Wireless controller kan geen contact maken met console 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door altavar, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. altavar

altavar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen,

Ik probeer contact te krijgen met mijn wireless controller naar de 360 toe, echter van het een op het ander moment maakt die geen contact meer. De groene X blijft maar draaien als teken dat hij aan het zoeken is maar de console niet kan vinden. Ook als ik vlakbij de concole plaats neem dan nog zelfde verhaal, ook als ik de wireless controller aansluit met de plug en play kit dan nog blijft dit probleem bestaan. Heeft iemand tips/suggesties?

Alvast bedankt,

Altavar.

2. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je anders ff 2 topic aan.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je al geprobeerd om de controller opnieuw bij de Xbox360 aan te melden.
    Druk op de knop naast de 2e memorykaart slot en vervolgens op de kleine knopje naast de LB knop op de controller.

4. Nice 2 Play

Nice 2 Play Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zijn je batterijen op of opladen of nieuwe erin doen.:p

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    oh my read the f. manual!

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    To connect the Wireless Controller to the Xbox 360 console, follow these steps:

1. Press and hold down the Xbox Guide button until the controller turns on. The Xbox Guide button is the round button with the green
    "X" near the center of the controller.

2. Make sure that the Xbox 360 console is turned on. If the console is not turned on, press the power button. The power button is the large round button on the Xbox console.

3. Press and release the connect button on the Xbox 360 console. The connect button is the small round button on the Xbox 360 console.

4. Press and release the connect button on the controller. The connect button is the small button on the front edge of the controller.

5. After the Ring of Light spins and flashes one time on the controller and on the console, the controller is connected. The quadrant on the Ring of Light that remains lighted indicates the position in which the controller is connected.

7. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    In de premium pakket zit geen controller manual. Ik vond het zelf ook vaag maar in de bijgeleverde console handleiding staat bij sectie controllers alleen maar zoiets van: "voor meer informatie kijk in de bijgeleverde handleiding van de wireless controller" :confused: Dus je krijgt een draadloze controller bij je console maar voor meer informatie over de draadloze controller wordt je verwezen naar de handleiding die je pas krijgt bij aanschaf van een losse (2de) draadloze controller..:confused:

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    aha .. aar goed het moet nu lukken :)... ze kunnen ook de controller thread lezen ;)

9. altavar

altavar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja,

Alles al geprobeerd, maar jammer genoeg nog steeds geen resultaat het vreemde is dat bv de analoge stick wel werkt maar dat de rode en gele knoppen het ''niet doen''. Daarbij blijft die regelmatig zoeken om contact te maken met de console. Na test met een gewone niet wireless controller deed deze het perfect het zal dus niet aan de console liggen denk ik. Zit niets anders op dan terug naar de store te gaan........ snif snif |:-

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Controllers

Algemene vragen / opmerkingen

Misschien dat je antwoord hier al voorbij is gekomen. Stel anders in een van die threads de vraag opnieuw of ga inderdaad even terug naar de winkel.

Deze gaat in elk geval op slot..

Succes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina