1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerst en vooral, ben ik niet voor console die bijna een pc zijn,maar als dan toch alles in de console zit(buiten een paar kleinigheden), dan mocht het er van mij gerust in gezeten hebben. En ja, het kan mss nog komen,maar in de nieuwe xbox 360's ofwat??... Maar voor mij maakt het niet veel uit, ik koop ook een console om te gamen,maar ik bedoel maar, ik kan begrijpen dat er mensen in teleurgesteld zijn.


    Hey dude, niet zeveren he man! Jij zit hier te zeggen dat de ps3 aan een dure prijs gaat verkocht worden, jij bent degene die even begint te zeveren dat, dat zo is, zonder geruchten, of weet ik veel wat aan te halen. Een hele tijd terug waren van die geruchten van 700 euro,... die jij toch duidelijk gelooft, of niet soms? Want je zegt dat de ps3 heel duur gaat zijn, xbox 360 is een goede prijs... Ik zeg dan(als ik zo een bullshit lees), de meeste geruchten(maar ook mensen van Sony hebben dit al aangegeven,maar echt officieel is het nog niet bevestigd) volgens de meeste geruchten(van de laatste tijden) gaat de ps3 aan een heel goede prijs te koop zijn. Ja dude, dat doe ik toch,omdat jij hier slechte geruchten als feit beschouwd, begin je nog te zeveren dat ik alle goede geruchten als feit beschouw, en alle slechte als niet waar, ik reageerde gewoon op jou gezeik! Dus niet alles beginnen te herdraaien... Zoals ik het zie, ben jij een beetje heel snel bevoordeeld, ik wacht juist af! Want ik weet wel beter voor ik crap vertel.
    En dan vertel je dat Sony zelfs niet weet hoe de ps3 gaat zijn, dude, komaan man...:{(what the?).
    En ik weet niet of ps3 beter gaat zijn dan xbox 360,maar wat ik wel weet is, dat ps3 HDMI heeft ,dat ps3 volledig gemaakt is voor de volledige HD experiënce. Ik weet ook dat ps3 nooit gaat sukkelen met de capaciteit van hun disks. IK weet ook dat ps3 verschillende HDMI inputs heeft, Microsoft is via component, maar zeggen via de ingang van dvi een speciale kabel te hebben, die er echt is om HD uit te zenden, zoals HDMI,maar die kabel bestaat niet(op dit moment). Dit zijn feiten. Ik weet niet of ps3 betere(en meer?) games gaat hebben dan xbox 360(anuwel mijn toppers er op zitten: mgs, gran turismo, god of war(2), devil may cry,...maar xbox 360 heeft ook games waar ik naar uitkijk natuurlijk). Jij doet hier precies dat ik zeg dat xbox 360 sucks en ps3 rocks, terwijl ik sinds de launch van xbox 360 massa's uren heb doorgebracht op mijn xbox 360. En ja, zelfs nu kijk ik enorm fel uit naar ps3,maar zoals Fardo al zei, ik koop hem ook om HD films te zien. Maar persoonlijk vooral voor games als mgs4, en noem maar op. Alles heeft met smaak te maken, ik bestempel hier niet als feit dat ps3 beter gaat zijn dan xbox 360(dat kan niemand zeggen), want het is voor iedereen anders, de éne zegt, ik vind ps3
    beter vanwege de games, de andere xbox 360. Dan zegt de éne, ik vind xbox 360 beter door xbox live, dan de andere, ik hou niet van live, geef mij maar ps3 met mgs4, en weet ik veel wat nog... Met smaak valt niet te spelen. Dit is gewoon zo. Ik heb nooit gezegd dat ps3 beter is dan xbox 360, en ik zal het ook nooit zeggen, probeer niet alle zinnen die ik zeg te verdraaien,want je kan er precies niet tegen dan ik ook naar ps3 uitkijk...:{
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En in Japan mogen ze maar 1 kind, dus wat moeten ze met 7 controllers :9
     

  3. Loop niet te zeuren muts.


    Je loopt half te janken dat je Xbox niet helemaal goed is, maar durft geeneens met de klantenservice te bellen om het door te geven...

    Das jouw'n keuze okee, maar ga dan niet lopen piepen als een klein meissie_0/
     
  4. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 FOREVER !!! k denk niet dat Sony tot nu toe stil heeft gezeten ,ze gaan toeslaan ,HArd toeslaan !!
     
  5. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar nu zijt gij aan het zeveren. Ik heb nergens iets gezegd over de prijs van de ps3. Toon mij één post van mij waar ik gezegd heb dat de ps3 duur gaat worden.
    De enige die iets over de prijs heeft gezegd zijt gij, door te zeggen dat volgens de geruchten de ps3 aan eeen heeeeeel aanvaardbare prijs verkocht zal worden.
    Gij verwijt mij dat ik de geruchten over een dure ps3 geloof, terwijl ik hier niets over heb gezegd en er ook niets van geloof. Jij bent hier diegene die de geruchten gelooft dat de ps3 aan een aanvaardbare prijs verkocht zal worden. Ik denk ook wel dat hij aan een redelijke prijs verkocht zal worden, maar ik ga niet op de geruchten af. De reden waarom hij aan een redelijke prijs verkocht zal worden is omdat een groot deel van de toekomst van sony hier van afhangt. Niet omwille de ps3 zelf, maar om de 2 paradepaardjes van sony die erin zitten, nl. de Cell-processor en blu-ray. Het is hierop dat sony zijn hoop vestigt voor de toekomst. Bij deze 2 produkten zijn de grootste winsten te behalen als ze een succes worden en niet op de ps3 zelf.
    En ik ben niet bevoordeeld, ik weet ook dat de xbox 360 niet perfect is en dat zeg ik ook. Maar jij beschuldigd mij van dingen die ik helemaal niet gezegd heb. Jij weerlegt mijn argumenten niet, het enige dat je doet is je vijandig opstellen tegenover mij in plaats van rustig te discussiëren.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2005

  6. Ongetwijfeld:{ :+ :+
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha _0/

    *zucht*

    kneus
     


  8. Ja he, dat kereltje snapt volgens mij helemaal nergens wat van:confused:_0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2005
  9. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij leeft echt nog in het verleden qua gameconsolegedachtes.. Ik denk dat je dan beter thuis bent bij Nintendo, die doen ook niet mee aan al het moderne gedoe van HD, multimedia, en online-gebeuren etc.. Bij zowel de Xbox 360 als de PS3 zit je dan echt verkeerd (al zal de PS3 waarschijnlijk minder makkelijk softwarematig te updaten zijn door Sony omdat ze geen (imho brilliant) systeem als Xbox Live hebben)..

    Ik ben juist blij dat gameconsoles nu eindelijk een beetje meer features krijgen die de PC al jaren had, maar dan zonder de nadelen van een PC.. Daarmee bedoel ik dat een gameconsole nog steeds het voordeel heeft dat je zelf niet hoeft te klooien met updates, drivers en instellingen etc, het gaat allemaal automatisch.. Game erin en spelen (op je TV)!! En ik ben dus blij dat de Xbox 360 makkelijk upgradable is, zodat ze hem kunnen aanpassen als nieuwe ontwikkelingen zich voordoen, en eventuele bugs etc te fixen..
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ach ja beetje jammer idd, hij wil graag met de discussie meedoen, en als iemand hem er even op wijst dat hij wat beter een quote had moeten lezen is diegene gelijk een 'de' holmaatje :D best grappig maargoed ook wel triest.

    ontopic:
    Ik denk ook dat de consoles tegenwoordig gewoon updates nodig hebben, vooral door de hoeveelheid nieuwe functies en dan vooral door de communicatie tussen de vele verschillende apparaten (psp, ipod, pc etc). Dit is volgens mij juist wel een goeie ontwikkeling, en ook 1 die volgens mij niet te voorkomen kan worden. De consoles van vroeger hadden gewoon weg geen updates nodig, dit omdat er geen communicatie tussen andere apparaten waren, wel bijv. met de megadrive een add-on 32x hete die, maar dat is gelukkig niet meer zo dat je een heel nieuwe drive o.i.d moet kopen om verder te gamen. En vooral als de updates/grades gratis zijn (wat ik wel verwacht) is daar toch niks mis mee, de console word er volgens mij alleen maar beter op, en we moeten niet vergeten dat de 360 eigelijk gewoon een veredelde pc is, en wat heeft een pc nodig om met z'n tijd mee tegaan? juist ja updates (service packs enz).
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb toch een reden gegeven waarom ik niet ga bellen.
    - Ik wil niet 5 dagen moeten wachten op een nieuw console.
    - Mijn CD is nu toch al kapot.
    - Ik heb toch al een nieuwe stekkerdoos.

    Ik durf tenminste nog open te staan voor andere producten dan waar ik fan van ben :{

    Alle knopjes. R1, R2, L1, L2, D-pad en de vier benkende knopjes. Behalve Select, Strart, Analog en het indrukken van R3 en L3.

    En ik vind het bij de Xbox wél nodig. Ik race bijvoorbeeld met D-pad, en ik heb er soms last van (in lange doordraaiers) dat ik met tikjes moet sturen.

    Dit vind ik echt dom. Tuurlijk zijn updates handig. Bijvoorbeeld om bij games glitches en cheats eruit te halen e.d. (iets wat de PS2 overigens wel heeft) maar de 360 heeft gewoon té veel bugs. Sure dat je met een paar updates wat bugs eruit kan halen, maar je merkt gewoon overduidelijk dat er bij de Xbox 360 veel en veel te weinig getest is. Als hij gewoon een paar maandjes later uitgekomen zou zijn was de console echt veel beter geweest. Maarja, hij moest voor kerst en sinterklaas uitkomen, en dat hebben de meeste wel gemerkt...

    @ Plasticman NL,
    Ik zou je bijna op mijn negeerlijst zetten, maar ik moet eigenlijk wel lachen om die überdomme, en megafanboyistische posts...
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben jij zélf afgestapt van het pookje en naar het D-pad verhuist met PGR3 ;)

    Prima (Y) Maar houd dan op met over je problemen zeuren.

    En over Plasticman, tuurlijk heeft hij Sony vééls te laag en M$ vééls te hoog zitten, maar zelf ben jij ook niet echt objectief aan het posten in deze thread ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    @Algemeen,

    Laten we vanaf nu op een normale manier discussieren a.u.b. Houd het dus een beetje netjes. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar respecteer een anders mening gewoon.
     
  14. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met mijn 360 nog geen enkel probleem gehad , helemaal niets. Dus volgens mij zitten er geen bugs in. Het is niet omdat er een déél van de consoles problemen heeft, dat dat bugs zijn. Als het bugs zouden zijn, dan zou elke 360 console er last van moeten hebben.
    Het is wel zo dat er bij sommigen mensen problemen zijn, maar dat heb je bij elk product. Sommige PSP's hadden ook problemen met dode pixels, maar dat wil nog niet zeggen dat de PSP een slecht product is. Er is een duidelijk verschil tussen bugs en een defect.
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @excess denied
    zie probeer gewoon iemands mening te respecteren en ga dan niet als een aggressieve knul reageren. Ooit geleerd van je moeder om jezelf altijd te beheersen??? kneus

    en jongens wisten jullie ook al dat plasticman een opleiding doet waar veel onderzoeken worden gedaan en economische gebeuren worden geleerd....?? hij is zo slim(kuch*sony is doomed, hahahah*kuch) en heeft altijd zulke goed opmerkingen die je verwacht van een iemand als hem |:- 8)

    gast hou toch op
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2005
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind jou zeer kinderachtig posten voor een 17-jarige, maarja, ik houd m'n mond maar, jammer alleen dat jij en heel veel anderen op deze manieren moet reageren...
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @meneer stefan
    nee jij niet...
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je wilt dat iedereen elkaars mening respecteert, maar vervolgens ga je in die zelfde post weer tot twee maal toe off-topic, en maak je iemand voor kneus uit :{. Laat het gewoon rusten.... Jouw post lokt nu meteen weer een off-topic reactie uit van Plasticman NL en excess denied.
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Arjan
    oke :)
     
  20. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal de X360 net zo lang leven als de Xbox? Ik denk van wel..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina