Sorry hoor, maar nu zijt gij aan het zeveren. Ik heb nergens iets gezegd over de prijs van de ps3. Toon mij één post van mij waar ik gezegd heb dat de ps3 duur gaat worden.
De enige die iets over de prijs heeft gezegd zijt gij, door te zeggen dat volgens de geruchten de ps3 aan eeen heeeeeel aanvaardbare prijs verkocht zal worden.
Gij verwijt mij dat ik de geruchten over een dure ps3 geloof, terwijl ik hier niets over heb gezegd en er ook niets van geloof. Jij bent hier diegene die de geruchten gelooft dat de ps3 aan een aanvaardbare prijs verkocht zal worden. Ik denk ook wel dat hij aan een redelijke prijs verkocht zal worden, maar ik ga niet op de geruchten af. De reden waarom hij aan een redelijke prijs verkocht zal worden is omdat een groot deel van de toekomst van sony hier van afhangt. Niet omwille de ps3 zelf, maar om de 2 paradepaardjes van sony die erin zitten, nl. de Cell-processor en blu-ray. Het is hierop dat sony zijn hoop vestigt voor de toekomst. Bij deze 2 produkten zijn de grootste winsten te behalen als ze een succes worden en niet op de ps3 zelf.
En ik ben niet bevoordeeld, ik weet ook dat de xbox 360 niet perfect is en dat zeg ik ook. Maar jij beschuldigd mij van dingen die ik helemaal niet gezegd heb. Jij weerlegt mijn argumenten niet, het enige dat je doet is je vijandig opstellen tegenover mij in plaats van rustig te discussiëren.
Laatst bewerkt: 24 dec 2005