Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Mischien 100 headshots in in game :p
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik voel met je mee ;) Ben gisteren ook bezig geweest voor die achievement. Heb nu 107 headshots, maar ook geen achievement gekregen :'-( Moet je dan gewoon een paar dagen wachten of moet je meer headshots maken?? Dat sommige headshots op de 1 of andere vage manier niet geregistreerd worden ofzow
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zoek een match van 1 uur.
    heb dit eens gedaan 250 kills gemaakt en toen kreeg ik ook die archiefment van 100 kills maar ondertussen had ik wel al 500kills raar heel raar
     
  4. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je wacht op Oblivion? De komt in Maart of Februari uit. Dat is die game die je op je 360 wilt spelen!
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    *hands STASKO flameproof vest*

    PDZ stelt inderdaad teleur, niet alleen omwille van de chaotische multiplayer, goedkope voice acting, het luchtig sfeertje die er altijd hangt, noobwapens zoals de FAC 'oh ik zuig in deze game, laten we grenades in het rond schieten', maar ook de trage gameplay tegenover Quake 4 bv. (die ook zijn minpunten heeft natuurlijk). Meer dan een week heeft dit mij niet geboeit omwille van te weinig friends/clanmembers die al een 360 hebben kunnen bemachtigen.
     
  6. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad het is een zuiggame!!
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Die voertuigen en die rondvliegende dingen verpesten het een beetje. Je hebt echt géén skills nodig om als een idioot iedereen te splateren, of gewoon in dat ding te vliegen. Hij heeft een machinegeweer dat aan één stuk door schiet. Geweldig |:-
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer maar iemand te infecteren met Infection, heb je echt wel een beetje skill voor nodig. Heb je ook geen voertuigen. Je moet gewoon het spel nemen zoals het is, niet alleen afzeiken. Dan blijf je maar weg uit deze thread
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over deathmach en daar zijn die lompe voertuigen alleen maar hinderlijk. En moeten we nou in deze thread alleen maar de game de hemel in prijzen? |:-
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool: Precies, jij hebt hem door. Nee, natuurlijk mag je een mening geven. Maar over jouw punt van kritiek, met die voertuigen ben je niet in 1 keer dood. Met armor rijd je volgens niet in 1 keer iemand plat. Dat is mij in ieder geval nog nooit overkomen. Overigens zijn er ook genoeg deathmatches zonder voertuigen. Persoonlijk heb ik geen probleem met de voertuigen, vooral de jetpacks zijn een waardevolle toevoeging. Ze kunnen wel doorschieten, maar je kan ze wel eenvoudig de lucht uitknallen
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  11. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt zat wapens die een voertuig in 1x kapot kunnen krijgen, en niet alleen de rocket. Neem bijvoorbeeld mines of wapens die grenades kunnen schieten. Ik vind alleen dat snipen zo moeilijk is, vooral als je tegen bots speelt, die kunnen echt niet normaal lopen.
     
  12. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je infection speelt en je bent je armor kwijt? Dan heb je zo een headshot te pakken! Zo maak ik altijd met mijn Falcon de ene na e andere kill! Je zult het zelf maar wezen.
     
  13. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem altijd een fs 16 dan, iets groter clipsize
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullei in hemelsnaam zo slecht aan PDZ de singleplayer is wel lachen en de multiplayer vind ik 100% cker beter dan halo 2, halo 2 is een beetje raggen, bij PDZ heb je ook nog eens leukere gametypes zoals eradication, dat is echt zooo erg verslavend!
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    De singeplayer is niks nieuws onder de zon...
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, jah O-)

    Nee ff zonder gein, smaken verschillen, maar ik vind deze game echt wel heel erg goed :) Ik vond Perfect Dark op de N64 al leuker als Halo(2), en dat is met deze game alleen nog maar meer aangezien er meer in zit.

    Ik vind opmerkingen zoals "je rent hersenloos door die levels heen en knalt alles af wat je tegenkomt" een beetje loos....tuurlijk moet je door de levels heen en vijanden die je tegenkomt afknallen, het is toch een shooter ? Schieten vanuit cover biedt al wat meer tactiek, rollen om schoten te ontwijken is niet altijd noodzakelijk maar kan soms wel verschil uitmaken.

    Ik weet wel dat ik nog nooit zo'n fun heb gehad met de Co-op in een shooter als in deze game, vooral in Mission 3 dat Jack beneden staat en je met Joanna cover moet geven met de Sniper vanaf de daken. Zoiets ben ik in heel Halo of Halo 2 nog nooit tegengekomen.

    Goed, de AI is misschien iets beter in Halo maar das dan ook het enige punt waarin Halo deze game overtreft. De wapens in Perfect Dark Zero maken veel vettere geluiden (de SMG in Halo 2 klinkt gewoon niet als een SMG, ik kan het geluid niet omschrijven maar met m'n ogen dicht zou ik de eerste keer niet kunnen raden dat het hier om een wapengeluid gaat), er zit geen auto-aim in, de characters, het hele sfeertje.....tja.

    En ik ben gewoon eerlijk, ik ben absoluut geen fanboy van Perfect Dark Zero....ik vind de game gewoon veel meer fun bieden dan Halo(2) mij ooit bezorgd heeft. Sorry :+
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens wat een gezeik over voertuigen. en dat geziek over de sp.

    eerst over de sp het zoals het moet zijn een fps en niets anders.

    de mp is goed en is evenwaardig aan halo2.

    en nu de voertuigen die heb je ook bij halo2 he en hoor je iemand klagen NEEN en hier hoor je ook niemand klagen.
    en merendeel zet het gewoon af.

    ik vindt het een leuke toevoeging die voertuigen maar vindt dat je niet mee voordeel mee uithaalt als al lopend.

    jongens jullie vinden altijd iets om de game slechht te maken en waarschijnlijk is dat omdat je niet kunt verdragen om dat je er niet goed in bent.

    en er is ook niet alleen deathmatch he.

    doe eens darkops weinig voortuigen gezien en zelfs meer volk aanwezig dan bij killcount dus stop mee zagen.
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee. Zoals het moet? Ja als je het met een middelmatige game vergelijkt. Maar als je het met Halo vergelijkt is het echt niets. Noem eens wat goede punten aan de singleplayer. Is het verhaal zo boeiend dat de game je grijpt? Is de game meeslepend? Wat mij betreft niet. Ik zal 'm wel een keer uitspelen voor de gamerpoints, maar het is niet alsof ik alle moeilijkheidsgraden ga checken. Daarvoor is de game niet boeiend genoeg.

    Nou, de co-op van Halo & Halo 2 was ook leuk hoor. In Halo bied je elkaar ook cover en die derde missie vond ik helemaal niet boeiend.
    En wat ik nog nooit in PDZ ben tegen gekomen is een goede verhaallijn.

    Het is niet alsof ik deze game meteen zou verkopen, zo slecht is de game ook niet, af en toe blijft het leuk, maar van een game die zolang in ontwikkeling is verwacht je meer.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Het enige punt de AI?! Als je een vergelijking met Halo aan wil gaan, vooruit. Zullen we het over het zogenaamde "Wow-effect" hebben? Daar is Halo veel beter in. De manier waarop het verhaal vertelt wordt is bij Halo ook veel beter. De multiplayer is niet zo chaotisch en wordt niet voor niets zoveel gespeeld; het is gewoon veel beter. Bijvoorbeeld het lvl systeem in de online mp bij Halo is ook een leuke toevoeging. Die dingen, de simpele mp gameplay en maps, en met clans erbij maakt dat de mp voor mij al veel leuker dan die van PDZ. Het klinkt gek, maar sommige maps bij PDZ vind ik voor de mp veels te ingewikkeld. Als je met veel man speelt wordt het té onoverzichtelijk.

    En trouwens, wanneer is geen auto-aim per se een minpunt? Ik snap natuurlijk wel dat dat jouw mening is en dat mag je ook hebben natuurlijk. Maar je zet het er nu neer als algemeen minpunt en dat iedereen dat zo vindt. Ik denk juist dat heel erg veel mensen het juist een minpunt vinden áls er een auto-aim in zit.

    Ik ben hier trouwens alleen maar negatief over PDZ, maar ik vind het ook een leuke game hoor. De mp vind ik wat minder als je het met veel man speelt, maar de sp is toch leuk. Alleen je mag het gewoon niet met Halo vergelijken vind ik. :)
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt pas skills als je niet door zo'n ding geraakt wordt en hem weet te vernietigen (of gewoon de bestuurder eruit weet te krijgen)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina