1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

  1. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het één van de afgelopen dagen nog op TV, ik weet niet meer precies welke zender,, maar wat een fake is het! Vroeger was het wel vet trouwens ;)
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik haal ze altijd van internet af.. PWtorrents. Je moet je hiervoor registreren, maar nu kan dat niet omdat het dicht is. Als het weer open is dan post ik het hier wel ff.


    Was zeker een buitenlandse zender? Volgens mij wordt het in nl niet meer uitgezonden. Misschien sky sports ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  3. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kijk het ook nog altijd. Jammer dat Cena en Batista de champions zijn. Maar Cena wordt met de week meer uitgejouwd door het publiek dus het zal niet meer lang duren voordat hij de titel kwijt is of heel turnt, hoop ik.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ja, batista vind ik op zich nog wel ok, dat hij de champion is.. Zie liever hem als WHC dan bijvoorbeeld orton of jbl oid. Maar cena heb ik het wel mee gehad. ik hoop eigenlijk stiekem wel een beetje dat of shawn micheals of chris masters de nieuwe kampioen word. Maar dan moet chris masters het niet te lang blijven, want dan wordt het ook weer vervelend.

    Maar wie zou jij dan het liefst als kampioen bij smackdown zien?
     
  5. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden mensen die dit kijken hier leuk aan?

    het publiek is volgens mij ook ingehuurd ofzo.

    ik bedoel oké als je voor de gein dit kijkt .
    maar je gaat toch niet serieus dit volgen .
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    joh he.. huur jij ff elke week 10000 nieuwe fans in8)

    Het heet niet voor niets entertainment.. als je het niet leuk vindt.. kijk het dan ook niet, en ga het hier niet lopen afkraken maar blijf hier da gewoon weg!
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    nou nou jongens. lief zijn voor elkaar :)

    Ik ben inmiddels 34 en ik volg het eigenlijk al af en aan zo'n jaar of 20, langer zelfs nog.
    En ik vind het nog steeds leuk, tuurlijk is het nep maar dat is GTST ook en dan vind ik deze soap toch veel leuker om te kijken.
    Kwestie van smaak is het gewoon.
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    srry liet me even gaan.. maar wordt zo moe van die gozer die overal op denkt te moeten reageren.. Maare kijk jij het nog elke week of koop je alleen de dvd's van de PPV? Wie wordt de nieuwe WWE champion denk je?
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Elke week kijken doe ik niet. Volg wel de uitslagen op internet en koop dan wel ppv's (overigens niet allemaal)
    Dit klinkt misschien vreemd, maar ik hoop dat zowel Batista als Cena nog een tijdje kampioen blijven.
    Cena moet alleen dan wel heel worden.
    Reden is dat ik vind dat de titels te vaak en te snel de laatste paar jaren gewisseld is. Daardoor verliest het wat van de glans, net zoals het het geval is met de tag-team champion riemen.
    Ik vind ook dat het hele cruiserweight gebeuren flink op de schop moet en een veel belangrijkere rol moet gaan spelen.

    Ik hoop dat the undertaker voordat ie zo meteen stopt nog een keer kampioen wordt. Verder gun ik het Angle en Benoit ook wel. Maar goed, dat zal er voorlopig niet in zitten denk ik.
     
  10. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Chris Benoit zou een goede kampioen zijn, jammer genoeg pushen ze hem voor de US Title. Verder denk ik dat Orton een goede kampioen zou zijn, ik hoop dan ook dat hij de Royal Rumble gaat winnen. Dan op Wrestlemania Batista tegen Orton voor de WHC. Veel slechter dan zijn 1e run zal het in ieder geval niet zijn.

    Op Raw hoop ik dat Cena de titel verliest aan Angle in de Elimination Chamber. De feuds die dan kunnen volgen zullen fantastisch zijn, denk aan Angle vs Benjamin, Angle vs HHH, Angle vs Edge en Angle vs Michaels(om het voor eens en altijd uit te vechten). Maar ik denk dat Cena de titel houdt tot Wrestlemania en hem daar verliest aan Edge.

    Kijkt er hier iemand naar andere worstelfederaties dan de WWE? Zoals ROH, TNA of Japans worstelen?
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik ben wel van plan om af en toe iets van tna te gaan kijken.. want jeff hardy worstelt daar nu toch? Ik wil hem gewoon zien worstelen!
     
  12. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij worstelt er, maar hij is nu geschorst omdat hij niet is komen opdagen voor een show(wat hij al vaker heeft gedaan).
    De Dudley Boyz worstelen er trouwens nu ook.
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    zonde dat de wwe die 2 heeft laten gaan. De dudley's zijn samen met de hardy boys toch echt 2 van de beste tag teams ooit..
     
  14. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm, ik weet niet zeker. Maar volgens mij was het een keer s'nachts. :9. Maar het kan nooit een onbekende zender zijn.. we hebben namelijk gewoon kabel. Ik denk dat het gewoon eurosport is geweest, ik zal us even zoeken..

    [Edit] Kan niks op internet vinden dat het op tv is (geweest).. Misschien hebben anderen het gezien?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  15. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Het zal vast Eurosport zijn, want daar wordt TNA Impact op uitgezonden. Jammer dat het oude afleveringen zijn, het niveau is sterk omhoog gegaan.
     
  16. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik kijk zelf alle PPV's op videoband, krijg ik via via. Nadeel is wel dat je ongeveer een maandje achter loopt. Zo heb ik pas gisteren Survivor Series gezien (wat een buffel is die Lashley 8) )Maar goed ik kijk liever op de TV als van achter de PC.

    Tja wie kampioen is boeit me eigenlijk niet meer zo. Net zoals iemand net al zei hebben al die kampioenschappen hun glans verloren doordat ze zo vaak wisselen van eigenaar (een paar jaar geleden althans). Het is voor Triple H niet moeilijk om 10-voudig kampioen te worden als die titel elke PPV van eigenaar wisselt. Maar ja als er dan toch gekozen moet worden Orton mag nu wel een echt title reign krijgen, en op RAW Carlito8) :+ . Nee hoor grapje, van mij mag Angle wel weer eens kampioen worden. Maar ja Edge zal binnenkort wel gepushed gaan worden met zijn money in the bank koffertje. Tenzij dat al is geweest, loop ten slotte een maandje achter.:p
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    nope is nog niet geweest.. De aankomende ppv heeft hij een match met rick flair voor de intercontinental championship. Hij heeft flair al weken belachelijk gemaakt. Verder is er ook weer een elimination chamber met cena, angle, hbk, kane, chris masters en carlito.

    En ik kijk ze gewoon op me tv hoor. gewoon ff op dvdtje branden en prima kwaliteit!:+
     
  18. subzero

    subzero Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat toch cena wint, niet dat ik fan van hem ben ofzo
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heeft iemand NYR gezien? Cena heeft de elimination chamber gewonnen, maar daarna besloot edge zijn money in the bank title shot in te cashen. Dit was natuurlijk een makkie voor edge die nu voor het eerst in zijn leven WWE champion is!
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Niet gezien, wel gelezen. imo geen goede manier om edge te pushen.
    Hij heeft het hierdoor te makkelijk gewonnen waardoor die kampioenschap veel minder waarde heeft.
    Het was beter geweest als ie er echt voor had moeten knokken. Leuke twist dat wel, maar niet de goede manier.
     

Deel Deze Pagina