Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Das wel lekker ja :D , die Philips 37PF9830 is wel heel mooi scherm, genoeg aansluitingen en dat beeld ziet er echt mooi uit.
     
  2. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Philips 37PF9830/10 is inderdaad een heel mooi ding. In de specs zie ik alleen dit staan.

    Schermresolutie : *1920 x 1080p*
    ...
    Videoformaten : 640 x 480i - 1Fh, 640 x 480p - 2Fh, 720 x 576i - 1Fh, 720 x 576p - 2Fh, 1280 x 720p - 3Fh, *1920 x 1080i* - 2Fh

    Doet hij nou wel of geen 1080p?
     
  3. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    heey,

    hoe kan je een xbox 360 met een logitech Z5500, bij films DTS eruit halen?
    want bij spellen is het tot zover alleen maar dolby digital toch?


    bvd michiel
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, alleen dolby digital. Als het goed is (en je setje het ondersteunt) zou hij gewoon vanzelf over moeten schakelen op DTS als je een film kijkt die DTS ondersteunt.
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, alleen dolby digital. Als het goed is (en je setje het ondersteunt) zou hij gewoon vanzelf over moeten schakelen op DTS als je een film kijkt die DTS ondersteunt.
     
  6. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    aha ok in ieder geval bedankt voor de informatie _O_

    greetz, Michiel
     
  7. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk anders ook even in het HDTV draadje, maar het scherm schijnt er zelf een progressive signaal van te maken. Ik heb ook berichten gehoord dat er een firmware update voor komt, dat ie wel gewoon 1080p "slikt".
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  9. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha.. Beuk koopt weer eens wat :) of meer :mad:

    Maargoed, geen Philips dus.. eens kijken naar dat nieuwe scherm van Panasonic. What Hifi was er helemaal lyrisch over, maar dat waren ze ook over de Philips ;)

    Nog andere merken waar ik naar kan kijken? Budget is rond de 3000 euro.
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog niet gekeken naar een leuke plasma ofzo? Over het algemeen zijn mensen op HTForum.nl met een plasma enthousiaster dan mensen met LCD.
     
  11. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima.. welke plasma voor die prijs doet 1080p? Over het algemeen hebben ze allemaal een resolutie van 1024x1024. Ik wil juist de hogere resolutie die LCD's bieden, omdat ik 'm ook als monitor wil gebruiken voor mijn Mac Mini.
     
  12. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter even in dit draadje kijken: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78016

    Maarja plasma's zijn interessant als je wat meer dvd's en gewone kabeltv kijkt. Voor de Xbox360 en pc's aansluiten is een lcd imo beter. HDTV ziet er echt gelikt uit op LCD. Maar als je perse een scherm met een resolutie van 1920 x 1080 wil, zijn er op het moment niet zoveel mogelijkheden.
     
  13. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Check of je Signal (Input) op Digital staat en niet op Analog, anders zou ik het zo ook niet weten.
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vraag me af of je wel een lcd/plasma gaat vinden op dit moment in nederland met 1080p. De huidige tv's die dit aangeven accepteren alleen het signaal maar geven het nog niet weer. Panasonic heeft pas geleden hun eerste 1080p plasma in Japan geïntroduceerd.
     
  15. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een beetje verder zitten zoeken. Volgens mij is het nog wel een goed idee om het geld nog even te laten branden. Een aantal merken, waaromder Philips met hun Aptura techniek, zijn bezig verbeteringen aan te brengen in de LCD technologie, o.a. om het ghosting effect tegen te gaan. Over een aantal maanden moeten er dus nieuwe modellen uitkomen. Eens zien of daar wat tussen zit.
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, gewoon nog even geduld. De prijzen zullen dalen en de resoluties stijgen :+
     
  17. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ZOO aanlokkelijk om momenteel voor een "leuk" geprijsd lcd'tje te gaan.
    Ik denkt dat ik gewoon nog ff voor een lekker prijsje een breedbeeld ga halen.
    Volgens mij is het nu zo dat de technologische levensduur van de lcd's erg kort is en er al aanzienlijke verbeteringen zijn doorgevoerd over 1 á 2 jaar.
    Net wat pimmy zegt..prijzen dalen resoluties stijgen. _O_
     
  18. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje moeilijk om te wachten als het geld eindelijk klaar ligt en je het al zo lang hebt uitgesteld :D Maar ik denk dat het wel het wachten waard is. Dit is het artikel waar ik het over had. Gewoon nog even wachten tot de nieuwe modellen uitkomen dus. Het geld voorlopig maar even op een spaarrekening parkeren.
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ respect_O_

    :p
     
  20. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu de kabel die in de dure versie van de 360 zat. Is dat de goede kabel om een setje op aan te sluiten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina