maar effe weer een paar levels spelen in single player maar kwam uiteindelijk net 1 level verder en moest snel naar buiten om een frisse neus te halen anders kostte ik de boel onder,echt kut dit:mad:........maar ik speel hem langzamerhand wel een keer uit alleen duurt het bij mij effe:D

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Raampje openzetten, TV die kant op draaien en bij het raam gaan zitten gamen?

11. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een idee ja:9

12. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger had ik ook ontzettend last van misselijkheid (en hoofdpijn) bij first person shooters... maar over de jaren heen is het vanzelf minder geworden :confused:

@ OniRyo, gefeliciteerd! ;)

13. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Heb net bij een vriend eindelijk een stukje Xbox 360 kunnen spelen met Perfect Dark Zero! OMFG wat is de console en de game vet zeg! besturing heb je in no-time te pakken. Single player is echt vet. Multiplayer bots zijn slim, alleen nog niet Live gespeelt.

Oh, en voor degene die het nog niet wisten (iets wat ik metteen checkte omdat ik me dat al vanaf de 360 aankondiging afvroeg) de 3460 staat niet standaard op 60hz, ook gewoon op 50hz. Heb ik metteen ff veranderd.

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Thx, ik moet nog aleen mission 3 t/m 8 en ik ben ook met Co-op klaar ben nu bezig met BBE Hannes en het gaat tot nu best relaxt in 1 dag gelijk die hele Perfect Agent uitgespeeld mja in 1 dag ook weer niet maar we hebben zo'n 6 missies volgens mij gehaald op Dark Agent en wat missies op Perfect Agent dus het kan zo zijn dat we morgen klaar zijn met Dark Agent op Co-op

Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je in co-op ook eerst alles op perfect agent halen voordat je aan dark agent kunt beginnen, of kun je ook aan dark agent beginnen als je secret agent alleen op single player hebt gehaald?

Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij kun je co-op alles spelen wat je in solo hebt gehaald. En volgens mij ook andersom.

17. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik het gehaald hebben of hebben vrijgespeeld? Als ik in solo dus perfect agent heb gehaald maar nog niets op dark agent. Kan ik dan toch in co-op alles op dark agent spelen?

18. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier ook de Limited Edition gekocht? Is het wat waard of net zoals Mechassault 2 LE dat je die speciale mechs een week later ook kon downloaden?

19. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt soms wel eens een beetje misselijk als ik doelloos rondloop, als ik niet weet waar ik heen moet. Dat had ik op de pc bijvoorbeeld bij No One Lives Forever. Gelukkig heb je dat niet bij Perfect Dark, dankzij de blauwe pijlen. :) Heb het spel overigens gister uitgespeeld op het makkelijkste niveau. Niet echt een geweldige prestatie, maar toch 10 punten erbij op mn gamercard

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed bezig, en je had er al 10 dus nog maar 980 te gaan :9 suc6 alvast!
    Ik vind die punten wel een hele uitdaging. Hierdoor speel ik de singleplayer ook veel vaker dan dat ik dat bij andere spellen deed. Een hele verbetering!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina