Uhm, jah
Nee ff zonder gein, smaken verschillen, maar ik vind deze game echt wel heel erg goed Ik vond Perfect Dark op de N64 al leuker als Halo(2), en dat is met deze game alleen nog maar meer aangezien er meer in zit.
Ik vind opmerkingen zoals "je rent hersenloos door die levels heen en knalt alles af wat je tegenkomt" een beetje loos....tuurlijk moet je door de levels heen en vijanden die je tegenkomt afknallen, het is toch een shooter ? Schieten vanuit cover biedt al wat meer tactiek, rollen om schoten te ontwijken is niet altijd noodzakelijk maar kan soms wel verschil uitmaken.
Ik weet wel dat ik nog nooit zo'n fun heb gehad met de Co-op in een shooter als in deze game, vooral in Mission 3 dat Jack beneden staat en je met Joanna cover moet geven met de Sniper vanaf de daken. Zoiets ben ik in heel Halo of Halo 2 nog nooit tegengekomen.
Goed, de AI is misschien iets beter in Halo maar das dan ook het enige punt waarin Halo deze game overtreft. De wapens in Perfect Dark Zero maken veel vettere geluiden (de SMG in Halo 2 klinkt gewoon niet als een SMG, ik kan het geluid niet omschrijven maar met m'n ogen dicht zou ik de eerste keer niet kunnen raden dat het hier om een wapengeluid gaat), er zit geen auto-aim in, de characters, het hele sfeertje.....tja.
En ik ben gewoon eerlijk, ik ben absoluut geen fanboy van Perfect Dark Zero....ik vind de game gewoon veel meer fun bieden dan Halo(2) mij ooit bezorgd heeft. Sorry
Laatst bewerkt: 31 dec 2005