Call of Duty 2 [Problemen met disc]

Discussie in 'Algemeen' gestart door yad1ckru, 1 jan 2006.

  1. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een extra post , Als dit nog niet bij jou is gebeurt raad ik je aan je Call of Duty 2 DVD en elk ander spel dat je hebt waarvan het grijp cirkeltje 5 puntjes heeft in een hoesje te doen waar het grijp cirkeltje 2 puntjes heeft.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Met brokken bedoelt hij stukjes. Brokken hout = stukken hout. Zo kan je het ongeveer zien;). Maar waarom ben je nog maar 2 jaar in Nederland?
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    *Begint bang te worden* Is dit bij meer spellen het geval? En kan iemand even een foto posten?

    Waar is dit nou weer voor nodig? :{
     
  4. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
  5. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:Holy Shit Gek!!:eek:

    Ik wilde CoD2 kopen zodra ik een 360 heb,,maar denk dat k daar toch nog maar even mee wacht...
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Heb ik dus direct gedaan, ik had het nog helemaal niet gezien, maar van binnenuit komen barstjes in mijn CoD2 disc! |:-
     
  7. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het al de hele tijd over af brokkelen en scheuren van discs gaat, en dan ineens weet iemand niet wat brokken betekend? Beetje raar niet ? De hele thread door lezen kan dan ook geen kwaad.
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    damn dat ziet er slecht uit. Ik ga dadelijk mijn PDZ disc eens checken (heb geen andere :9) maar ik heb nog niemand gehoord over PDZ dus ik denk (hoop) niet dat er iets aan de hand is.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Omg wat ziet die disc er verneukt uit!
     
  10. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel die Disc spelen want de scheurtjes zijn aan de bovenkant van de disc alleen als je speelt dan worden de scheurtjes groter waardoor kans is dat de scheurtjes door de hele disc gaat en daarom als je een scheurtje hebt maakt niet uit of het op de bovenkant is of gewoon door de hele disc ga met die disc dan nooit meer in je Xbox360 doen
     
  11. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Jap je ziet het mijn disk is precies zoals die op het plaatje ,
    Het is ook hetzelfde doosje als ik heb voor Call of Duty 2 , met 5 puntjes...
     
  12. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering ga even de mijne checken wat een debielen om zo'n dvd te maken
     
  13. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Voortaan als het rondje waar je je disc in moet leggen (bij de dvd hoesje) te strak is dan leg hem op een veilig plek neer.
     
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij nog niks aan de hand.

    Ben je al terug naar de winkel gegaan?
     
  15. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik krijg het spel waarschijnlijk vergoed door EA want het was hun schuld.
     
  16. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net naar de winkel gegaan , Hebben ze mijn spel ingenomen en ik heb geen geld terug gekregen of een nieuw spel , ze bellen ons vandaag nog , maar dit vind ik erg raar.
     
  17. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    PDZ Limited edition heeft ook zo'n bevestiging voor de beide dvd's alleen heb hier nog geen last van. Heb even geprobeerd hoe het komt maar wanneer ik gewoon op die bevestiging druk komt de dvd toch gewoon goed los...drukken jullie wel op dat rondje of trek je hem gewoon los aan de cd?
     
  18. yad1ckru

    yad1ckru Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend is vandaag bij me langs geweest en hij heeft zijn CoD2 van de Freerecrodshop vergoed gekregen. Hij zei dat ze niet moeilijk deden omdat ze zoiets nog nooit hadden gezien en het ook echt heel vreemd vonden. Hun gaan voor ons contact opnemen met MS, vragen hoe dit nou zit met die hoesjes, want de FRS vind het ook niet zo fijn als over een paar weekies iedereen terug komt met kapotte spellen.
    Ikzelf was nog niet bij de eplaza, geen tijd gehad, maar zal er morgen denk ik heengaan om te kijken of hun mijn spel ook zonder problemen omruilen. Zo niet dan kijk ik wel wat MS zegt en doe mijn spellen in andere doosjes.
    Ik zal zometeen ook nog een foto nemen, dan zien julie hoe mijn disc eruit ziet.
    EDIT: Ja, als ik het spel eruit haal druk ik hem gewoon zo in als ik dat altijd do bij mijn DVD hoesjes, en ik heb met andere hoezen er nooit last van gehad. En als ik een spel terug erin leg druk ik die knop niet in, maar dat doe ik normaal ook niet en al mijn andere xbox, ps2, enz dvd's zien er nog mooi uit.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  19. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij makkelijk los komt is alles waanschijnlijk goed,
    Dus maak je geen zorgen.
    Ik druk wel op het midden maar dan moet ik heel hard drukken voordat hij loskomt.
     
  20. yad1ckru

    yad1ckru Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vanaf nu druk ik dus ook wat harder op die knopjes en druk er nu ook op als ik spellen weer terug leg in hun hoesje. Maar ik vind het dan toch best slecht van MS (of wie die hoesjes ook levert/maakt) dat ze deze defect zooi verkopen.
     

Deel Deze Pagina