Nou sinds gister alles uitgespeeld op Dark Agent... dus het was ckers wel die week dat ik hem zou uitspelen op Dark Agent maar nu moet ik aleen nog wat Co-op spelers vinden die een beetje goed zijn in Dark Agent want als ik steeds van die rooms maak dan moet ik alles zelf doen... en dat is dus echter niet Co-op
Btw, ik had zelf al meer verwacht van de Single-Player ik had verwacht dat je Cheats kon halen zoals in PD1 en in de Wrong-Side dus dan kon de 2e Speler bij de Enemies spelen dus de andere kant die je eigenlijk hoort aftemaken en ik had een Carrington Institute verwacht zoals PD1 zodat je kon rond lopen en met je wapen trainen en ook nog eens nieuwe wapens halen... ik had er echter meer verwacht van PDZ want ik heb hier al 5/6 jaar zitten op te wachten en ik speel het speel zomaar uit bij PD1 speelde ik het spel niet zomaar uit ook al had ik alles op de Moeilijkste moeilijksheid grade uitgespeeld ik kon nog alle Wapens, Cheats enz nog halen en er waren nog meer trainings in PD zoals Camspy, Lasers blablabla en PDZ speel je zo uit je hoeft aleen maar de SinglePlayer uittespelen op de moeilijkste moeilijksheidgrade en je bent klaar nu nog aleen Co-op maar heel Dark Agent deed ik zo in 5/6 Dagen maarja het Singleplayer is natuurlijk wel erg vet ik vind het tot nu 1 van de beste '360' titel PGR3 nog niet zoveel gedaan want bij 4 bekers heb ik er al geen trek meer in want het is maar steeds dezelfde, maar een Nieuwe PD? nee ik verwacht geen nieuwe PD want als Rareware al 6 jaar aan deze spel heeft gewerkt en dan zal het een Opvolger moeten worden van de N64 titel maar ik denk niet dat het wel zal komen eerst maar wachten op de Nieuwe Banjo-Kazooie? Banjo Kazooie 3 ik hoorde van iemand dat Rare bezig was met deze titel het zal wel erg vet zijn natuurlijk
Maar natuurlijk zit er Halo, Splintercell, Countstrike shit in PDZ en dat is een ding wat iik nu jammer vind want ik krijg steeds een gevoel dat ik Halo zit te spelen
Laatst bewerkt: 19 dec 2005