[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    die bedacht ik me ook al :+

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maarja misschien wou hij 'Ajax-koffie' eens proberen:cool:

3. mars15

mars15 Guest

Saai zeg zo weekend zonder voetbal :mad:

4. mars15

mars15 Guest

http://www.v-bal.nl/nieuws/bekijk.php?id=7623

Feyenoord en Vitesse zijn het eens geworden over een transfer van Theo Janssen naar Rotterdam. De Rotterdammers betalen een bedrag van 2,8 miljoen euro aan de Arnhemmers. De Braziliaan Leonardo maakt de overstap van Rotterdam naar Vitesse.

Alleen Feyenoord en Janssen moeten er nog uitkomen, maar daar lijken geen problemen bij te komen kijken. Na de verkoop van Coelho is de transfer snel afgerond. Feyenoord wist eerder al Ron Vlaar binnen te halen.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan staat er dit ook nog onder;
    Update:

Vitesse's voetbalmanager Jan Streuer spreekt het bericht tegen: 'Ik hoor nu weer dat Theo Janssen naar Feyenoord gaat en dat wij Leonardo ervoor terug krijgen. Wat een onzin! Hoe is het allemaal mogelijk! De eerste persoon van Feyenoord moet mij nog bellen over die speler. "

Anyway, vanavond komt er een interview met Martin Van Geel op TV, weet iemand welk programma en hoelaat?

6. mars15

mars15 Guest

ja staat er weer later op

maar ff serieus
    denk je nou echt dat je met huntelaar dit seizoen nog kampioen kan worden :+

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kampioen niet. Derde plek moet lukken. Meer zal er niet inzitten.

Edit; Interview komt rond 22:00 vanavond op Radio 1. Dacht op TV, maar het blijkt dus de Radio te zijn.

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voetbal: Willem II in trainingskamp voor Heracles

TILBURG (ANP) - Willem II heeft besloten een trainingskamp van twee dagen te beleggen voor de belangrijke wedstrijd tegen Heracles Almelo op 11 januari. Om de aansluiting niet helemaal te verliezen moeten de Tilburgers winnen.

Coach Zwamborm neemt maandag met zijn selectie, waarin drie nieuwe spelers, intrek in De Rosep in Oisterwijk om zich optimaal voor te bereiden op dat cruciale duel.

9. subzero

subzero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet eens dat ze 3de worden, als je al kijkt welke clubs goed doen

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Aan wie zat je dan te denken op plek 1 en 2 dan? Ik hoef het eigenlijk ook niet te vragen, jou kennende.;)

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Luister nu maar eens even allemaal goed naar mij, over een paar weken zit Huntelaar toch op de bank:cool:, zou me echt niet verbazen.

12. subzero

subzero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat PSV 1ste wordt, feijenoord 2de
    feijenoord is goed bezig

13. subzero

subzero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ze hebben nu ff goeie spelers nodig en daarna dumpen ze weer
    hebben ze bij sommige spelers al eens geflikt....een seizoen laten spelen en daarna hoor je niks meer van ze

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Precies

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Huntelaar beland echt niet op de bank.Iedereen bij Ajax (en de rest van nederland) weet wat hij kan.

Maar ik denk niet dat hij Ajax nog op een derde plek kan schieten want zoveel punten gaan de andere 3 clubs niet meer verliezen, of Ajax moet echt nog iets van 15 wedstrijden gaan winnen maar dat lukt ze zelfs met Huntelaar denk ik niet ;)

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ach dan maar Champions leaque via de play offs. en volgend jaar worden we gewoon weer kampioen van Nederland!!! Dan laten we die kakkerlakken gewoon weer achter ons. Die zijn toch niks zonder Kuijtje. :cool:

Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig. Deze speler vind ik voor mijn gevoel niet bestemd voor Barça. Geweldige speler, en zeker goed voor het engelse voetbal.

18. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er moeten nog 16 duels gespeeld worden waar je maximaal 48 punten kunt winnen of verliezen. Ajax tijdje geleden ook ronde de 5e plek, maar een geweldige tweede seizoenshelft zorgde nog voor een tweede plek.

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg was de achterstand toen wat kleiner :'-( Maar wat maakt het allemaal ook uit, straks zijn er toch play-offs! :+

20. mars15

mars15 Guest

29 jan heracles - feyenoord

wie weet er of er nog goedkope dag kaartjes zijn voor de trein ?
    van die acties ofzo

normaal is het vanaf rotterdam 36 euro :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina