1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pimp my ride UK wat vind jij

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 19 dec 2005.

  1. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het echt een ontiechelijk slechte ripp off van de echte pimp my ride .
    die presentator die ken ik niet eens en hij probeert ook nog is xzibit na te doen wat hem echt niet lukt.
    zitten ze te lullen over hoe de auto moet worden heeft een dude een goed idee hoor je die grapjas "yeah thats good i like what im hearing" wtf dat is van die gasten van WCC.
    hij is totaal niet cool en hij probeert net zo spontaan als xzibit te zijn maar hij maakt er echt een kut programma van.
    en het pimpen van de auto's vind ik ook niet super maar dat gaat dan wel weer.

    conclusie : hou het bij de amerikaanse shit want dat past veel beter

    wat vind jij van de serie.
     
  2. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet gezien, maar inderdaad slechte verhalen erover gehoord!

    (gebruik in het vervolg hoofdletters!)
     
  3. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net dictee gedaan en ben er niet veel beter op geworden, sorry :p
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb de eerste aflevering gedownload, en het is gewoon ronduit kut.
    Althans, dat is mijn mening.

    Ik hou het lekker bij Pimp My Ride. :)
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind het zooo ongeloofelijk slecht nagedaan :{ Met name die presentator, en dat brute acteer werk als het "wrak" de garage voor het eerst binnen komt rijden 8)

    Té niet leuk ! :9
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wigger presentator 8).
    Dát is echt een triest persoon, triest programma ook btw, erge rip-off.
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    hij moet spontaan zijn niet nepgangster echt een mongool ongeloofelijk
     
  8. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    nu wild & out op mtv lache programma
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat een ongelofelijk schijtprogramma zeg. Alles is nep, alles is slecht gekopieerd van de USA Pimp my Ride, en die presentator gedraagt zich echt als een zielige wigger. Weg ermee.
     
  10. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zojuist nog gezien op MTV! Het is nu afgelopen maar WAT een rip off.
    Laat ze svp die UK gasten verder rijden in hun lelijke auto's want die gepimpte versies zijn nog lelijker :mad:

    Enige voordeel of positieve was dat de vertaling niet langer als 'opknappen' werd gewoord maar als 'pimpen'.
     
  11. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is het juis sarcastisch bedoeld, hoe hij zo overdreven Xzibit nadoet. Ik vond al z'n debiele moves juist erg grappig. Misschien moet je er een keertje naar kijken met in je achterhoofd de gedachten dat het een parodie is...
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik zag laatst een reclame dat ie nu op tv komt. Heb hem al maanden geleden gezien, 1 ep van uk. Zo saai slecht en wannabe cool. Echt niet leuk meer gewoon. Ga PMR UK dan ook absoluut niet kijken.
    De Amerikaanse versie werd op den duur al saai, steeds weer 3x kapotte auto laten zien, alles ging steeds precies hetzelfde, wat ze zeggen, hoe ze het brengen, camerawerk etc. Enige dat me nog kon boeien waren de 5 min. waar ze lekker gingen knutselen en je wat van het eindresultaat zag.
     
  13. cdiddynl

    cdiddynl Guest

    PMR UK is echt nep geef mij maar PMR USA die is vet.

    Zoals ze al zeggen de presentator is nep
    Garage personeel is slecht leggen niet uit wat ze gaan doen
     
  14. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    -009
     
  15. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat haar daar, ze mogen zelf ook wel eens een make-over.
    en die presentator heeft echt van dat analfabeten-gangster engels.
    bv. ill tell you who I is
     
  16. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Agree. Wanneer je er op zo'n manier naar kijkt, vind ik het eigenlijk nog wel vermakelijk. Persoonlijk heb ik liever nieuwe, mindere, afleveringen van UK in dit geval dan dat de USA versies oeverloos herhaald worden. Ik schat dat ik de USA versies allemaal zeker al 3 keer gezien heb.
     
  17. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    programma zuigt, presentator is slecht het is een en al na-aperij en ze tunen net zo "mooi" als in de Grote Beurt
     
  18. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel vet, die presentator is echt een wannabe Xzibit/vette kneus, maar ze gaan nu juist Europese bakken pimpen. Laatst ook een Golf 2, die zou je nooit zien bij PMR in de US. Toch is PMR US vetter, ze hebben meer mogelijkheden qua onderdelen ed.
     
  19. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag het gister voor het eerst, en O M G wat een neppe vent |:- . Voor de rest is het gewoon duidelijk met een kleiner budget gemaakt dan de 'echte' pimp my ride.
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Oké, moet perfect maar als er ff niets op TV is vind ik dit soort dingen altijd lache :).
     

Deel Deze Pagina