1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vuurwerk!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Roberto, 3 sep 2005.

  1. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    you're lucky indeed :p
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    nice met dat de trein wel kon

    ik ga denk veel xboxen overdag en oliebollen eten met oud en nieuw
    vorig jaar ook met paar nederlanders heel lang ghost recon2 gedaan toen _O_
     
  3. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken een truckje die je kan uitproberen :p

    zoek een KLEINE fles met HEEL gevoelig glas..

    iemand steekt een kretser aan die HARD AFGAAT en steekt die snel in de fles

    en dan gooit iemand die fles HOOG omhoog en duik je weg op de grond :D

    hahaha*)
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    leuk allemaal glas in je flikker :{
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    haha, ja grappig. Glas in je bek. Leuke manier om nieuwjaar in te gaan.
    't schijnt ook tof te zijn om strijkers, bij voorkeur de zwarte variant, in je mond af te steken. :{
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ja of weet je wat ook heel stoer is.......van een lawine pijl het stokje afbreken en dan ofsteken en dan reennnnnuhhhhh :D :D
    |:-

    door dit soort mensen heb je dus slachtoffers met vuurwerk :{
    vuurwerk is helemaal niet gevaarlijk, tenzij het in verkeerde handen komt :{
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Of tenzij ermee gerommeld is.
    Of tenzij er een fabricage foutje inzit.
    Of... noem het maar op.

    Ik blijf erbij dat vuurwerk wel gevaarlijk is. :)
     
  8. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha :D

    /Mod Je mag wel met iets meer inhoud posten hoor?! Ben nu al meerdere berichten van je tegengekomen die niets bijdragen... - Arjan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2005
  9. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    nu weet ik wat je bedoeld 'in verkeerde handen komen..'

    dankzij DEZE filmpje :D:D:D:D maar denk niet dat dit vuurwerk is ...

    ~EDIT/@arjan oh sorry en dat doen toch ook vele andere :{
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Spring jij ook in de sloot als velen anderen dat doen? (nu niet zeggen dat je dat wel doet ;)). Tuurlijk doen meerdere members dit, maar wij kunnen ook niet alles controleren. Dus waar we tegenaan lopen, pakken we mee :).
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ja , ikke wel en gewoon omdat ik in mijn soldatentijd het volgende meemaakte .
    Toen we onze opleiding kregen moesten we op een bepaalde moment in tirallieurslinie oprukken en kwamen we alzo bij een strook modder van een kleine 20 meter breed aan toen de chef riep "dekking zoeken , de ingebeelde vijand is daar " waarop al mijn kameraden zich direkt in de modder lieten neervallen .
    Alleen den deze wou weer eens de slimste zijn en ik bleef gewoon in elkaar gedoken staan toen de chef naar mij riep " en soldaat , hedde gij het niet nodig om u te laten vallen , de ingebeelde vijand komt er aan ".
    En ik moest wéér eens de grappigste van het peloton wezen en zodanig riep ik terug tegen onze chef " waarom chef, de ingebeelde vijand kan mij toch niet zien want ik sta achter een ingebeelde boom " :+
    Waarop ik de rechtstreekse order kreeg om mij onverwijld te laten vallen en door de modder naar de overkant te kruipen , om vervolgens terug naar onze zijde te kruipen en dan weer terug naar de overkant waar de rest van het peloton naar mij kwam toegewandeld , zij hadden deze slijkpoel helemaal niet moeten overkruipen.:mad:
     
  12. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt helemaal dat de meesten het ontgroeien. Vijf jaar geleden voor het laatst gekocht en ook wel veel afgestoken, maar op een gegeven moment had ik er gewoon genoeg van. Interesseerde me niet meer en vond het zonde van m'n geld.

    Dan zeg ik dat ik me ga bezatten, maar ik bedoel natuurlijk gewoon gezellig met vrienden en vriendinnen uit party etc.

    Natuurlijk ook wel veel drinken ;) (ook een goede smoes om op 1 januari niet mee te gaan naar de familie nieuwjaar wensen. Gewoon zorgen dat je eerste dag van het jaar een stevige kater hebt :D
     
  13. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    nog maar 5 daagjes mensen

    ik heb wat kleine dingetjes gekocht, ik had wat geld van mn pa gekregen. klein pakketje + een pijlensetje.
     
  14. Necro v2

    Necro v2 Guest

    ik las iets op internet over zelfmaak vuurwerk. ga ik proberen met oud&nieuw.

    een tennisbal en daarin kleib gaatje maken. Dan 4 pakjes lucifers erin en dan alleen de kopjes van de lucifers. Groot karweik maar meestal verveel k me toch. en moet je de schuurband op het doosje afscheuren in kleine stukkies en die in de tennisbal doen. na dit plak je de tennisbal dicht met kauwgom/plakband etc zodat het vuur uit de bal tegengehouden word en dan volgens de site moet ie ontploffen...
     
  15. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Succes ermee dan. Als je een vinger kwijt bent, moet je niet zielig gaan doen...

    Ik zal de deze week wel kijken wat ik haal, waarschijnlijk niet erg veel. M'n buren kopen altijd erg veel en daar mag ik ook van afsteken. :)
     
  16. Necro v2

    Necro v2 Guest

    ach...k zie in die niet zoveel gevaar..om hem af te laten gaan moet je hem namelijk rollen...
     
  17. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel dat je met zulke dingen voorzichtig moet zijn, de meeste ongelukken gebeuren volgens mij met zelfgemaakt vuurwerk. Je weet dat er een risico aanzit.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2005
  18. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Voorheen bestelde ik altijd zo snel mogelijk, omdat ik o zo bang was dat er iets was uitverkocht :cool:.

    29 december ga ik ff rondrijden, en haal ik overal wat leuks :p.

    Heb ook nog een paar nitraatjes liggen... die JCWT, ze knallen heerlijk :9.
    Laats stak een collega er een af, en honderd meter verder ging een auto-alarm af :eek:.

    Ach, 't is maar een keer oud en nieuw O-).
     
  19. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom zou het ontploffen?
    het gaat alleen in de fik
    tenzij dat je er een rotje in doet
     
  20. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vuur is dus in de tennisbal maar de tennisbal is dicht dus geen zuurstof.. Dus kan er ook geen vlam ontstaan
     

Deel Deze Pagina