Vriend is vandaag bij me langs geweest en hij heeft zijn CoD2 van de Freerecrodshop vergoed gekregen. Hij zei dat ze niet moeilijk deden omdat ze zoiets nog nooit hadden gezien en het ook echt heel vreemd vonden. Hun gaan voor ons contact opnemen met MS, vragen hoe dit nou zit met die hoesjes, want de FRS vind het ook niet zo fijn als over een paar weekies iedereen terug komt met kapotte spellen.
Ikzelf was nog niet bij de eplaza, geen tijd gehad, maar zal er morgen denk ik heengaan om te kijken of hun mijn spel ook zonder problemen omruilen. Zo niet dan kijk ik wel wat MS zegt en doe mijn spellen in andere doosjes.
Ik zal zometeen ook nog een foto nemen, dan zien julie hoe mijn disc eruit ziet.
EDIT: Ja, als ik het spel eruit haal druk ik hem gewoon zo in als ik dat altijd do bij mijn DVD hoesjes, en ik heb met andere hoezen er nooit last van gehad. En als ik een spel terug erin leg druk ik die knop niet in, maar dat doe ik normaal ook niet en al mijn andere xbox, ps2, enz dvd's zien er nog mooi uit.
Laatst bewerkt: 2 jan 2006